Peugeot BB1: ani ryba ani rak

Světové autosalony jsou tradičně místem představení různých více či méně bizarních konceptů a výjimkou není ani Frankfurt. Tam Peugeot letos představil model BB1, který můžeme jen stěží nazvat autem, stejně jako jej nemůžeme nazvat ani motorkou. Francouzský podivně vypadající kříženec nese jméno motocyklu ze šedesátých let dvacátého století, avšak s prapůvodní myšlenkou toho už nemá moc společného.

Toto nové vozidlo bude „doma“ především na úzkých městských silnicích, kde využije několik výhod převzatých z aut, jako třeba pevnou střechu nebo čtyři kola. Na druhé straně, daní za toto nejasné řešení je nižší agilnost a rozhodně se s ním nepropletete dopravní zácpou tak šikovně, jako s motorkou. Oproti tomu je však výhodou, že odvezete trochu více nákladu než na motorce a dovnitř se vejde ještě dvojice pasažérů. Peugeot prozatím o tomto konceptu víc neprozradil, takže nám jenom zbývá počkat na další informace.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot BB1 Concept
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků