Peugeot 508 SW: těšte se také na nové kombi (spy photos)

Kankunen  |  15. 03. 2010 09:19

Tak se nám auta stále zvětšují, 5 metrů je za dveřmi. Jen nechápu, kde se ztratilo těch 30 - 40 cm navíc, když vevnitř to nějak není poznat.

Odpovědět  |   | 
mmm  |  15. 03. 2010 09:50

bezpečnost

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 03. 2010 12:04

prodloužit kabinu je poněkud drahé, tak se natahují blatníky a kapoty a zvětšují nárazníky aby jednodušší měli pocit jakej kus auta nekoupili

Odpovědět  |   | 
Well-being  |  15. 03. 2010 12:58

Tak už i Peugeot podlehl módě "tlama přes celý obličej"

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  15. 03. 2010 13:15

Já myslel že byl jeden z prvních...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 03. 2010 13:37

Pažouti se vydali cestou stínování designu audi. Je to jednodušší než něco vymýšlet a zákazníci mají spíš pocit "prémiovosti".
Chybou audi je to, že si tu tlamu nenechali chránit užitným vzorem. Teď už mají smůlu.

Odpovědět  |   | 
Jura  |  15. 03. 2010 20:34

pokud tou prémiovostí narážíš na Audi, tak si myslím, že Audi není prémiovka.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 03. 2010 17:13

Myslel jsem audi. Samozřejmě je to věc názoru. Ovšem pokud audi není prémiovka, kam zařadit pažouta. Tím ho stlačíš na úroveň dacie. Dej mu nějakou šanci na život. Tak mizerný zase není.

Odpovědět  |   | 
Jura  |  16. 03. 2010 21:22

Po zkušenostech můžu říci, že Peugeot a Audi je to stejné. Každé auto má své mouchy. Jsou to prostě normální značky.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 03. 2010 09:12

Po zkušenostech s francouzskýma autama (rendlíky provozuju a jeden ještě mám a je to tragédie, pežáky má kolega a to je snad ještě horší)je na osobním žebříčku řadím až za forda - tedy hodně, hodně dolů. Momentálně jsou lepší i korejci, ale s těma nemám vůbec žádnou zkušenost. To je jen odhad.

Odpovědět  |   | 
Majk  |  15. 03. 2010 16:31

Tak Peugeot už bude dávat též do svých modelů hydractive? Nějaká zvláštnost oproti Citroënu?

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  16. 03. 2010 11:25

to určitě ne, hydractive byla a zůstane doménou Citroenů. Tento omyl vzikl tím, že se uvádí, že nová 508 sdílí platformu s Citroenem C5 (ale to i Peugeot 407 a nemá hyfrauliku) takže platforma ano, hydraulika ne

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro