Peugeot 607: facelift a nový motor 2.7 V6 HDi

Vlajková loď automobilky Peugeot, model 607, dostane pár decentních designových úprav exteriéru a silnější vznětový motor. První představení pro veřejnost se chystá na letošní pařížský autosalon. Všechny verze 607 budou mít v základu sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Přední převis karoserie se po faceliftu prodlouží o 30 milimetrů, takže celková délka 607 bude rovných 4,9 m.

Nový šestiválec 2.7 HDI

Pod kapotou Peugeotu 607 se nově objeví nový šestiválec HDI o objemu 2.7 l. Tento motor vznikl ve spolupráci s automobilkou Ford a bude mít výkon 150 kW/204 koní (4 000 ot.) a maximální točivý moment 440 Nm (1 900 ot.). Se sériovým filtrem pevných částic bude splňovat emisní normu Euro 4. Motor bude spojen výhradně s nový šestistupňovým automatem Tiptronic stejně jako benzínový motor 3.0 V6. Současně s novou převodovkou vzroste výkon šestiválce o 3 kW a točivý moment o 5 Nm na 155 kW/290 Nm.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Celkem budou v nabídce dva benzínové motory (2.2 16V 116 kW a 3.0 V6 155 kW) a dva naftové (2.2 HDI 98 kW a 2.7 V6 HDI 150 kW). Motor 2.2 16V může mít pětistupňový manuál a čtyřstupňový automat, 2.2 HDI šestistupňový manuál a čtyřstupňový automat a oba šestiválce pak pouze šestistupňový Tiptronic. Všechny modely dostanou výkonnější brzdy a budou vybaveny novějším systémem ESP.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si Peugeot 607 jako tapetu na plochu

Modernizací také projdou airbagy, které se budou nafukovat proměnou rychlostí dle intenzity nárazu. V interiéru si zákazník bude moci vybrat z dřevěných nebo hliníkových doplňků, rozšíří se i nabídka příplatkové výbavy, jako je např. přední optický parkovací asistent, nový audiosystém s podporou MP3, Bluetooth handsfree, vylepšený detektor tlaku v pneumatikách, který dokáže určit poškozenou pneumatiku, či navigační systém s možností zavolání pomoci v případě nehody.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků