Peugeot 508 SW má české ceny. O moc dráž než Fastback nevyjde

JirkaX  |  03. 05. 2019 11:28

superb je hezčí..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 05. 2019 13:05

A nudnější a je jich všude dost. Jen ten Peugeot asi trochu přepískli cenu. Jinak i v reálu vypadá dobře.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 05. 2019 13:13

Jako je to pěkný,ale vzal bych Talismana,pak 508 nakonec Supa

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 05. 2019 15:06

Ja Camry

Odpovědět  |   | 
...  |  03. 05. 2019 16:49

Jelikož vozím 4 osoby, tak Talisman, Superb, 508. 508 má z mého pohledu katastrofické zadní sedadla, respektive posez. Jinak je ovšem lepší co se týče motoru, Aisin prevodovky, design rozhodně nejlepší z těch tří, zase i cocpit nic moc a budíky kde ručičky běží každá na jinou stranu pro mě taky nic moc.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 17:12

tak citroena C4 SpaceTourer.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  04. 05. 2019 18:30

Talisman ma zadni sedadla naprosto spickova!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 05. 2019 16:05

O 300tisíc dražší než scala se stejnou dynamikou a 100l větším kufrem,pěkným zevnějšek a možná stejnou výbavou v active.A to se vyplatí :))

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 17:07

vem si brýle na čtení, v článku je 508 kombi, scala je velikostně stejná k 308. Srovnej si to v porovnávači nebo si zajed do bratislavy.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 05. 2019 17:45

Petrurm mám jen na dálku.Zvenku je velikostne k 308 to máš pravdu.Do krátký 308 i 508 jsem dozadu akrobaticky vlez a připadal si jako ve svěrací kazajce v obou.Kombík 308 prostorem ok takže i 508 v kombi bude dobrá(mám jen 182cm).

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 19:00

tož ve scale je vzadu místa více jak v octávce, ale není méně jak v 508.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  03. 05. 2019 19:18

ja by som scalu nedával do jedného vreca s 308. NIe je všetko priestor na zadných sedadlách. Je pravda, že 308 je s priestorom vzadu pomerne slabá, ale čo sa týka pohodlia , jazdných vlastností, kvality spracovania a použitých materiálov. ergonómie a motorov je 308 minimálen o triedu až dve vyššie ako scala.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  04. 05. 2019 07:01

Okamžitě nasadit lecbu! Srovnávat 508 a Scala..TVL! To je vážně na kazajku.Ty jsi idiot.Pozor neurazim tě.Je to odborný výraz. Je to člověk s těžkou mentální retardací.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 05. 2019 10:27

Nebo to není nemoc, ale následek působení markentingu Škoda... Vždyžť přece Škoda je simply clever... (je nejlepší, nelevnější - skvělý poměr ceny a užitkové hodnoty, je moderní a krásná, má vynikající výkony a nízkou spotřebu, má levný a snadno dostupný servis, levné náhradní díly,...atd.) To, co si myslím já, nebo ty, to je přece nepodstatné. Musíš přece uznat, že působit reklamou tak, aby zákazníci srovnávali Scalu s 508 a považovali ji za lepší, tak to je pro značku Škoda úspěch. Už dříve to předváděl i časopis SM, kdy srovnával Superba s MB třídy E a dokonce toho MB ve srovnávacím "testu" porazil.... A "odborný" časopis se přece nikdy nemýlí....
V Česku je Škoda mimořádně úspěšná a bude úspěšná i Scala...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  05. 05. 2019 22:06

Ano uvěřit imbecilnim testum pisalku a hlavně PR drahé Škody může opravdu jen člověk s mentální retardací.Nikoho nic v tomto smyslu neomlouvá.Nemecka propaganda a placené testy napříč médií. To je opravdu fér jednání.Skoda byla je a bude low cost a nikdo nikdy na tom nic nezmění.At si ti lidi kupují ale ať nikdo nikdy nemele nesmysli o nejlepší nejkrásnější nej nej nej....to Škoda nikdy nebyla není a nebude. Auta podprůměrná s možností dopravy z A do B. Tecka.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 05. 2019 17:06

Hodně divoké srovnání. Ze Scaly jsem si odnesl asi jediný dojem - že bych raději jezdil vlakem. To auto vypadá, že má jasně definovanou konkurenci - Dacia. Škodovky mají obecně otřesné interiéry, ale Scala je zhmotnělá deprese. Vedle toho je 508 i s kontroverzním ikokpitem úplně jiný vesmír.

Odpovědět  |   | 
allf11  |  04. 05. 2019 05:44

Já myslím že když projevíte zájem 100 litrů slevu od každého prodejce dostanete

Odpovědět  |   | 
Multicar  |  04. 05. 2019 15:11

Slevy 100-145k u 508 (SW zatím není) jsou i oficiálně na jejich webu
https://www.peugeot.cz/akcni-nabidka/nove-vozy/p... ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 05. 2019 15:07

No, teď jsem si vzal brýle a beru to z pět, superb není nic moc a navíc ty hrozné motory.

Odpovědět  |   | 
V  |  03. 05. 2019 17:44

ale pak jsem si sundal brýle, a je superb hezčí a má i lepší motory, holt jsem kokot..

Odpovědět  |   | 
Puk  |  04. 05. 2019 18:33

Benzin ma lepsi, hezci neni.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 15:11

možná ano, ale nemá automat aisin a v tom je ta chyba, ve městě jenom popojíždíte, že pustíte brzdu, žádný brzda plyn a v tom je to pohodlí.

Odpovědět  |   | 
R+R  |  03. 05. 2019 15:17

Je a navíc má dvoulitrový benal a 4x4.

Odpovědět  |   | 
..  |  03. 05. 2019 15:51

Čtyřkolka dejme tomu, ale v čem je dvoulitrový benzín lepší než 1.6 v Peugeotu?

Odpovědět  |   | 
R+R  |  03. 05. 2019 16:09

Úplně ve všem, dynamicky úplně jiný level. Skoro o 3 sec. lepší zrychlení 0-100 je velký rozdíl, ale více než 10 sec. ve zrychlení 0-200 je už rozdíl dvou tříd.
http://www.zeperfs.com/en/duel7488-6528.htm...
A nejen to, i podáním toho výkonu, v celém rozsahu otáček je dvoulitr daleko pružnější, rychleji reaguje na plyn, prostě v autě střední třídy alespoň trochu důstojná motorizace (ano prémie s lahodnými šestiválci to není). Ty vyhoněné pidimotůrky u Frantíků jsou ve střední třídě jenom pro ostudu a jako vrcholná motorizace proti konkurenci neobstojí.

Odpovědět  |   | 
Multicar  |  04. 05. 2019 15:22

Nepochybně 2.0 TSI je podstatně výkonnější motor.
Potíž u Superbu vidím v tom, že mezi relativně slabým 1.5 TSI a 2.0 TSI v nabídce v benzínu není nic. Kdo chce důstojnou motorizaci, ještě neznamená že potřebuje 200kW . Mimo to ta už stojí 1 - 1,15 milionu bez příplatků...
Z tohoto pohledu 133kW u 508 mi přijde jako vhodný motor s tím, že kdo chce kus víc, má možnost 160kW

Odpovědět  |   | 
R+R  |  04. 05. 2019 17:02

Mezi 1.5 TSI 110kW a 2.0 TSI 200kW byl podladěný 2.0 TSI a ten se v létě do nabídky vrátí, přibude 2.0 TSI 140kW a 1.4 TSI hybrid 160kW (tedy stejné motorizace jako má facelift Passatu vyjma 2.0 BiTDI).

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 15:06

pozoroval jsem kolik lidí na autosalonu je u kterých značek a peugeot, citroen a suzuki mně překvapil, škodovky se v pohodě daly prohlídnout, bych řekl, že škoda stála tak trochu v ustraní a přitom tam byla scala i kamíq.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 05. 2019 15:09

Nediv se, škodovky jsou jen služebky a tak se jim většina lidí vyhne obloukem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 15:19

Třeba, u nás škodu má jen ředitel, ale já jsem chtěl naznačit, že u nás jak byl autosalon, tak škodovka se nedala v klidu prohlídnout.

Odpovědět  |   | 
abc  |  03. 05. 2019 16:11

Tak dala nebo nedala? Nemáš v tom trochu zmatek?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 16:41

byl jsem na autosaloně na slovensku. Autosalon v čr byl tuším naposledy v brně 2013 jestůli se nepletu a to jen jeden pavilon. Byls ted v bratislavě? Stojí to za to a uvidíš to na vlastní oči, že o škodovky fakty zájem upadá.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 05. 2019 17:54

To spíš bude tím že Škodu,Vw vidíš všude na silnici a na ostatní auta se musíš podívat na autosalónu nebo v prodejně.Peugeot sazí hlavně na vzhled a jo vypadá super z venku.Cena je trochu mimo jak u všech nových aut.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 05. 2019 19:14

Bydlím tam, kde škoda je vzácná, jel jsem do bratislavy hlavně na tu škodu. Podívej se na mapy, letecký pohled na nějaký menší města a uvidíš ulice třeba kde jsou tři škodovky na 50 jiných aut. Škodovka má taky drahý servis a lidi z vesnic raději koupí něco levnějšího i na pojištění.A třeba policajti si domů škodovky už nekupují a to je něco už na přemýšlení.

Odpovědět  |   | 
Petmat  |  04. 05. 2019 19:14

Nesrovnavejte se superbem. Ten je bez fantazie.nudně orezana krabice.svetla bez napadu jako vždy.Prostě skopčacká diskriminace naši národní značky.
To by si Francouz nikdy nenechal libit. 508......bomba designerstvi

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 05. 2019 10:30

Jakoze sorry, ale pokud prohlasis ze 508 je bomba designerstvi, tak na tom musis byt hodne spatne.

Odpovědět  |   | 
Ladynn  |  05. 05. 2019 11:10

Nádherné auto ale na ten styl palubní desky bych si asi nezvykl

Odpovědět  |   | 
André  |  06. 05. 2019 01:08

508 a Superb bych neporovnával obě auta jsou jiná a nemyslím že si budou krást zákazníky. Osobně bych volil tu 508 ano ano jak tu všichni píšou motor není 2,0TSI, zadní místa ano tam je to slabší a ten i cocpit chce opravdu hodně zvyku ale když už bych o takovémto autě přemýšlel rozhodně bych bral 508 je prostě a jednoduše nádherné opravdu moc se povedlo každý se na něj podívá, ceny: a co konkurence ta je za hubičku?zadní sedadla: tak já si to auto kupuji abych ho řídil nebo abych se nechal vyvážet nebo vozím nějakého papaláše?tohle auto hraje na city na vzhled viděl jsem ho bohužel jen projíždět kolem mě a je to fakt fešák ale vzhled je individuální to vnímáme každý jinak ale nesrovnával bych 508 a Superb to fakt ne každý je podle mě jinde a srovnávat ze Scalou jako vážně? Superb je velmi dobré auto ale je jich tolik že se tak nějak okoukal, má opravdu moc kvalit ale už nezaujme možná jezdí rychleji a pohodlněji než 508 ale i jako případní majitelé Superbu se za 508 otočíte když projede okol vás toť můj názor nekamenujte mě prosím

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 05. 2019 10:12

Ja se teda za Peugeotem neotocim

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 05. 2019 09:55

Naprostý souhlas André.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  07. 05. 2019 09:44

S 225 benzínovými koňmi zrychluje na dvoustovku za šílených 36s. Jasně, k čemu je takový parametr, ale kupuju si GT se slušným výkonem a s tímhle zdechlákem budu mít problém na dálnici i s Ibizou v 1.5 TSi, která má stejný čas.

PS: ten obrácený otáčkoměr je peklo, na to si nejde zvyknout...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A