Peugeot doplňuje filtr pevných částic i u dalších motorů

Peugeot již brzy představí další svůj naftový motor, který bude vybaven filtrem pevných částic (FAP). Nově se FAP objeví u motoru 1,6 HDI o výkonu 66 KW (90 k), který je nabízen v modelu 307. Motor tak plní emisní normu Euro4 a dokáže rozhýbat třistasedmičku na stovku za 12,5 s a kompaktí Peugeot s ním dosáhne maximální rychlosti 176 km/h. Kombinovaná spotřeba činí 4,9 litru.

Inovovaný motor bude k dispozici zhruba od druhé poloviny dubna a díky němu bude mít Peugeot v nabídce již téměř 70 modelů s naftovými motory, které jsou standardně vybaveny filtry pevných částic.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků