Peugeot chystá nástupce modelu 607, bude opravdu velký

15 komentářů

Michal
18. února • 22:07

Nejde mi do hlavy proč se Peugeot a jemu podobni snazi mermomoci dostat k zakaznikum A + B + M.
Ja myslim ze si takovehle auto sveho kupce najde, proste levnejsi alternativa k prestiznim vozum.
Proste za penize 3er vetsi vuz. To dava smyl. Nebo zase neco spatne chapu, asi jo.

flux
22. února • 14:39

veď to Francúzi vyhlasujú vždy keď uvádzajú nové auto tejto kategórie...R. Safrane, VelSatis, Citroen XM, Peugeot 605,607... a po výbehu asi už ani nie prekvapene konštatujú, že sa im ciele nenaplnili.

KOSS
19. února • 9:20

Ze by proto, ze z kazdeho auta v teto tride plyne nejvyssi zisk?

Ráďa
18. února • 20:08

Rozchod  2900mm???  ...Tak to bude asi přes 2 jízdní pruhy pane Ondrášíku ni?

Caddy
18. února • 18:42

"bude opravdu veliky" :)) Vyborne, "veliky" luxusni sedan uz jen o ctvrt metru kratsi nez moje coupe :)) to je teda kara jak hrom :)))

hlobilp
18. února • 10:15

V clanku pisete rozchod kol 2900mm, nema to byt rozvor? To ty to auto bylo siroky nejmin 3 metry

Dan
18. února • 18:26

Sonata ??? Proboha proc??

hlobilp
18. února • 20:34

Protoze nehodlam za ty penize, co jsem za to dal, jezdit v rozhrkany felicii bez zadny vybavy. Byla nebourana, od prvniho majitele z CR, se servisni knizkou a najeto 82000km. S kompletni vybavou. Mam byt jak vetsina v tomto state? Ja si radeji dopreji pohodli, luxus a bezpeci, o kterych se majitelum felicii jen muze nechat zdat.

Dan
19. února • 12:52

Bezpeci a pohodly bych si s tim autem zrovna nespojoval. Misto felicie je to asi rozumna volba i kdyz kvalita a pozitek z jizdy se od toho cekat neda...

hlobilp
19. února • 13:34

Ja si zatim nestezuji. Zadny problem nemam. Jo, nefunguje el. antena A kdyz porovnam comfort a bezpecnost s felicii, jsem kral. A za ty prachy bych fakt nic slusnyho nekoupil. A kupovat auto 9-10 let stary jsem nechtel. A taky, je to 6valec a jakmile ho mas, uz 4valec chtit nebudes. Jo, treba P406 je lepsi auto, ale mensi a 6let stary za 110 nekoupis. Na pohodovou jizdu neni asi lepsi auto, vsechny evropsky jsou moc tvrdy. A ja po tragicke zkusenosti nehodlam zavodit.

koffr
18. února • 10:25

treba bude jezdit do boku

mayklmaykl
18. února • 7:55

no to se podivejme pažouti vymejšlej cáru....no hlavně aby  se nepřevracela jako 607 při testech autobildu

delph
18. února • 9:41

to sem neslyšel že by 607 převrátili.   jinak věřím že pokud svuj nynější design užijí správně bude to hezký auto a pokud špatně bude to hnus... balancují na hraně. 207 je už docela přehnaná zato 407 je nádhery kus. 
imho: v roce 2008 už bude podle mě tento segment aut docela zaplněn mercedesem a dalšími sportovními limuzínami co jsou na cestě a opět prodejen nebudou to co by chtěli... mohli by konkurovat jen výbornou cenou

Ron.Jeremy
19. února • 23:59

Co jsem jezdil 607, dalo by se říct, že "pohodlíčko, to jóóóóó", ale jízdní vlastnosti mě značně zklamaly, na příčných nerovnostech se auto přes svoji délku a rozvor chovalo podivně. A kdo by ho chtěl s manuální převodovkou, nebude potěšen pozicí řadící páky, na kterou je problém při pohodlném posezu pohodlně dosáhnout. Spíše to vypadá, že pozice byla zvolena primárně pro automat, kde se hrkne D a pak páka nemusí moc obtěžovat, variantu s manuálem nikdo moc nezvažoval.
Na 608 jsem zvědav - snad se klucí žabožroutský poučí z chyb 607.

Jirka
18. února • 9:54

Ti se ti chlubit nebudou, ale faktem je, ze Pazout 607 mel veeeeeeeeeelkyyyyyyyyyy problemy pri prvnich jizdach.
Prevracel se a celkove byl mizernej.
Kamos ho ma asi dva roky a nic moc.Aspon podle me
 
 

Doporučujeme

Články odjinud