Peugeot 907 má pod kapotou dvanáctiválec

Na pařížském autosalonu představí Peugeot kromě faceliftovaného modelu 607 a novinky 1007 také studii 907. Ta má pod kapotou dvanáctiválcový motor, který mohl vzniknout spojením dvou šestiválců. Celkový objem činí šest litrů, maximální výkon rovných 500 koní, resp. 368 kW. Motor je uložen za přední nápravou, přičemž část z něj je vidět pod proskleným kouskem kapoty. Studie má stejně jako model 407 velký nasávací otvor ve spodní části nárazníku.

Nové GT kupé má délku 4,37 m, šířku 1,88 m, výšku 1,22 m, rozvor 2,5 m a hmotnost 1 400 kg. Kupátko je stavěno pro dva cestující, tisková zpráva hovoří o mimořádném pohodlí. Sedadla jsou umístěna těsně před zadní nápravou. Za povšimnutí stojí bezesporu skleněná střecha a 18" kola s pneumatikami 275/40 vpředu a 345/35 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si nové plakáty včetně Peugeotu 907

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků