Peugeot doplňuje filtr pevných částic i u dalších motorů

Peugeot již brzy představí další svůj naftový motor, který bude vybaven filtrem pevných částic (FAP). Nově se FAP objeví u motoru 1,6 HDI o výkonu 66 KW (90 k), který je nabízen v modelu 307. Motor tak plní emisní normu Euro4 a dokáže rozhýbat třistasedmičku na stovku za 12,5 s a kompaktí Peugeot s ním dosáhne maximální rychlosti 176 km/h. Kombinovaná spotřeba činí 4,9 litru.

Inovovaný motor bude k dispozici zhruba od druhé poloviny dubna a díky němu bude mít Peugeot v nabídce již téměř 70 modelů s naftovými motory, které jsou standardně vybaveny filtry pevných částic.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků