Peugeot by mohl v USA nabízet 508 či 3008. S návratem do zámoří bude ale opatrný

kolkyno  |  14. 03. 2019 12:15

importovat z Europy ci Ciny. Ale zatial vela info nemame, ako to bude realizovane myslim predaj frenchise, alebo si tam peugeot planuje otvorit vlastne showroomy, pripadne len online predaj (ako Tesla globalne)??? Za dalsie servisne strediska? Zatial malo informacii. Kym ale k predaju prveho vozu dojde, bude tu dalsia generacia 3008, a ta uz nemusi byt taka WOW

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  14. 03. 2019 12:16

Riaditel Peugeotu asi videl recenziu od Douga a napadlo ho ta skvela myslienka:
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  14. 03. 2019 12:20

Nejsem si zcela jist zda je dobre zacit prodavat na US trhu stredni tridu s max. 1.6 motorem. Ale treba se pletu.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 03. 2019 12:35

tiez si neviem predstavit Peugeot v USA, hoci ho tam obcas fotia... ale v USA jazdia aj Smarty, cize nemyslim si ze by sa to nepredavalo s 1.6tkou. Mozno blbost ale v USA ziju aj chudi ludia (myslim po slovensky chudi/ tucni, nie chudi = chudobni v CR). a teda takym by sa mozno pacila aj nova 208... ked tam jazdia aj accenty, rio atd i mensie hatchbacky...

Odpovědět  |   | 
Duder  |  14. 03. 2019 13:16

Taky ve městech jezdí trochu jiná sorta aut než na venkově. Amerika už se nerovná obří auta s osmi válcí a osmi litry obsahu. Třeba v SF mi také přijdou někdy F150 a víc jako pěst na oko v záplavě malých Toyot, Nissanů apod.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 03. 2019 19:08

naveky posledni v USA prodanej pazout byl ten kabrio Colomba - takovou antireklamu nevymyslis

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  14. 03. 2019 13:18

Nevidím problém v samotné 1.6. Vidím problém v zástavbě do modelu střední třídy, kdy tam nabízí v této třídě min. 2.0.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 03. 2019 14:47

ono to preto maju tam zaklad 2,0 lebo vacsina americanov pouziva benzin 85 oktanovy... 90+ su zancene ako premium/super/racing .. a na to uz nemaju , cize kupuju lacny 85kovy a maly motor s turbom tam vela nevydrzi s nekvalitnym benzinom

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  14. 03. 2019 16:31

To je jak Radio Jerevan. Americke oktanove cislo neni totozne s evropskym. A navic ne v kazdem state se zacina na 85 oktanech, jsou staty, kde je zaklad 87. Takze zakladni benzin ma kolem 90 oktanu evropskych, lepsi kolem 93 a premiovy kolem 95, nekde i vice. Takze ano, je to rozdil oproti evrope, ale ne zase tak obrovsky.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 03. 2019 18:29

ale vysledok je ze tam maju okolo 85-87 a unas je 90+

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  14. 03. 2019 22:41

Ty si stojis na vedeni, ne? Zaklad tam neni 85-87, ale 90-91. Jejich oktanove cislo se lisi od evropskeho a musi se pro srovnani prepocitat.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  15. 03. 2019 10:27

tu mas neodoborny clanok na tie oktany https://www.topspeed.sk/ako-to-ze-v-usa-jazdia-na... ...

Odpovědět  |   | 
anonym  |  15. 03. 2019 17:30

Vždyť to úplně přesně odpovídá tomu, co říkám od začátku. Proč mi tu ten odkaz dáváš?

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 03. 2019 21:31

85 se používá jen v horských státech, jako je např. Colorado, Utah, Wyoming, nikde jinde. Tam to nevadí kvůli nadmořské výšce, s tím spojenému nižšímu tlaku vzduchu. Pokud jezdíte jen ve výškách 2000 - 3000 metrů, tak si to můžete dovolit. A jak už je tu správně uvedeno, je třeba přepočítat na naše normy. US benzín s o.č. 87 odpovídá zhruba evropskému 91, premium US benzín 91 odpovídá evropskému 95.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 03. 2019 21:45

ještě dodám, že ta možnost používat 85 místo 87 ve vyšších nadmořských výškách samozřejmě neplatí pro motory s turbem.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  14. 03. 2019 16:51

O obsah motoru bych se nebál. Například Honda Accord, základ 1,5l a maximum 2l. Problém bych viděl ve velikosti, nabízené výbavě vs cena.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  14. 03. 2019 18:24

Motor prekážkou nebude. Řada výrobců má v té třídě podobný turbomotor včetně třeba Chevy. Ale i kdyby všechno šlo naprosto výborně, Peugeot může prodat pár desítek tisíc 508 ročně. Když vezmu prodeje nejméně prodávaných zástupců střední třídy, Passat má 40 tisíc, Legacy nebo šestka kolem 30 tisíc, všichni s rozvinutou dealerskou sítí. Passat je navíc vyráběný v US, takže se k jeho ceně 508 ani nepřiblíží. Nějaká SUV by prodat mohli, ale chybějící AWD je bude srážet. V každém motoristickém médiu bude kvůli tomu Peugeot na chvostu žebříčku, v tomhle jsou novináři v USA nemilosrdní. Mimochodem, když jsem kupoval kompaktní SUV, v dealerství měli asi 30 aut, které jsem si mohl hned vzít, ale ani jedno bez AWD. Když jsem se ptal ze zvědavosti, říkali, že o dvoukolku není zájem a museli by ji speciálně objednat u importéra nebo poptat u jiných dealerů. Nejsem proti Peugeotu zaujatý, ale nevěřím, že investice do marketingu a dealerské sítě se zaplatí. Jinak ale Peugeot občas na cestách v USA potkáte, v Mexiku se normálně prodává. Člověka to trochu překvapí, ale není to zase takový šok, jako když jsem na parkovišti viděl Duster. Sice znak Renaultu, ale jinak typická Dacia.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 03. 2019 18:31

americania maju pravdu , iba blazon chce nedotacave fwdcka .. mozno tak zene do mesta to staci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro