jestli se nezalekli toho zákazu spalovacích motorů. Má to nižší hmotnost, vyšší účinnost motoru a nižší emise NOx, ale účinnost spojení elektromotor generátor je horší než účinnost převodovky, takže z hlediska nesmyslných emisních předpisů je to moc nezachrání.
Pracuji na cirkularizaci protiběžných pístů. Pouze takové řešení brání ztrátě energie a možnosti
Jednoválcová dvoupístá varianta je hloupost, vibrace nelze bez zásadní redukce účinnosti snížit. Přitom existuje lineární čtyřpístý dvouválec s protiběžným pohybem dvojic pístů, čímž se vibrace plně eliminují. Konstrukčně dvojnásobně delší varianta nepřekračuje délkovou dimenzi sestavy řadový motor s převodovkou. Pochopitelně lze uvést i paralelní dvouválcové řešení s protiběžnými písty, což ale vibrace zcela neeliminuje, zato je to stejně dlouhá konstrukce jako jednoválcová. Tady se fyzika nedá nijak ošidit...
Proč to má něco spalovat - aby zase vznikaly při provozu nebezpečné škodlivé spaliny? Neměl by být takový revoluční generátor poháněn výhradně elektřinou? ;-)
mno to je výborná myšlenka.. pohánět elektrogenerátor elektřinou.. si možná applé patentovat :-))co Sarcacio-Chytro spalovat vodík..B-]
No prostě až to začnou prodávat tak mě vzbuďte ;-)
Ono to zase až tak "revoluční" jak nám předkládá titulek asi nebude.Dejte si do vyhledávače:lineární elektrický generátorlineární spalovací motorči jiné vlastní variace na dané téma a počtěte si.Mně se kdysi zalíbila stránečkahttp://www.lceproject.org/index.php... obzvláště záložky "princip" a "řídící systém", kde je to podrobně popsáno.Smutné je, že rokem 2006 utichají veškeré zmínky a buď projekt pokračuje v přísném utajení pod velením Aštara Šerana, nebo se to ukázalo jako v dané době ne úplně smysluplné.
Úžasný a kdy to dotáhnou do masový výroby, za 20 let, za 30 let? To už trochu pozdě ne.
Patrne jim to "nekdo" nedovoli nikdy.
A kdopak, někdo paranoidní, věřící na spiklenecké teorie co slyšel v hospodě od Franty ?
Na tom videu toyoty, proc sviti zrovka jen pri jednom pohybu pistu a pri pohybu kompresneim ne? Nebo pocitaji jen s vyuzitim stjnosmerneho proudu bez usmernovace?
Přijde mi docela logické když se výkon odebírá pouze při pracovním zdvihu.
Zaujímavé riešenie. A nielen pre osobné autá.Veľké automobilky ako napr. BMW počítajú pre nástupom elektromobilov práve s takýmto riešením: spaľovacím motorom, ktorý bude len vo funkcii generátora. Ale tento typ motora vyzerá byť geniálne jednoduchý a nenáročný na priestor.Mimochodom spaľovací motor vo funkcii generátora elektriny sa už dlho používa u obrovských nákladných automobiloch, z ktorých najväčšie uvezú až 400 ton... Alebo aj u dieselelektrických lokomotív.
Fandím PSA, navzdory všem bychařům si jdou svoji cestou, pomalu ale jistě. A nemusí u toho podvádět, protože co mají, to si odmakali. Myslím, že tak to je správně.
Jakou cestou?
Cestou vládních subvencí, tak proč si nezablbnout když to platí erár.
A dopadne to zas jako s tym pohonem na kompresor. Skoda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.