Peugeot 907 má pod kapotou dvanáctiválec

Na pařížském autosalonu představí Peugeot kromě faceliftovaného modelu 607 a novinky 1007 také studii 907. Ta má pod kapotou dvanáctiválcový motor, který mohl vzniknout spojením dvou šestiválců. Celkový objem činí šest litrů, maximální výkon rovných 500 koní, resp. 368 kW. Motor je uložen za přední nápravou, přičemž část z něj je vidět pod proskleným kouskem kapoty. Studie má stejně jako model 407 velký nasávací otvor ve spodní části nárazníku.

Nové GT kupé má délku 4,37 m, šířku 1,88 m, výšku 1,22 m, rozvor 2,5 m a hmotnost 1 400 kg. Kupátko je stavěno pro dva cestující, tisková zpráva hovoří o mimořádném pohodlí. Sedadla jsou umístěna těsně před zadní nápravou. Za povšimnutí stojí bezesporu skleněná střecha a 18" kola s pneumatikami 275/40 vpředu a 345/35 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si nové plakáty včetně Peugeotu 907

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků