Peugeot by mohl v USA nabízet 508 či 3008. S návratem do zámoří bude ale opatrný

kolkyno  |  14. 03. 2019 12:15

importovat z Europy ci Ciny. Ale zatial vela info nemame, ako to bude realizovane myslim predaj frenchise, alebo si tam peugeot planuje otvorit vlastne showroomy, pripadne len online predaj (ako Tesla globalne)??? Za dalsie servisne strediska? Zatial malo informacii. Kym ale k predaju prveho vozu dojde, bude tu dalsia generacia 3008, a ta uz nemusi byt taka WOW

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  14. 03. 2019 12:16

Riaditel Peugeotu asi videl recenziu od Douga a napadlo ho ta skvela myslienka:
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  14. 03. 2019 12:20

Nejsem si zcela jist zda je dobre zacit prodavat na US trhu stredni tridu s max. 1.6 motorem. Ale treba se pletu.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 03. 2019 12:35

tiez si neviem predstavit Peugeot v USA, hoci ho tam obcas fotia... ale v USA jazdia aj Smarty, cize nemyslim si ze by sa to nepredavalo s 1.6tkou. Mozno blbost ale v USA ziju aj chudi ludia (myslim po slovensky chudi/ tucni, nie chudi = chudobni v CR). a teda takym by sa mozno pacila aj nova 208... ked tam jazdia aj accenty, rio atd i mensie hatchbacky...

Odpovědět  |   | 
Duder  |  14. 03. 2019 13:16

Taky ve městech jezdí trochu jiná sorta aut než na venkově. Amerika už se nerovná obří auta s osmi válcí a osmi litry obsahu. Třeba v SF mi také přijdou někdy F150 a víc jako pěst na oko v záplavě malých Toyot, Nissanů apod.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 03. 2019 19:08

naveky posledni v USA prodanej pazout byl ten kabrio Colomba - takovou antireklamu nevymyslis

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  14. 03. 2019 13:18

Nevidím problém v samotné 1.6. Vidím problém v zástavbě do modelu střední třídy, kdy tam nabízí v této třídě min. 2.0.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 03. 2019 14:47

ono to preto maju tam zaklad 2,0 lebo vacsina americanov pouziva benzin 85 oktanovy... 90+ su zancene ako premium/super/racing .. a na to uz nemaju , cize kupuju lacny 85kovy a maly motor s turbom tam vela nevydrzi s nekvalitnym benzinom

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  14. 03. 2019 16:31

To je jak Radio Jerevan. Americke oktanove cislo neni totozne s evropskym. A navic ne v kazdem state se zacina na 85 oktanech, jsou staty, kde je zaklad 87. Takze zakladni benzin ma kolem 90 oktanu evropskych, lepsi kolem 93 a premiovy kolem 95, nekde i vice. Takze ano, je to rozdil oproti evrope, ale ne zase tak obrovsky.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 03. 2019 18:29

ale vysledok je ze tam maju okolo 85-87 a unas je 90+

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  14. 03. 2019 22:41

Ty si stojis na vedeni, ne? Zaklad tam neni 85-87, ale 90-91. Jejich oktanove cislo se lisi od evropskeho a musi se pro srovnani prepocitat.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  15. 03. 2019 10:27

tu mas neodoborny clanok na tie oktany https://www.topspeed.sk/ako-to-ze-v-usa-jazdia-na... ...

Odpovědět  |   | 
anonym  |  15. 03. 2019 17:30

Vždyť to úplně přesně odpovídá tomu, co říkám od začátku. Proč mi tu ten odkaz dáváš?

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 03. 2019 21:31

85 se používá jen v horských státech, jako je např. Colorado, Utah, Wyoming, nikde jinde. Tam to nevadí kvůli nadmořské výšce, s tím spojenému nižšímu tlaku vzduchu. Pokud jezdíte jen ve výškách 2000 - 3000 metrů, tak si to můžete dovolit. A jak už je tu správně uvedeno, je třeba přepočítat na naše normy. US benzín s o.č. 87 odpovídá zhruba evropskému 91, premium US benzín 91 odpovídá evropskému 95.

Odpovědět  |   | 
Clayton  |  19. 03. 2019 21:45

ještě dodám, že ta možnost používat 85 místo 87 ve vyšších nadmořských výškách samozřejmě neplatí pro motory s turbem.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  14. 03. 2019 16:51

O obsah motoru bych se nebál. Například Honda Accord, základ 1,5l a maximum 2l. Problém bych viděl ve velikosti, nabízené výbavě vs cena.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  14. 03. 2019 18:24

Motor prekážkou nebude. Řada výrobců má v té třídě podobný turbomotor včetně třeba Chevy. Ale i kdyby všechno šlo naprosto výborně, Peugeot může prodat pár desítek tisíc 508 ročně. Když vezmu prodeje nejméně prodávaných zástupců střední třídy, Passat má 40 tisíc, Legacy nebo šestka kolem 30 tisíc, všichni s rozvinutou dealerskou sítí. Passat je navíc vyráběný v US, takže se k jeho ceně 508 ani nepřiblíží. Nějaká SUV by prodat mohli, ale chybějící AWD je bude srážet. V každém motoristickém médiu bude kvůli tomu Peugeot na chvostu žebříčku, v tomhle jsou novináři v USA nemilosrdní. Mimochodem, když jsem kupoval kompaktní SUV, v dealerství měli asi 30 aut, které jsem si mohl hned vzít, ale ani jedno bez AWD. Když jsem se ptal ze zvědavosti, říkali, že o dvoukolku není zájem a museli by ji speciálně objednat u importéra nebo poptat u jiných dealerů. Nejsem proti Peugeotu zaujatý, ale nevěřím, že investice do marketingu a dealerské sítě se zaplatí. Jinak ale Peugeot občas na cestách v USA potkáte, v Mexiku se normálně prodává. Člověka to trochu překvapí, ale není to zase takový šok, jako když jsem na parkovišti viděl Duster. Sice znak Renaultu, ale jinak typická Dacia.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 03. 2019 18:31

americania maju pravdu , iba blazon chce nedotacave fwdcka .. mozno tak zene do mesta to staci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A