Peugeot 607: v Česku k dostání už jen v jedné verzi, ale o sto tisíc levněji

Vlajková loď Peugeotu, velký sedan s označením 607, není na našem trhu žádným nováčkem, ale jak se zdá, má stále co nabídnout. Základní verze se vznětovým čtyřválcem 2,2 HDI 16V v kombinaci s šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou byla nyní z nabídky na českém trhu vyřazena, k mání tak zůstává jen vidlicový šestiválec 2,7 HDI dodávaný standardně s šestistupňovým „automatem“.

Jeho cena přitom klesla na 1 169 000 Kč a základní výbava navíc zůstává dosti rozsáhlá, jak už to v podobných situacích bývá. Patří sem například šestice airbagů, ESP, aktivní pérování AMVAR, sedmnáctipalcové lité ráfky a hlídání tlaku v pneumatikách, audiovizuální parkovací asistent vpředu i vzadu, metalický lak, xenonové reflektory, elektricky ovládaná a sklopná zrcátka, elektricky stavitelná přední sedadla, vyhřívání všech sedadel, audiosystém s přehráváním MP3, navigační systém RT4 s barevným monitorem, pevným diskem a připojitelným telefonem  nebo kožené čalounění. Připlatit si tak lze již jen za elektricky ovládané střešní okno (32 200 Kč).

Tip: Přečtěte si náš test Peugeotu 607 V6 HDi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 607 v našem dobovém testu
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků