Peugeot 607: facelift a nový motor 2.7 V6 HDi

Peugeot 607: facelift a nový motor 2.7 V6 HDi

Vlajková loď automobilky Peugeot, model 607, dostane pár decentních designových úprav exteriéru a silnější vznětový motor. První představení pro veřejnost se chystá na letošní pařížský autosalon. Všechny verze 607 budou mít v základu sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. Přední převis karoserie se po faceliftu prodlouží o 30 milimetrů, takže celková délka 607 bude rovných 4,9 m.

Nový šestiválec 2.7 HDI

Pod kapotou Peugeotu 607 se nově objeví nový šestiválec HDI o objemu 2.7 l. Tento motor vznikl ve spolupráci s automobilkou Ford a bude mít výkon 150 kW/204 koní (4 000 ot.) a maximální točivý moment 440 Nm (1 900 ot.). Se sériovým filtrem pevných částic bude splňovat emisní normu Euro 4. Motor bude spojen výhradně s nový šestistupňovým automatem Tiptronic stejně jako benzínový motor 3.0 V6. Současně s novou převodovkou vzroste výkon šestiválce o 3 kW a točivý moment o 5 Nm na 155 kW/290 Nm.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Celkem budou v nabídce dva benzínové motory (2.2 16V 116 kW a 3.0 V6 155 kW) a dva naftové (2.2 HDI 98 kW a 2.7 V6 HDI 150 kW). Motor 2.2 16V může mít pětistupňový manuál a čtyřstupňový automat, 2.2 HDI šestistupňový manuál a čtyřstupňový automat a oba šestiválce pak pouze šestistupňový Tiptronic. Všechny modely dostanou výkonnější brzdy a budou vybaveny novějším systémem ESP.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si Peugeot 607 jako tapetu na plochu

Modernizací také projdou airbagy, které se budou nafukovat proměnou rychlostí dle intenzity nárazu. V interiéru si zákazník bude moci vybrat z dřevěných nebo hliníkových doplňků, rozšíří se i nabídka příplatkové výbavy, jako je např. přední optický parkovací asistent, nový audiosystém s podporou MP3, Bluetooth handsfree, vylepšený detektor tlaku v pneumatikách, který dokáže určit poškozenou pneumatiku, či navigační systém s možností zavolání pomoci v případě nehody.

bazar

Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 114 891 km
Cena: 260 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 84 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 99 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 108 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 360 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 133 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků