S novým Peugeotem 508 SW poprvé v Česku. S batohem je snad ještě hezčí

Dix_  |  17. 04. 2019 13:25

Bude na jízdy na letošních PED 2019.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 14:02

508 sa mi paci , este by som aj zvladol vrcholnu motorizaciu 1,6 ale chyba mi tam 4kolka a nemyslim tie nezmyselne koncepty typu hybrid ... inak velmi podarene auto , este stale to nie je 505 (dizajnom) technikou (ani kilometrami) ale inak super praca

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  17. 04. 2019 14:44

Proc 4x4? Neni to prezitek, ktery akorat nici silnice?
U tehle cestovnich (dalnicnich) aut mi prijde, ze to kolecko pro grip control na vetsinu situaci uplne staci.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 04. 2019 14:54

Nejde o nějaké vyjíždění zasněžených svahů, ale čtyřkolka má lepší jízdní vlastnosti než předohrab v běžných situacích na zpevnění cestě a zvláště s výkonnějšími motory ten výkon dokáže efektivněji přenést na silnici.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 04. 2019 15:29

U 4motion nepoznáš vůbec nic. Když dáš plný kotel, tak ti lehce zaklekne záď a je to příjemné, volant nemá tenzi atd. Ale při běžné jízdě ani omylem.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 16:41

ale 4motion nie je prave 4x4 je to len taky 70:30 pohon co sem tam zapne , ja som myslel na pravy 4x4 pohon ale to by uz mal mat pozdlzne ulozeny motor a nie tuto lacnu koncepciu ..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 16:45

ono to fyziku neoklame nikto , jedna vec je pribrzdovanie kolies ale druha vec je mat trakciu pod knotrolou ... jasne je ked je uz clovek zvyknuty na tie "fakeove" 4x4ky tak to az take neico extra nie je ale kto si vyskusa pravy a realny 4x4 pohon vie o co sa jedna

Odpovědět  |   | 
Bilky  |  17. 04. 2019 15:03

Preco je tu 40 foto spredu a 1 zozadu ked je cely clanok v duchu ze combi je ppc a vydarilo sa nadmieru?!

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  17. 04. 2019 20:57

Bo to fotil kpt. Kokot. Přísahám, že mě napadlo to samé, ani jedna fotka neukazuje siluetu auta.

Odpovědět  |   | 
Endroo  |  17. 04. 2019 21:39

Presne. Clanek o kombi a milion fotek zepredu, jen jedna zezadu. :D Boha!

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 04. 2019 17:03

Básní se o variantě kombi, ale musel jsem v galerii překlikat až na třicátou fotku, abych vůz viděl zezadu...

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  17. 04. 2019 18:52

protože co fotka, to zobrazená reklama... a protože je logické, že čumák všichni už znají a jsou zvědaví na zadek, budou klikat jak zběsilí...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 04. 2019 12:23

Zadek už taky všichni viděli na stovkách fotek z oficiálních prezentací, tak k čemu znovu koukat?

Odpovědět  |   | 
JK  |  18. 04. 2019 18:23

Tohle je od Peugeotu vážně husarský kousek. Tak snad se to projeví na prodejích. Byl sem o víkendu mrknout v Praze na Autoshow, a "sednout za volant" vystavené červené 508 bylo skoro nemožné. Tolik povyku tam nezpůsobilo žádné jiné auto. Jenom tedy souhlas - zadní sedadla budou pro lidi 180cm+ na delších cestách nepohodlné, což je škoda, protože jinak i na mě udělala 508 obrovský dojem a kdykoli sem se kolem ní mihl, přirozeně jsem se zastavil.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 04. 2019 06:57

Neskutečně hnusná designová odpornost, nuda, stejně jako sedan. Vedle mého Stingera bych se za tohle auto po designové stránce styděl. A teď do mě ......

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A