Peugeot 508 SW má české ceny. O moc dráž než Fastback nevyjde

41 komentářů

Karlos
7. května • 9:44

S 225 benzínovými koňmi zrychluje na dvoustovku za šílených 36s. Jasně, k čemu je takový parametr, ale kupuju si GT se slušným výkonem a s tímhle zdechlákem budu mít problém na dálnici i s Ibizou v 1.5 TSi, která má stejný čas. PS: ten obrácený otáčkoměr je peklo, na to si nejde zvyknout...

André
6. května • 1:08

508 a Superb bych neporovnával obě auta jsou jiná a nemyslím že si budou krást zákazníky. Osobně bych volil tu 508 ano ano jak tu všichni píšou motor není 2,0TSI, zadní místa ano tam je to slabší a ten i cocpit chce opravdu hodně zvyku ale když už bych o takovémto autě přemýšlel rozhodně bych bral 508 je prostě a jednoduše nádherné opravdu moc se povedlo každý se na něj podívá, ceny: a co konkurence ta je za hubičku?zadní sedadla: tak já si to auto kupuji abych ho řídil nebo abych se nechal vyvážet nebo vozím nějakého papaláše?tohle auto hraje na city na vzhled viděl jsem ho bohužel jen projíždět kolem mě a je to fakt fešák ale vzhled je individuální to vnímáme každý jinak ale nesrovnával bych 508 a Superb to fakt ne každý je podle mě jinde a srovnávat ze Scalou jako vážně? Superb je velmi dobré auto ale je jich tolik že se tak nějak okoukal, má opravdu moc kvalit ale už nezaujme možná jezdí rychleji a pohodlněji než 508 ale i jako případní majitelé Superbu se za 508 otočíte když projede okol vás :-):-) toť můj názor nekamenujte mě prosím :-)

Josef
8. května • 9:55

Naprostý souhlas André.:-)

Tom
6. května • 10:12

Ja se teda za Peugeotem neotocim :-)

Ladynn
5. května • 11:10

Nádherné auto ale na ten styl palubní desky bych si asi nezvykl :-(

Petmat
4. května • 19:14

Nesrovnavejte se superbem. Ten je bez fantazie.nudně orezana krabice.svetla bez napadu jako vždy.Prostě skopčacká diskriminace naši národní značky.
To by si Francouz nikdy nenechal libit. 508......bomba designerstvi

Petr
6. května • 10:30

Jakoze sorry, ale pokud prohlasis ze 508 je bomba designerstvi, tak na tom musis byt hodne spatne.

petr r. (petrumr)
3. května • 15:06

pozoroval jsem kolik lidí na autosalonu je u kterých značek a peugeot, citroen a suzuki mně překvapil, škodovky se v pohodě daly prohlídnout, bych řekl, že škoda stála tak trochu v ustraní a přitom tam byla scala i kamíq.

JirkaX
3. května • 15:09

Nediv se, škodovky jsou jen služebky a tak se jim většina lidí vyhne obloukem.

petr r. (petrumr)
3. května • 15:19

Třeba, u nás škodu má jen ředitel, ale já jsem chtěl naznačit, že u nás jak byl autosalon, tak škodovka se nedala v klidu prohlídnout.

abc
3. května • 16:11

Tak dala nebo nedala? Nemáš v tom trochu zmatek?

petr r. (petrumr)
3. května • 16:41

byl jsem na autosaloně na slovensku. Autosalon v čr byl tuším naposledy v brně 2013 jestůli se nepletu a to jen jeden pavilon. Byls ted v bratislavě? Stojí to za to a uvidíš to na vlastní oči, že o škodovky fakty zájem upadá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
3. května • 17:54

To spíš bude tím že Škodu,Vw vidíš všude na silnici a na ostatní auta se musíš podívat na autosalónu nebo v prodejně.Peugeot sazí hlavně na vzhled a jo vypadá super z venku.Cena je trochu mimo jak u všech nových aut.

petr r. (petrumr)
3. května • 19:14

Bydlím tam, kde škoda je vzácná, jel jsem do bratislavy hlavně na tu škodu. Podívej se na mapy, letecký pohled na nějaký menší města a uvidíš ulice třeba kde jsou tři škodovky na 50 jiných aut. Škodovka má taky drahý servis a lidi z vesnic raději koupí něco levnějšího i na pojištění.A třeba policajti si domů škodovky už nekupují a to je něco už na přemýšlení.

JirkaX
3. května • 11:28

superb je hezčí..

R+R
3. května • 15:17

Je a navíc má dvoulitrový benal a 4x4.

..
3. května • 15:51

Čtyřkolka dejme tomu, ale v čem je dvoulitrový benzín lepší než 1.6 v Peugeotu?

R+R
3. května • 16:09

Úplně ve všem, dynamicky úplně jiný level. Skoro o 3 sec. lepší zrychlení 0-100 je velký rozdíl, ale více než 10 sec. ve zrychlení 0-200 je už rozdíl dvou tříd.
http://www.zeperfs.com/en/duel7488-6528.htm...
A nejen to, i podáním toho výkonu, v celém rozsahu otáček je dvoulitr daleko pružnější, rychleji reaguje na plyn, prostě v autě střední třídy alespoň trochu důstojná motorizace (ano prémie s lahodnými šestiválci to není). Ty vyhoněné pidimotůrky u Frantíků jsou ve střední třídě jenom pro ostudu a jako vrcholná motorizace proti konkurenci neobstojí.

Multicar
4. května • 15:22

Nepochybně 2.0 TSI je podstatně výkonnější motor.
Potíž u Superbu vidím v tom, že mezi relativně slabým 1.5 TSI a 2.0 TSI v nabídce v benzínu není nic. Kdo chce důstojnou motorizaci, ještě neznamená že potřebuje 200kW . Mimo to ta už stojí 1 - 1,15 milionu bez příplatků...
Z tohoto pohledu 133kW u 508 mi přijde jako vhodný motor s tím, že kdo chce kus víc, má možnost 160kW

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R+R
4. května • 17:02

Mezi 1.5 TSI 110kW a 2.0 TSI 200kW byl podladěný 2.0 TSI a ten se v létě do nabídky vrátí, přibude 2.0 TSI 140kW a 1.4 TSI hybrid 160kW (tedy stejné motorizace jako má facelift Passatu vyjma 2.0 BiTDI).

petr r. (petrumr)
3. května • 15:11

možná ano, ale nemá automat aisin a v tom je ta chyba, ve městě jenom popojíždíte, že pustíte brzdu, žádný brzda plyn a v tom je to pohodlí.

JirkaX
3. května • 15:07

No, teď jsem si vzal brýle a beru to z pět, superb není nic moc a navíc ty hrozné motory.

V
3. května • 17:44

ale pak jsem si sundal brýle, a je superb hezčí a má i lepší motory, holt jsem kokot..

Puk
4. května • 18:33

Benzin ma lepsi, hezci neni.

Sir CHerokee
3. května • 13:05

A nudnější a je jich všude dost. Jen ten Peugeot asi trochu přepískli cenu. Jinak i v reálu vypadá dobře.

allf11
4. května • 5:44

Já myslím že když projevíte zájem 100 litrů slevu od každého prodejce dostanete;-)

Multicar
4. května • 15:11

Slevy 100-145k u 508 (SW zatím není) jsou i oficiálně na jejich webu
https://www.peugeot.cz/akcni-nabidka/nove-vozy/p... ...

Michal
3. května • 16:05

O 300tisíc dražší než scala se stejnou dynamikou a 100l větším kufrem,pěkným zevnějšek a možná stejnou výbavou v active.A to se vyplatí :))

JK
4. května • 17:06

Hodně divoké srovnání. Ze Scaly jsem si odnesl asi jediný dojem - že bych raději jezdil vlakem. To auto vypadá, že má jasně definovanou konkurenci - Dacia. Škodovky mají obecně otřesné interiéry, ale Scala je zhmotnělá deprese. Vedle toho je 508 i s kontroverzním ikokpitem úplně jiný vesmír.

Assasin
4. května • 7:01

Okamžitě nasadit lecbu! Srovnávat 508 a Scala..TVL! To je vážně na kazajku.Ty jsi idiot.Pozor neurazim tě.Je to odborný výraz. Je to člověk s těžkou mentální retardací.

Josef
4. května • 10:27

Nebo to není nemoc, ale následek působení markentingu Škoda...;-) Vždyžť přece Škoda je simply clever... (je nejlepší, nelevnější - skvělý poměr ceny a užitkové hodnoty, je moderní a krásná, má vynikající výkony a nízkou spotřebu, má levný a snadno dostupný servis, levné náhradní díly,...atd.) To, co si myslím já, nebo ty, to je přece nepodstatné. Musíš přece uznat, že působit reklamou tak, aby zákazníci srovnávali Scalu s 508 a považovali ji za lepší, tak to je pro značku Škoda úspěch. Už dříve to předváděl i časopis SM, kdy srovnával Superba s MB třídy E a dokonce toho MB ve srovnávacím "testu" porazil.... A "odborný" časopis se přece nikdy nemýlí....
V Česku je Škoda mimořádně úspěšná a bude úspěšná i Scala...:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
5. května • 22:06

Ano uvěřit imbecilnim testum pisalku a hlavně PR drahé Škody může opravdu jen člověk s mentální retardací.Nikoho nic v tomto smyslu neomlouvá.Nemecka propaganda a placené testy napříč médií. To je opravdu fér jednání.Skoda byla je a bude low cost a nikdo nikdy na tom nic nezmění.At si ti lidi kupují ale ať nikdo nikdy nemele nesmysli o nejlepší nejkrásnější nej nej nej....to Škoda nikdy nebyla není a nebude. Auta podprůměrná s možností dopravy z A do B. Tecka.

petr r. (petrumr)
3. května • 17:07

vem si brýle na čtení, v článku je 508 kombi, scala je velikostně stejná k 308. Srovnej si to v porovnávači nebo si zajed do bratislavy.

Michal
3. května • 17:45

Petrurm mám jen na dálku.Zvenku je velikostne k 308 to máš pravdu.Do krátký 308 i 508 jsem dozadu akrobaticky vlez a připadal si jako ve svěrací kazajce v obou.Kombík 308 prostorem ok takže i 508 v kombi bude dobrá(mám jen 182cm).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
3. května • 19:18

ja by som scalu nedával do jedného vreca s 308. NIe je všetko priestor na zadných sedadlách. Je pravda, že 308 je s priestorom vzadu pomerne slabá, ale čo sa týka pohodlia , jazdných vlastností, kvality spracovania a použitých materiálov. ergonómie a motorov je 308 minimálen o triedu až dve vyššie ako scala.

petr r. (petrumr)
3. května • 19:00

tož ve scale je vzadu místa více jak v octávce, ale není méně jak v 508.

Jan
3. května • 13:13

Jako je to pěkný,ale vzal bych Talismana,pak 508 nakonec Supa;-)

...
3. května • 16:49

Jelikož vozím 4 osoby, tak Talisman, Superb, 508. 508 má z mého pohledu katastrofické zadní sedadla, respektive posez. Jinak je ovšem lepší co se týče motoru, Aisin prevodovky, design rozhodně nejlepší z těch tří, zase i cocpit nic moc a budíky kde ručičky běží každá na jinou stranu pro mě taky nic moc.

Puk
4. května • 18:30

Talisman ma zadni sedadla naprosto spickova!

petr r. (petrumr)
3. května • 17:12

tak citroena C4 SpaceTourer.

bzzz
3. května • 15:06

Ja Camry ;-)

Doporučujeme

Články odjinud