Nový Peugeot 508 SW oficiálně! Je to nové nejkrásnější kombi?

33 komentářů

Pavel
19. října • 0:43

Dobrý den, mám problém s tím, že mi stále vypadává spojení telefonu. U ikony bluetooth mám vedle ikonu prázdné baterie a telefon mám nabitý do plna. Poradí mi někdo co je ta ikona baterie a jak nastavit spojení s tel, aby zůstal připojeny?

JA-NE
7. června • 14:38

ano je! ;-)

Martin
6. června • 19:20

Mě by hlavně zajímalo, pro koho je to auto určeno? Vypadá to, že se francouzští "tvůrci automobilů" zasnili a zase vymysleli něco podivného. Nenapadá mě nikdo, kdo by toužil po kombi střední třídy se sníženou střechou a zmenšenými vnitřními rozměry. Jedině, že by to díky úspoře materiálu prodávali za cenu Fabie. V Česku tipuju prodeje tohoto zázraku tak do 10 kusů ročně.

Redakce
7. června • 13:35

No dneska jsou všechny VELKÉ kombíky MALÉ. Dokonce i A6 nebo Mercedes E či 5er jsou vzadu jako Passat, tj je to OK, ale jak se vepředu někdo rozvalí, tak vzadu i mimina v sedačce kopou do opěradel!
Superb je jediný dlouhý kde vzadu je místo a ještě by se něco našlo, jakž takž Mondeo ale moc toho není a o třídu níže už je to vzadu jako v maličké Fabii. Tam se sedět dlouho vůbec nedá kromě pár aut, snad astra nebo Octavia mají LONG rozvor, a možná ještě něco, ale VŠECHNO OSTATNÍ je vzadu NEPOUŽITELNÉ. Je to tam pro trpaslíky, třeba Golf, Mégane, atd, všechno jsou auta 2+2, žádné 5ti místné...

Petr
6. června • 13:30

Peugeota ani zadarmo..

pacho
6. června • 16:13

v celku ok, ale neaký argument by nebol.

Petr
6. června • 12:35

Nejkrásnější? No tak určitě to není můj favorit.. Vzhled je otázka čistě subjektivní, takže nejkrásnější objektivně určitě není.

pacho
6. června • 12:13

či tige, či lev je to všetko jedno, hlavná vec, že to nie je prestrelená sliepka.

neodborník
6. června • 11:51

Pane Mičko, víte jaké zvíře má tahle automobilka ve znaku ? Prej tygří drápy, na to jste přišel asi opravdu sám.

Jan Mička
6. června • 15:23 • šéfredaktor AutoRevue.cz

No jo, tygří je přece nos!

neodborník
7. června • 1:00

To bylo slabý (ty tygří drápy u lva), i představivost musí mít nějakou logiku !

Haftan
6. června • 11:07

Chybi mi srovnani nebo alespon prirovnani k nějakému vozu z produkce VW group. Bez toho nema smysl nic představovat, protoze jinak si to ctenari neumi spravne zaradit...

neodborník
6. června • 11:52

Nespěchejte na ně, čekají na instrukce.

Venca
6. června • 10:27

Kdyby to bylo s dvoulitrovým torbobenzínem, nebo šestihrnek v dehtu, tak do toho jdu. Tohle je o ničem.

Takurcite
6. června • 10:51

Ta silnejsi 1,6 ma slusne parametry, slabsi vyhovi temer vsem beznym zajemcum. Pravda ale, ze nejake to GT s 270 konmi by mohli udelat (ale nemaji 2,0T, trochu zaspali podobne jako rencek s 2,0 dieselem napriklad).
Exterier se mi velmi libi, ovsem dost mi vadi ten iCOCKpit.

Rikic
6. června • 11:15

Bohužel dnes už je 2.0 benzín zázrak který skoro žádná automobilka nevyrábí.. Můžeme být rádi že ještě stále dělají 2.0 naftu, i to už některé automobilky zarazily :)
Jinak zmiňovaný iCockpit je věc vkusu. Samotnému se mi to nelíbilo, ovšem před nedávnem jsem si projel novou 5008 a musím říct že jsem si iCockpit zamiloval, je to opravdu mnohem příjemnější :) Kdo nezkusil neuvěří

Mirek
6. června • 11:28

2.0 benzín je u japonských aut celkem běžně, tedy Mazda, Subaru a Toyota jej znovu zavádí. A pokud mě paměť neklame, tak koncern VW je má také. Takže se tohle nedá až tak vůbec tvrdit.

bzzz
6. června • 11:42

Toyota nabizi nejen 2.0 (152k) nybrz i 2.5 (197k) Hybrid verzi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
6. června • 18:04

a najlepsie auto dekady ma toyota 2,0l 200koni (subaru motor) , samozrejme benzin a zadny pohon :-)

Marek71
6. června • 9:47

No ale ty motory, to je ostuda. Oceňuji aspoň absenci 6-válcových motorů coby zabijáků ledních medvědů, ale absence nějakého pokrokového pohonu (hybrid, elektřina) je teda neodpustitelná chyba. A to už nemluvím o nabídce dieselových rakovinometů. Fuj a hanba :-D

king014
6. června • 9:41

Fotograf se s těma filtrama teda vyřádil

Malcolm
6. června • 9:37

Aby byl nejhezčí, tak to by ta záď nesměla vypadat tak jak vypadá, jinak je to ale celkem pěkné auto, to se musí nechat.

Stan
6. června • 9:29

Pěkné, ale škoda toho vygrcaného interiéru

Joe Doe
6. června • 8:54

Ten titul stale patri Mazde 6.

Marek71
6. června • 9:41

Tak v tomto s tebou musím souhlasit :-) Resp. Mazda 6 + ještě Volvo V60.

boris
6. června • 8:52

Ale no tak...nejkrasnejsim kombikem byla a je odjakziva Octavia!

Jiří
7. června • 16:32

😂😂😂😂😂

Jarous
6. června • 9:15

Za me urcite jednoznacne Fabie combi.

bzzz
6. června • 9:07

O i Sup podle mne patri k povedenejsim kombikum obecne.

m
6. června • 8:30

uz sa tesim na tie sestvalce...

VS3
6. června • 8:22

Nádherné auto! PSA Peugeot designuje dobře, u Citroenu je tomu právě naopak. Citroen byla inovativní luxusní francouzká značka, co z toho udělali dnes ani nemluvit.

hoax
6. června • 19:46

designovat moze kolko chce .. ked vyraba smejdy .. jazdim firemneho peugeota 4 rok .. a najradsej by som to auto oplul a zapalil .. sukromne nikdy ... 3-[3-[3-[3-[3-[

neodborník
6. června • 8:07

Tak, tradiční téma, srovnávači. Čemu je to "podobné", jistě něco objevíte !

Doporučujeme

Články odjinud