Peugeot 907 má pod kapotou dvanáctiválec

Na pařížském autosalonu představí Peugeot kromě faceliftovaného modelu 607 a novinky 1007 také studii 907. Ta má pod kapotou dvanáctiválcový motor, který mohl vzniknout spojením dvou šestiválců. Celkový objem činí šest litrů, maximální výkon rovných 500 koní, resp. 368 kW. Motor je uložen za přední nápravou, přičemž část z něj je vidět pod proskleným kouskem kapoty. Studie má stejně jako model 407 velký nasávací otvor ve spodní části nárazníku.

Nové GT kupé má délku 4,37 m, šířku 1,88 m, výšku 1,22 m, rozvor 2,5 m a hmotnost 1 400 kg. Kupátko je stavěno pro dva cestující, tisková zpráva hovoří o mimořádném pohodlí. Sedadla jsou umístěna těsně před zadní nápravou. Za povšimnutí stojí bezesporu skleněná střecha a 18" kola s pneumatikami 275/40 vpředu a 345/35 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si nové plakáty včetně Peugeotu 907

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků