Peugeot 607: facelift a nový motor 2.7 V6 HDi

Vlajková loď automobilky Peugeot, model 607, dostane pár decentních designových úprav exteriéru a silnější vznětový motor. První představení pro veřejnost se chystá na letošní pařížský autosalon. Všechny verze 607 budou mít v základu sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Přední převis karoserie se po faceliftu prodlouží o 30 milimetrů, takže celková délka 607 bude rovných 4,9 m.

Nový šestiválec 2.7 HDI

Pod kapotou Peugeotu 607 se nově objeví nový šestiválec HDI o objemu 2.7 l. Tento motor vznikl ve spolupráci s automobilkou Ford a bude mít výkon 150 kW/204 koní (4 000 ot.) a maximální točivý moment 440 Nm (1 900 ot.). Se sériovým filtrem pevných částic bude splňovat emisní normu Euro 4. Motor bude spojen výhradně s nový šestistupňovým automatem Tiptronic stejně jako benzínový motor 3.0 V6. Současně s novou převodovkou vzroste výkon šestiválce o 3 kW a točivý moment o 5 Nm na 155 kW/290 Nm.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Celkem budou v nabídce dva benzínové motory (2.2 16V 116 kW a 3.0 V6 155 kW) a dva naftové (2.2 HDI 98 kW a 2.7 V6 HDI 150 kW). Motor 2.2 16V může mít pětistupňový manuál a čtyřstupňový automat, 2.2 HDI šestistupňový manuál a čtyřstupňový automat a oba šestiválce pak pouze šestistupňový Tiptronic. Všechny modely dostanou výkonnější brzdy a budou vybaveny novějším systémem ESP.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si Peugeot 607 jako tapetu na plochu

Modernizací také projdou airbagy, které se budou nafukovat proměnou rychlostí dle intenzity nárazu. V interiéru si zákazník bude moci vybrat z dřevěných nebo hliníkových doplňků, rozšíří se i nabídka příplatkové výbavy, jako je např. přední optický parkovací asistent, nový audiosystém s podporou MP3, Bluetooth handsfree, vylepšený detektor tlaku v pneumatikách, který dokáže určit poškozenou pneumatiku, či navigační systém s možností zavolání pomoci v případě nehody.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků