Peugeot chystá po obměně svých menších modelu 206 a 307 i nástupce svého největšího modelu 607. Ten přišel na trh před více než pěti lety a měl se postavil zavedeným modelům jako je Audi A6, BMW řady 5, nebo E-klasse automobilky Mercedes. Tento cíl se ovšem nepodařil a Peugeot 607 si nezískal zákazníky těchto automobilek a ani prodeje nedosahují stanovených cílů. V kategorii vyšší střední třídy patří prodeje modelu 607 k těm nejmenším.
Přestože si tento model moc příznivců nenašel, jeho nástupce se objeví na trhu nejdříve v roce 2008 s tím, že již v průběhu příštího roku by se měl veřejnosti představit i v produkční verzi. Nový model, který ponese označení 608 ,však bude zcela nový. Neponese si handicap modelu 607 a jeho platformy převzaté ze zastaralého modelu 605, ale vyjede na zcela nové, kterou nyní využívá vlajkový vůz automobilky Citroen - C6. Ovšem rozchod kol bude proti modelu C6 zvětšen na více než 2 900 mm. Pokud je model C6 hlavně luxusní a elegantní, vsadí Peugeot u modelu 608 na více sportovna a ponese se v duchu Mercedesu CLS, kam zamíří i svou délkou přes 4 900 mm.
Větší změnou projdou i motory. Naftové motory budou zastupovat šestiválce 2,7 HDI o výkonu okolo 162 kW (220 k) a také nový, větší a silnější naftový motor. Benzíny bude zastupovat také široká paleta motorů, která bude končit vrcholným šestiválcem o výkonu přes 220 kW (300 k).
Peugeot nechce ponechat nic náhodě a tak prodlouží vývoj až do roku 2008, aby přinesl na trh model, který se bude moci směle postavit zavedené konkurenci a jeho prodeje dosáhnou výrazně větších počtů.