Peugeot 607: v Česku k dostání už jen v jedné verzi, ale o sto tisíc levněji

Vlajková loď Peugeotu, velký sedan s označením 607, není na našem trhu žádným nováčkem, ale jak se zdá, má stále co nabídnout. Základní verze se vznětovým čtyřválcem 2,2 HDI 16V v kombinaci s šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou byla nyní z nabídky na českém trhu vyřazena, k mání tak zůstává jen vidlicový šestiválec 2,7 HDI dodávaný standardně s šestistupňovým „automatem“.

Jeho cena přitom klesla na 1 169 000 Kč a základní výbava navíc zůstává dosti rozsáhlá, jak už to v podobných situacích bývá. Patří sem například šestice airbagů, ESP, aktivní pérování AMVAR, sedmnáctipalcové lité ráfky a hlídání tlaku v pneumatikách, audiovizuální parkovací asistent vpředu i vzadu, metalický lak, xenonové reflektory, elektricky ovládaná a sklopná zrcátka, elektricky stavitelná přední sedadla, vyhřívání všech sedadel, audiosystém s přehráváním MP3, navigační systém RT4 s barevným monitorem, pevným diskem a připojitelným telefonem  nebo kožené čalounění. Připlatit si tak lze již jen za elektricky ovládané střešní okno (32 200 Kč).

Tip: Přečtěte si náš test Peugeotu 607 V6 HDi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 607 v našem dobovém testu
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků