Peugeot Boxer nabídne kromě nového designu také čtení SMS

Zdroje kolegů z italského serveru CarPassion se nemýlily. Před pár dny jsme si díky nim mohli poprvé prohlédnout modernizovaný Peugeot Boxer. Ten automobilka aktuálně představila oficiální cestou. Co se designu týká, nic nového nečekejte. Ale k dispozici jsou další informace, které prozrazují, že se do výbavy tohoto užitkového vozu stěhují prvky dříve vyhrazené pouze luxusním automobilům. Řeč je například o hlídání jízdních pruhů nebo čtení SMS.

Další dodávka v novém, aneb omlazený Peugeot Boxer na prvních fotkách

Další dodávka v novém, aneb omlazený Peugeot Boxer na prvních fotkách

Boxer v rámci faceliftu dostal přepracovanou přední část. Inspirací údajně byl nový Peugeot 308. Kromě velkého nově tvarovaného nárazníku zaujmou také světla s diodami pro denní svícení. Ty budou podle očekávání za příplatek. Vzadu se upravovala koncová světla tak,a by byl vůz lépe viditelný při pohledu z boku.

Nový Opel Vivaro a Renault Trafic: konečně další informace

Nový Opel Vivaro a Renault Trafic: konečně další informace

Interiér bude podle tiskové zprávy modernější a pohodlnější. Novinkou je jiný přístrojový štít, u sedadel byla použita nová látka a na přání Peugeot dodá dokonce i kůži. Standardem je hands-free s funkcí Bluetooth a USB vstup. Za příplatek můžete dostat ještě multimediální systém s dotykovým pětipalcovým displejem, navigací a možností čtení SMS zpráv. Dokoupit lze třeba i držák tabletu.

V rámci faceliftu dorazil do výbavy také systém LAC, který přizpůsobuje působení ESP v závislosti na zatížení vozu a rozložení hmotnosti. Novinkou je rovněž kamera umístěná pod vnitřním zpětným zrcátkem. Ta je základem pro systém sledující neúmyslné opuštění jízdního pruhu. Zásahy do řízení nečekejte. V případě potřeby se ozve varovný tón. K dispozici je taktéž zadní parkovací asistent a tempomat.

Nabídka motorizací zahrnuje jednotky 2.2 HDi ve verzích o výkonu 110 koní, 130 koní a 150 koní. Vrcholem je třílitr HDi s parametry 180 k a 400 Nm.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků