S novým Peugeotem 508 SW poprvé v Česku. S batohem je snad ještě hezčí

Dix_  |  17. 04. 2019 13:25

Bude na jízdy na letošních PED 2019.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 14:02

508 sa mi paci , este by som aj zvladol vrcholnu motorizaciu 1,6 ale chyba mi tam 4kolka a nemyslim tie nezmyselne koncepty typu hybrid ... inak velmi podarene auto , este stale to nie je 505 (dizajnom) technikou (ani kilometrami) ale inak super praca

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  17. 04. 2019 14:44

Proc 4x4? Neni to prezitek, ktery akorat nici silnice?
U tehle cestovnich (dalnicnich) aut mi prijde, ze to kolecko pro grip control na vetsinu situaci uplne staci.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 04. 2019 14:54

Nejde o nějaké vyjíždění zasněžených svahů, ale čtyřkolka má lepší jízdní vlastnosti než předohrab v běžných situacích na zpevnění cestě a zvláště s výkonnějšími motory ten výkon dokáže efektivněji přenést na silnici.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 04. 2019 15:29

U 4motion nepoznáš vůbec nic. Když dáš plný kotel, tak ti lehce zaklekne záď a je to příjemné, volant nemá tenzi atd. Ale při běžné jízdě ani omylem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 16:41

ale 4motion nie je prave 4x4 je to len taky 70:30 pohon co sem tam zapne , ja som myslel na pravy 4x4 pohon ale to by uz mal mat pozdlzne ulozeny motor a nie tuto lacnu koncepciu ..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 16:45

ono to fyziku neoklame nikto , jedna vec je pribrzdovanie kolies ale druha vec je mat trakciu pod knotrolou ... jasne je ked je uz clovek zvyknuty na tie "fakeove" 4x4ky tak to az take neico extra nie je ale kto si vyskusa pravy a realny 4x4 pohon vie o co sa jedna

Odpovědět  |   | 
Bilky  |  17. 04. 2019 15:03

Preco je tu 40 foto spredu a 1 zozadu ked je cely clanok v duchu ze combi je ppc a vydarilo sa nadmieru?!

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  17. 04. 2019 20:57

Bo to fotil kpt. Kokot. Přísahám, že mě napadlo to samé, ani jedna fotka neukazuje siluetu auta.

Odpovědět  |   | 
Endroo  |  17. 04. 2019 21:39

Presne. Clanek o kombi a milion fotek zepredu, jen jedna zezadu. :D Boha!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 04. 2019 17:03

Básní se o variantě kombi, ale musel jsem v galerii překlikat až na třicátou fotku, abych vůz viděl zezadu...

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  17. 04. 2019 18:52

protože co fotka, to zobrazená reklama... a protože je logické, že čumák všichni už znají a jsou zvědaví na zadek, budou klikat jak zběsilí...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 04. 2019 12:23

Zadek už taky všichni viděli na stovkách fotek z oficiálních prezentací, tak k čemu znovu koukat?

Odpovědět  |   | 
JK  |  18. 04. 2019 18:23

Tohle je od Peugeotu vážně husarský kousek. Tak snad se to projeví na prodejích. Byl sem o víkendu mrknout v Praze na Autoshow, a "sednout za volant" vystavené červené 508 bylo skoro nemožné. Tolik povyku tam nezpůsobilo žádné jiné auto. Jenom tedy souhlas - zadní sedadla budou pro lidi 180cm+ na delších cestách nepohodlné, což je škoda, protože jinak i na mě udělala 508 obrovský dojem a kdykoli sem se kolem ní mihl, přirozeně jsem se zastavil.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 04. 2019 06:57

Neskutečně hnusná designová odpornost, nuda, stejně jako sedan. Vedle mého Stingera bych se za tohle auto po designové stránce styděl. A teď do mě ......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 191 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A