Peugeot a Citroën: SUV v roce 2007, další podrobnosti

Takashi Nishioka, president skupiny Mitsibishi Motors Corporation a Jean-Martin Folz, president skupiny PSA Peugeot Citroën, podepsali dnes smlouvu o smlouvě budoucí (Letter of intent) o partnerství v oblasti vozů s pohonem 4x4. Definitivní smlouva bude podepsána na jaře 2005. Tato dohoda předpokládá v Japonsku roční výrobu 30 000 vozů pro potřeby skupiny PSA Peugeot Citroën, a to na nové platformě Mitsubishi, která je nyní již ve vývoji.

Nové vozy typu 4x4 by měly být uvedeny na trh v roce 2007 a budou mít specifický styl Peugeot a specifický styl Citroën. Budou vybaveny nejnovějšími dieselovými motory HDi a filtrem pevných částic (FAP) z produkce PSA Peugeot Citroën. Pro skupinu PSA Peugeot Citroën představují nové vozy 4x4 další rozšíření modelových řad obou značek Peugeot i Citroën. Tyto modely mají za cíl oslovit nové zákazníky především na evropských trzích.

Pro skupinu Mitsubishi Motors, navýšení objemů výroby umožní skupině zvýšit využití výrobních kapacit a zlepšit tak produktivitu.Tento projekt se bude týkat nejprve evropských trhů, ale obě skupiny plánují také možnost dodávat do dalších teritorií a rozšířit dále jejich partnerství. Díky této spolupráci, Mitsubishi Motors Corporation a PSA Peugeot Citroën půjdou cestou oboustraně výhodné strategie – přínosné pro oba partnery.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků