Peugeot 907 má pod kapotou dvanáctiválec

Na pařížském autosalonu představí Peugeot kromě faceliftovaného modelu 607 a novinky 1007 také studii 907. Ta má pod kapotou dvanáctiválcový motor, který mohl vzniknout spojením dvou šestiválců. Celkový objem činí šest litrů, maximální výkon rovných 500 koní, resp. 368 kW. Motor je uložen za přední nápravou, přičemž část z něj je vidět pod proskleným kouskem kapoty. Studie má stejně jako model 407 velký nasávací otvor ve spodní části nárazníku.

Nové GT kupé má délku 4,37 m, šířku 1,88 m, výšku 1,22 m, rozvor 2,5 m a hmotnost 1 400 kg. Kupátko je stavěno pro dva cestující, tisková zpráva hovoří o mimořádném pohodlí. Sedadla jsou umístěna těsně před zadní nápravou. Za povšimnutí stojí bezesporu skleněná střecha a 18" kola s pneumatikami 275/40 vpředu a 345/35 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si nové plakáty včetně Peugeotu 907

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků