Peugeot 607 2.7 V6 HDI v prodeji od konce ledna (ceny)

Koncem ledna se začne prodávat faceliftovaný Peugeot 607. K současným motorům 2.2 16V, 3.0 V6 a 2.2 HDI přibude také šestiválcový nafťák 2.7 V6 HDI. Jeho cena bude ve výbavě Pack 1 290 000 Kč; to je jen o deset tisíc méně, než kolik bude nově stát 3.0 V6 ve stejné výbavě. Současně s tím nepatrně zdraží již prodávané motorizace, a sice 2.2 HDI o deset tisíc a 2.2 16V o dvacet tisíc. Benzínový šestiválec už nebude dostupný v základní výbavě, ale bude ho možné koupit pouze ve výbavě Pack, v níž bude stát 1,3 milionu Kč.

Krátce k motoru 2.7 V6 HDI: tento agregát vznikl ve spolupráci s automobilkou Ford, má výkon 150 kW/204 koní (4 000 ot.) a maximální točivý moment 440 Nm (1 900 ot.). Se sériovým filtrem pevných částic splňuje emisní normu Euro 4. Motor je spojen výhradně s nový šestistupňovým automatem Tiptronic stejně jako benzínový motor 3.0 V6. Tomu současně s novou převodovkou vzroste výkon šestiválce o 3 kW a točivý moment o 5 Nm na 155 kW/290 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků