Jaká hynoucí Simca???Tady má někdo mezery v historii velký jako melouny a to si říká redaktor autorevue.cz????????Simca měla téměř co model, to úspěch a dost výrazně sahala na paty Peugeotu, kterého postupně předčila a když v roce 1964 zemřel jediný majitel a zakladatel Simky, chopil se ji Chrysler ve snaze vybudovat prostřednictvím Simky ve Frnacii svou fabriku. Ale jelikoz v roce 1974 začal kvůli ropné krizy krachovat, potřeboval udržet firmu při životě, tak rozprodával filiálky po světě a jedna karta padla na Simku, kterou BOHUŽEL koupil Peugeot, kterému Simca ležela v žaludku a jelikož měla Simca z historie ve vlastnictví mimojiné i značku Talbot, okamžitě ji přejmenoval a Simca pokračovala dál pod obnovenou značkou Talbot a nevedl si špatně. PRD bylo tady mistrovství světa v Rallye ve vozu Talbot, PRD Simca-Talbot Horizon v řadě třetí Simky auto roku ... A Peugeot 309 není v žádném případě z Talbotu Horizon, ale z nástupce připravovaného nového modelu Talbot Arizona, kterého 3 měsíce před uvedením Peugeot stáhl, aby nemusel vynakládat peníze do nástupce P305 a jiných svých modelů, vydal ho za svůj Peugeot 309 a jinak polkračoval ve výrobní linii Talbotu (Simky) již pod značkou Peugeot.Tu máte něco málo z novodobé historie Talbotu.Nejdříve, než začnete psát na autorevue.cz nejakou historii automobilové značky,snažně Vás prosím, zjistěte si o tom nejdřív něco.-jen pro zajímavost ... do roku 1993 Peugeot stále úspěšně přebíral jednotlivé prvky různých vozů Talbot bez nějakých větších úprav a na spoustě z nich najdeme malé znáčky T v kroužku.Např. v mém P405 z roku 92 je prakticky identická spínací skříňka z vozu Talbot 1510, mam znáčky T na oknech a spínače el. stahování oken jsou rovnež přímo z Talbota apod.
Vigo? to je tusim v Galicii....zeby "spanieli" ponukli taku lacnu pracovnu silu ako rumuni? neviem ci z tohto bude uspech...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.