Nový Peugeot 508 SW oficiálně! Je to nové nejkrásnější kombi?

neodborník  |  06. 06. 2018 08:07

Tak, tradiční téma, srovnávači. Čemu je to "podobné", jistě něco objevíte !

Odpovědět  |   | 
VS3  |  06. 06. 2018 08:22

Nádherné auto! PSA Peugeot designuje dobře, u Citroenu je tomu právě naopak. Citroen byla inovativní luxusní francouzká značka, co z toho udělali dnes ani nemluvit.

Odpovědět  |   | 
hoax  |  06. 06. 2018 19:46

designovat moze kolko chce .. ked vyraba smejdy .. jazdim firemneho peugeota 4 rok .. a najradsej by som to auto oplul a zapalil .. sukromne nikdy ...

Odpovědět  |   | 
m  |  06. 06. 2018 08:30

uz sa tesim na tie sestvalce...

Odpovědět  |   | 
boris  |  06. 06. 2018 08:52

Ale no tak...nejkrasnejsim kombikem byla a je odjakziva Octavia!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2018 09:07

O i Sup podle mne patri k povedenejsim kombikum obecne.

Odpovědět  |   | 
Jarous  |  06. 06. 2018 09:15

Za me urcite jednoznacne Fabie combi.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 06. 2018 16:32

😂😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2018 08:54

Ten titul stale patri Mazde 6.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 09:41

Tak v tomto s tebou musím souhlasit Resp. Mazda 6 + ještě Volvo V60.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  06. 06. 2018 09:29

Pěkné, ale škoda toho vygrcaného interiéru

Odpovědět  |   | 
Malcolm  |  06. 06. 2018 09:37

Aby byl nejhezčí, tak to by ta záď nesměla vypadat tak jak vypadá, jinak je to ale celkem pěkné auto, to se musí nechat.

Odpovědět  |   | 
king014  |  06. 06. 2018 09:41

Fotograf se s těma filtrama teda vyřádil

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 09:47

No ale ty motory, to je ostuda. Oceňuji aspoň absenci 6-válcových motorů coby zabijáků ledních medvědů, ale absence nějakého pokrokového pohonu (hybrid, elektřina) je teda neodpustitelná chyba. A to už nemluvím o nabídce dieselových rakovinometů. Fuj a hanba

Odpovědět  |   | 
Venca  |  06. 06. 2018 10:27

Kdyby to bylo s dvoulitrovým torbobenzínem, nebo šestihrnek v dehtu, tak do toho jdu. Tohle je o ničem.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  06. 06. 2018 10:51

Ta silnejsi 1,6 ma slusne parametry, slabsi vyhovi temer vsem beznym zajemcum. Pravda ale, ze nejake to GT s 270 konmi by mohli udelat (ale nemaji 2,0T, trochu zaspali podobne jako rencek s 2,0 dieselem napriklad).
Exterier se mi velmi libi, ovsem dost mi vadi ten iCOCKpit.

Odpovědět  |   | 
Rikic  |  06. 06. 2018 11:15

Bohužel dnes už je 2.0 benzín zázrak který skoro žádná automobilka nevyrábí.. Můžeme být rádi že ještě stále dělají 2.0 naftu, i to už některé automobilky zarazily :)
Jinak zmiňovaný iCockpit je věc vkusu. Samotnému se mi to nelíbilo, ovšem před nedávnem jsem si projel novou 5008 a musím říct že jsem si iCockpit zamiloval, je to opravdu mnohem příjemnější :) Kdo nezkusil neuvěří

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2018 11:28

2.0 benzín je u japonských aut celkem běžně, tedy Mazda, Subaru a Toyota jej znovu zavádí. A pokud mě paměť neklame, tak koncern VW je má také. Takže se tohle nedá až tak vůbec tvrdit.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2018 11:42

Toyota nabizi nejen 2.0 (152k) nybrz i 2.5 (197k) Hybrid verzi.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 06. 2018 18:04

a najlepsie auto dekady ma toyota 2,0l 200koni (subaru motor) , samozrejme benzin a zadny pohon

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  06. 06. 2018 11:07

Chybi mi srovnani nebo alespon prirovnani k nějakému vozu z produkce VW group. Bez toho nema smysl nic představovat, protoze jinak si to ctenari neumi spravne zaradit...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 06. 2018 11:52

Nespěchejte na ně, čekají na instrukce.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 06. 2018 11:51

Pane Mičko, víte jaké zvíře má tahle automobilka ve znaku ? Prej tygří drápy, na to jste přišel asi opravdu sám.

Odpovědět  |   | 

No jo, tygří je přece nos!

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  07. 06. 2018 01:00

To bylo slabý (ty tygří drápy u lva), i představivost musí mít nějakou logiku !

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2018 12:13

či tige, či lev je to všetko jedno, hlavná vec, že to nie je prestrelená sliepka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2018 12:35

Nejkrásnější? No tak určitě to není můj favorit.. Vzhled je otázka čistě subjektivní, takže nejkrásnější objektivně určitě není.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2018 13:30

Peugeota ani zadarmo..

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2018 16:13

v celku ok, ale neaký argument by nebol.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  06. 06. 2018 19:20

Mě by hlavně zajímalo, pro koho je to auto určeno? Vypadá to, že se francouzští "tvůrci automobilů" zasnili a zase vymysleli něco podivného. Nenapadá mě nikdo, kdo by toužil po kombi střední třídy se sníženou střechou a zmenšenými vnitřními rozměry. Jedině, že by to díky úspoře materiálu prodávali za cenu Fabie. V Česku tipuju prodeje tohoto zázraku tak do 10 kusů ročně.

Odpovědět  |   | 
Redakce  |  07. 06. 2018 13:35

No dneska jsou všechny VELKÉ kombíky MALÉ. Dokonce i A6 nebo Mercedes E či 5er jsou vzadu jako Passat, tj je to OK, ale jak se vepředu někdo rozvalí, tak vzadu i mimina v sedačce kopou do opěradel!
Superb je jediný dlouhý kde vzadu je místo a ještě by se něco našlo, jakž takž Mondeo ale moc toho není a o třídu níže už je to vzadu jako v maličké Fabii. Tam se sedět dlouho vůbec nedá kromě pár aut, snad astra nebo Octavia mají LONG rozvor, a možná ještě něco, ale VŠECHNO OSTATNÍ je vzadu NEPOUŽITELNÉ. Je to tam pro trpaslíky, třeba Golf, Mégane, atd, všechno jsou auta 2+2, žádné 5ti místné...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  07. 06. 2018 14:38

ano je!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 10. 2018 00:43

Dobrý den, mám problém s tím, že mi stále vypadává spojení telefonu. U ikony bluetooth mám vedle ikonu prázdné baterie a telefon mám nabitý do plna. Poradí mi někdo co je ta ikona baterie a jak nastavit spojení s tel, aby zůstal připojeny?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

dnes | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid (minitest)

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 61 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A