Neskutečně hnusná designová odpornost, nuda, stejně jako sedan. Vedle mého Stingera bych se za tohle auto po designové stránce styděl. A teď do mě ...... :-D:-D:-D
Tohle je od Peugeotu vážně husarský kousek. Tak snad se to projeví na prodejích. Byl sem o víkendu mrknout v Praze na Autoshow, a "sednout za volant" vystavené červené 508 bylo skoro nemožné. Tolik povyku tam nezpůsobilo žádné jiné auto. Jenom tedy souhlas - zadní sedadla budou pro lidi 180cm+ na delších cestách nepohodlné, což je škoda, protože jinak i na mě udělala 508 obrovský dojem a kdykoli sem se kolem ní mihl, přirozeně jsem se zastavil.
Básní se o variantě kombi, ale musel jsem v galerii překlikat až na třicátou fotku, abych vůz viděl zezadu...
protože co fotka, to zobrazená reklama... a protože je logické, že čumák všichni už znají a jsou zvědaví na zadek, budou klikat jak zběsilí...
Zadek už taky všichni viděli na stovkách fotek z oficiálních prezentací, tak k čemu znovu koukat?
Preco je tu 40 foto spredu a 1 zozadu ked je cely clanok v duchu ze combi je ppc a vydarilo sa nadmieru?!
Presne. Clanek o kombi a milion fotek zepredu, jen jedna zezadu. :D Boha!
Bo to fotil kpt. Kokot. Přísahám, že mě napadlo to samé, ani jedna fotka neukazuje siluetu auta.
508 sa mi paci , este by som aj zvladol vrcholnu motorizaciu 1,6 ale chyba mi tam 4kolka a nemyslim tie nezmyselne koncepty typu hybrid ... inak velmi podarene auto , este stale to nie je 505 (dizajnom) technikou (ani kilometrami) ale inak super praca
Proc 4x4? Neni to prezitek, ktery akorat nici silnice?U tehle cestovnich (dalnicnich) aut mi prijde, ze to kolecko pro grip control na vetsinu situaci uplne staci.
ono to fyziku neoklame nikto , jedna vec je pribrzdovanie kolies ale druha vec je mat trakciu pod knotrolou ... jasne je ked je uz clovek zvyknuty na tie "fakeove" 4x4ky tak to az take neico extra nie je ale kto si vyskusa pravy a realny 4x4 pohon vie o co sa jedna
Nejde o nějaké vyjíždění zasněžených svahů, ale čtyřkolka má lepší jízdní vlastnosti než předohrab v běžných situacích na zpevnění cestě a zvláště s výkonnějšími motory ten výkon dokáže efektivněji přenést na silnici.
U 4motion nepoznáš vůbec nic. Když dáš plný kotel, tak ti lehce zaklekne záď a je to příjemné, volant nemá tenzi atd. Ale při běžné jízdě ani omylem.
ale 4motion nie je prave 4x4 je to len taky 70:30 pohon co sem tam zapne , ja som myslel na pravy 4x4 pohon ale to by uz mal mat pozdlzne ulozeny motor a nie tuto lacnu koncepciu ..
Bude na jízdy na letošních PED 2019.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.