Peugeot Avenue Paris: nový pařížský showroom

Showroom Peugeot Avenue, který každoročně navštíví více než 2,5 milionů návštěvníků, prošel pětiměsíční rekonstrukcí. K jeho novým atributům nyní patří: slavná adresa - avenue Champs-Elysées č. 136, zcela nový design, zdůraznění image značky a akce určené pro širokou veřejnost.
Peugeot Avenue Paris: nový pařížský showroom

Peugeot se rozhodl podpořit posun značky směrem k luxusnějším kategoriím vozů přeměnou své „výkladní skříně“ - showroomu Peugeot Avenue. Ten byl otevřen v roce 2000 uprostřed avenue, která je považována za nejkrásnější na světě. Po pětiměsíční rekonstrukci tak nyní otevírá nový showroom své dveře široké veřejnosti.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Z exteriéru zaujme návštěvníky nová fasáda s výlohou z černě a modře zabarvených skel, z nichž se vynořuje stylizovaná lví hlava. Interiér o ploše 300 m2 nabízí elegantní design: ostré úhly, čisté linie, třpytivé geometrické tvary, světelné lišty vytvářející společně luxusní prostor, v němž o to víc vyniká muskulatura vystavených koncepčních a legendárních vozů značky. Právě tímto směrem se rozhodl vydat designér Marc Ange, zakladatel agentury Bloom Room: „Chtěl jsem, aby z image značky Peugeot sálalo uhrančivé kouzlo, mechanická síla, rychlost, zvířecí mohutnost lva… Chtěl jsem prostě fyzicky ilustrovat modernost a eleganci značky Peugeot.“

Živé aktivní místo, vyvolávající emoce a zážitky

Peugeot Avenue Paris je prestižní prostor, který je především nositelem image značky, ale také místem setkávání mezi značkou a veřejností. Návštěvníci se zde seznamují se značkou, stejně jako s jejími produkty a s její filosofií. Aby byly tyto kontakty dynamičtější, bude Peugeot Avenue nabízet interaktivnější vybavení poskytující originální didaktické a hravé zážitky určené malým i velkým návštěvníkům. Těch sem každoročně zavítá více než 2,5 milionů, z toho více než polovina ze zahraničí.

Peugeot Avenue za hranicemi

Guillaume Couzy, ředitel pro marketing a komunikaci Peugeot, dodává: Toto místo nezůstane ojedinělé, protože otevření podobného prostoru se chytá i v zahraničí, na jednom z našich největších trhů, tedy v Číně. V roce 2015 totiž otevřeme poblíž náměstí Nebeského klidu v Pekingu showroom Peugeot Avenue o ploše 1600 m2.“

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 13 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků