Tak Peugeot už bude dávat též do svých modelů hydractive? Nějaká zvláštnost oproti Citroënu?
to určitě ne, hydractive byla a zůstane doménou Citroenů. Tento omyl vzikl tím, že se uvádí, že nová 508 sdílí platformu s Citroenem C5 (ale to i Peugeot 407 a nemá hyfrauliku) takže platforma ano, hydraulika ne ;-)
Tak už i Peugeot podlehl módě "tlama přes celý obličej" :-)
Pažouti se vydali cestou stínování designu audi. Je to jednodušší než něco vymýšlet a zákazníci mají spíš pocit "prémiovosti". Chybou audi je to, že si tu tlamu nenechali chránit užitným vzorem. Teď už mají smůlu.
pokud tou prémiovostí narážíš na Audi, tak si myslím, že Audi není prémiovka.
Myslel jsem audi. Samozřejmě je to věc názoru. Ovšem pokud audi není prémiovka, kam zařadit pažouta. Tím ho stlačíš na úroveň dacie. Dej mu nějakou šanci na život. Tak mizerný zase není.
Po zkušenostech můžu říci, že Peugeot a Audi je to stejné. Každé auto má své mouchy. Jsou to prostě normální značky.
Po zkušenostech s francouzskýma autama (rendlíky provozuju a jeden ještě mám a je to tragédie, pežáky má kolega a to je snad ještě horší)je na osobním žebříčku řadím až za forda - tedy hodně, hodně dolů. Momentálně jsou lepší i korejci, ale s těma nemám vůbec žádnou zkušenost. To je jen odhad.
Já myslel že byl jeden z prvních...
Tak se nám auta stále zvětšují, 5 metrů je za dveřmi. Jen nechápu, kde se ztratilo těch 30 - 40 cm navíc, když vevnitř to nějak není poznat.
prodloužit kabinu je poněkud drahé, tak se natahují blatníky a kapoty a zvětšují nárazníky aby jednodušší měli pocit jakej kus auta nekoupili
bezpečnost
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.