Peugeot 807: malý facelift pro další obstarožní francouzské MPV

Po deseti letech se MPV Peugeot 807 ještě do výslužby nechystá a modelový rok 2013 hodlá přečkat s decentním faceliftem.

Koncem července jsme vám představili omlazené provedení velkého francouzského MPV Renault Espace 2013, které brázdí evropské silnice již desátým rokem. A velmi podobně je na tom také konkurenční výrobek Peugeot 807, který svého času vzniknul ve spolupráci koncernů PSA a Fiat Group, z níž zároveň pocházely typy Citroën C8, Fiat Ulysse a Lancia Phaedra.

Peugeot 807: prostor, variabilita, pohodlí (megatest)

Peugeot 807: prostor, variabilita, pohodlí (megatest)

Peugeot 807 v roce 2002 ve výrobním programu Peugeotu nahradil model 806 (rovněž produkt aliance PSA – Fiat) a prodává se dodnes. Dosud jedinou sadou dílčích modifikací přitom Peugeot 807 přišel v roce 2008 a od té doby se toho mnoho nezměnilo. Ovšem s výjimkou redukce výbavových stupňů a dostupných motorů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny Peugeotu 807 modelového roku 2013 odhalí jen opravdu zkušené oko

Z nich se dnešních dnů dočkal pouze vznětový čtyřválec 2,0 HDi FAP nabízený ve výkonových verzích 136 koní (120 kW) a 163 koní (120 kW), přičemž silnější z nich může být kromě šestistupňové převodovky s manuálním řazením dodáván také s „automatem“ se stejným počtem rychlostí.

Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Peněz ale není u PSA nazbyt, proto bude muset Peugeot 807 vydržet ještě alespoň rok, k čemuž mu má dopomoci drobný facelift. Ten přináší například upraveného „lvíčka“ na přídi a nepatrně pozměněnou podobu zadního čela karoserie. Interiér se ve stupni Allure dočkal speciálních obkladů a čalounění dveří a palubní desky Alcantarou (stejně jako již zmíněný Renault Espace s výbavou Initiale Paris).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se dotkly také interiéru

Ale u nás mají zákazníci v tomto ohledu smůlu, neboť Peugeot 807 je pro ně k mání pouze v základním stupni s označením Active.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků