Peugeot bude vyrábět nový crossover v Rusku

Automobilka Peugeot se podle aktuálních spekulací chystá svůj nový crossover vyrábět v novém ruském závodu patřícímu koncernu PSA a Mitsubishi. Nový crossover má přitom vycházet z konceptu Prologue, který již nyní září na pařížském autosalonu.

Vlastníkem nového závodu u města Kaluga ležícího 180 km jihovýchodně od hlavního města bude ze 70 procent francouzský koncern PSA, přičemž zbývajících 30 procent má ve svých rukou japonská automobilka Mitsubishi. Ve fabrice, v niž by se podle plánů mělo začít vyrábět začátkem roku 2011, se ročně vyprodukuje kolem 160 000 vozidel SUV/CUV a modelů střední kategorie. Podle předběžných vyjádření se však krátce po zahájení výroby může kapacita zvednout až na 300 tisíc kusů ročně.

Ze současných modelů se zde bude vyrábět pravděpodobně Peugeot 308, SUV 4007 a, jak již bylo psáno výše, i nový crossover, jež pravděpodobně ponese označení 3008.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot Prologue Concept
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků