Peugeot chce vzkřísit značku Talbot, konkurovat má Dacii

2 komentáře

Jarda
3. srpna • 19:23

Jaká hynoucí Simca???Tady má někdo mezery v historii velký jako melouny a to si říká redaktor autorevue.cz????????Simca měla téměř co model, to úspěch a dost výrazně sahala na paty Peugeotu, kterého postupně předčila a když v roce 1964 zemřel jediný majitel a zakladatel Simky, chopil se ji Chrysler ve snaze vybudovat prostřednictvím Simky ve Frnacii svou fabriku. Ale jelikoz v roce 1974 začal kvůli ropné krizy krachovat, potřeboval udržet firmu při životě, tak rozprodával filiálky po světě a jedna karta padla na Simku, kterou BOHUŽEL koupil Peugeot, kterému Simca ležela v žaludku a jelikož měla Simca z historie ve vlastnictví mimojiné i značku Talbot, okamžitě ji přejmenoval a Simca pokračovala dál pod obnovenou značkou Talbot a nevedl si špatně. PRD bylo tady mistrovství světa v Rallye ve vozu Talbot, PRD Simca-Talbot Horizon v řadě třetí Simky auto roku ...
A Peugeot 309 není v žádném případě z Talbotu Horizon, ale z nástupce připravovaného nového modelu Talbot Arizona, kterého 3 měsíce před uvedením Peugeot stáhl, aby nemusel vynakládat peníze do nástupce P305 a jiných svých modelů, vydal ho za svůj Peugeot 309 a jinak polkračoval ve výrobní linii Talbotu (Simky) již pod značkou Peugeot.
Tu máte něco málo z novodobé historie Talbotu.
Nejdříve, než začnete psát na autorevue.cz nejakou historii automobilové značky,
snažně Vás prosím, zjistěte si o tom nejdřív něco.-jen pro zajímavost ... do roku 1993 Peugeot stále úspěšně přebíral jednotlivé prvky různých vozů Talbot bez nějakých větších úprav a na spoustě z nich najdeme malé znáčky T v kroužku.
Např. v mém P405 z roku 92 je prakticky identická spínací skříňka z vozu Talbot 1510, mam znáčky T na oknech a spínače el. stahování oken jsou rovnež přímo z Talbota apod.

legnaw
21. července • 13:57

Vigo? to je tusim v Galicii....
zeby "spanieli" ponukli taku lacnu pracovnu silu ako rumuni? neviem ci z tohto bude uspech...

Doporučujeme

Články odjinud