Peugeot Boxer nabídne kromě nového designu také čtení SMS

Zdroje kolegů z italského serveru CarPassion se nemýlily. Před pár dny jsme si díky nim mohli poprvé prohlédnout modernizovaný Peugeot Boxer. Ten automobilka aktuálně představila oficiální cestou. Co se designu týká, nic nového nečekejte. Ale k dispozici jsou další informace, které prozrazují, že se do výbavy tohoto užitkového vozu stěhují prvky dříve vyhrazené pouze luxusním automobilům. Řeč je například o hlídání jízdních pruhů nebo čtení SMS.

Další dodávka v novém, aneb omlazený Peugeot Boxer na prvních fotkách

Další dodávka v novém, aneb omlazený Peugeot Boxer na prvních fotkách

Boxer v rámci faceliftu dostal přepracovanou přední část. Inspirací údajně byl nový Peugeot 308. Kromě velkého nově tvarovaného nárazníku zaujmou také světla s diodami pro denní svícení. Ty budou podle očekávání za příplatek. Vzadu se upravovala koncová světla tak,a by byl vůz lépe viditelný při pohledu z boku.

Nový Opel Vivaro a Renault Trafic: konečně další informace

Nový Opel Vivaro a Renault Trafic: konečně další informace

Interiér bude podle tiskové zprávy modernější a pohodlnější. Novinkou je jiný přístrojový štít, u sedadel byla použita nová látka a na přání Peugeot dodá dokonce i kůži. Standardem je hands-free s funkcí Bluetooth a USB vstup. Za příplatek můžete dostat ještě multimediální systém s dotykovým pětipalcovým displejem, navigací a možností čtení SMS zpráv. Dokoupit lze třeba i držák tabletu.

V rámci faceliftu dorazil do výbavy také systém LAC, který přizpůsobuje působení ESP v závislosti na zatížení vozu a rozložení hmotnosti. Novinkou je rovněž kamera umístěná pod vnitřním zpětným zrcátkem. Ta je základem pro systém sledující neúmyslné opuštění jízdního pruhu. Zásahy do řízení nečekejte. V případě potřeby se ozve varovný tón. K dispozici je taktéž zadní parkovací asistent a tempomat.

Nabídka motorizací zahrnuje jednotky 2.2 HDi ve verzích o výkonu 110 koní, 130 koní a 150 koní. Vrcholem je třílitr HDi s parametry 180 k a 400 Nm.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků