Peugeot 807: malý facelift pro další obstarožní francouzské MPV

Po deseti letech se MPV Peugeot 807 ještě do výslužby nechystá a modelový rok 2013 hodlá přečkat s decentním faceliftem.

Koncem července jsme vám představili omlazené provedení velkého francouzského MPV Renault Espace 2013, které brázdí evropské silnice již desátým rokem. A velmi podobně je na tom také konkurenční výrobek Peugeot 807, který svého času vzniknul ve spolupráci koncernů PSA a Fiat Group, z níž zároveň pocházely typy Citroën C8, Fiat Ulysse a Lancia Phaedra.

Peugeot 807: prostor, variabilita, pohodlí (megatest)

Peugeot 807: prostor, variabilita, pohodlí (megatest)

Peugeot 807 v roce 2002 ve výrobním programu Peugeotu nahradil model 806 (rovněž produkt aliance PSA – Fiat) a prodává se dodnes. Dosud jedinou sadou dílčích modifikací přitom Peugeot 807 přišel v roce 2008 a od té doby se toho mnoho nezměnilo. Ovšem s výjimkou redukce výbavových stupňů a dostupných motorů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny Peugeotu 807 modelového roku 2013 odhalí jen opravdu zkušené oko

Z nich se dnešních dnů dočkal pouze vznětový čtyřválec 2,0 HDi FAP nabízený ve výkonových verzích 136 koní (120 kW) a 163 koní (120 kW), přičemž silnější z nich může být kromě šestistupňové převodovky s manuálním řazením dodáván také s „automatem“ se stejným počtem rychlostí.

Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Facelift pro Peugeot 807: inovace po létech

Peněz ale není u PSA nazbyt, proto bude muset Peugeot 807 vydržet ještě alespoň rok, k čemuž mu má dopomoci drobný facelift. Ten přináší například upraveného „lvíčka“ na přídi a nepatrně pozměněnou podobu zadního čela karoserie. Interiér se ve stupni Allure dočkal speciálních obkladů a čalounění dveří a palubní desky Alcantarou (stejně jako již zmíněný Renault Espace s výbavou Initiale Paris).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úpravy se dotkly také interiéru

Ale u nás mají zákazníci v tomto ohledu smůlu, neboť Peugeot 807 je pro ně k mání pouze v základním stupni s označením Active.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 34 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků