Peugeot 508 upraven ve stylu nové 308. Do prodeje dorazí v září

Aktuální vlajková loď automobilky Peugeot se představila v roce 2010, takže nastal nejvyšší čas na facelift. Ten byl představen právě dnes a v podstatě upravuje model 508 podle nové 308. Přepracovaný je design, uvnitř očekávejte nový multimediální systém a pod kapotou motory plnící normu Euro 6.

Test: Peugeot 508 - návštěva z dobré společnosti

Test: Peugeot 508 - návštěva z dobré společnosti

Nový design se týká kompletně celé přední části včetně kapoty. Sedan dostal také upravené zadní svítilny a zadní nárazník. Veškeré změny proběhly tak, aby výsledek vzhledově zapadal do současné nabídky automobilky Peugeot.

V interiéru hledejte jednu zásadní novinku, a sice multimediální systém se sedmipalcovými displejem. Také ten známe z Peugeotu 308. Jeho instalace přinesla zrušení ovladačů umístěných za řadicí pákou. Na jejich místě se u modernizované verze objevuje malá přihrádka.

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení

Nejpodstatnější novinky se týkají motorizací. Místo původního čtyřválec 1.6 THP (156 k) přichází stejně objemná verze naladěná na 165 koní. U dieselů si pod kapotou 508 odbyly svou premiéru jednotky řady BlueHDI. Dvoulitry se budou nabízet v provedení disponujícím 150 nebo 180 koní.

Prodej modernizovaného Peugeotu 508 bude zahájen 10. září, v lednu příštího roku se dočkají čínští zákazníci. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Peugeot

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků