Nový Peugeot 508 SW oficiálně! Je to nové nejkrásnější kombi?

neodborník  |  06. 06. 2018 08:07

Tak, tradiční téma, srovnávači. Čemu je to "podobné", jistě něco objevíte !

Odpovědět  |   | 
VS3  |  06. 06. 2018 08:22

Nádherné auto! PSA Peugeot designuje dobře, u Citroenu je tomu právě naopak. Citroen byla inovativní luxusní francouzká značka, co z toho udělali dnes ani nemluvit.

Odpovědět  |   | 
hoax  |  06. 06. 2018 19:46

designovat moze kolko chce .. ked vyraba smejdy .. jazdim firemneho peugeota 4 rok .. a najradsej by som to auto oplul a zapalil .. sukromne nikdy ...

Odpovědět  |   | 
m  |  06. 06. 2018 08:30

uz sa tesim na tie sestvalce...

Odpovědět  |   | 
boris  |  06. 06. 2018 08:52

Ale no tak...nejkrasnejsim kombikem byla a je odjakziva Octavia!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2018 09:07

O i Sup podle mne patri k povedenejsim kombikum obecne.

Odpovědět  |   | 
Jarous  |  06. 06. 2018 09:15

Za me urcite jednoznacne Fabie combi.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 06. 2018 16:32

😂😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2018 08:54

Ten titul stale patri Mazde 6.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 09:41

Tak v tomto s tebou musím souhlasit Resp. Mazda 6 + ještě Volvo V60.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  06. 06. 2018 09:29

Pěkné, ale škoda toho vygrcaného interiéru

Odpovědět  |   | 
Malcolm  |  06. 06. 2018 09:37

Aby byl nejhezčí, tak to by ta záď nesměla vypadat tak jak vypadá, jinak je to ale celkem pěkné auto, to se musí nechat.

Odpovědět  |   | 
king014  |  06. 06. 2018 09:41

Fotograf se s těma filtrama teda vyřádil

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 09:47

No ale ty motory, to je ostuda. Oceňuji aspoň absenci 6-válcových motorů coby zabijáků ledních medvědů, ale absence nějakého pokrokového pohonu (hybrid, elektřina) je teda neodpustitelná chyba. A to už nemluvím o nabídce dieselových rakovinometů. Fuj a hanba

Odpovědět  |   | 
Venca  |  06. 06. 2018 10:27

Kdyby to bylo s dvoulitrovým torbobenzínem, nebo šestihrnek v dehtu, tak do toho jdu. Tohle je o ničem.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  06. 06. 2018 10:51

Ta silnejsi 1,6 ma slusne parametry, slabsi vyhovi temer vsem beznym zajemcum. Pravda ale, ze nejake to GT s 270 konmi by mohli udelat (ale nemaji 2,0T, trochu zaspali podobne jako rencek s 2,0 dieselem napriklad).
Exterier se mi velmi libi, ovsem dost mi vadi ten iCOCKpit.

Odpovědět  |   | 
Rikic  |  06. 06. 2018 11:15

Bohužel dnes už je 2.0 benzín zázrak který skoro žádná automobilka nevyrábí.. Můžeme být rádi že ještě stále dělají 2.0 naftu, i to už některé automobilky zarazily :)
Jinak zmiňovaný iCockpit je věc vkusu. Samotnému se mi to nelíbilo, ovšem před nedávnem jsem si projel novou 5008 a musím říct že jsem si iCockpit zamiloval, je to opravdu mnohem příjemnější :) Kdo nezkusil neuvěří

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2018 11:28

2.0 benzín je u japonských aut celkem běžně, tedy Mazda, Subaru a Toyota jej znovu zavádí. A pokud mě paměť neklame, tak koncern VW je má také. Takže se tohle nedá až tak vůbec tvrdit.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2018 11:42

Toyota nabizi nejen 2.0 (152k) nybrz i 2.5 (197k) Hybrid verzi.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 06. 2018 18:04

a najlepsie auto dekady ma toyota 2,0l 200koni (subaru motor) , samozrejme benzin a zadny pohon

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  06. 06. 2018 11:07

Chybi mi srovnani nebo alespon prirovnani k nějakému vozu z produkce VW group. Bez toho nema smysl nic představovat, protoze jinak si to ctenari neumi spravne zaradit...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 06. 2018 11:52

Nespěchejte na ně, čekají na instrukce.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 06. 2018 11:51

Pane Mičko, víte jaké zvíře má tahle automobilka ve znaku ? Prej tygří drápy, na to jste přišel asi opravdu sám.

Odpovědět  |   | 

No jo, tygří je přece nos!

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  07. 06. 2018 01:00

To bylo slabý (ty tygří drápy u lva), i představivost musí mít nějakou logiku !

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2018 12:13

či tige, či lev je to všetko jedno, hlavná vec, že to nie je prestrelená sliepka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2018 12:35

Nejkrásnější? No tak určitě to není můj favorit.. Vzhled je otázka čistě subjektivní, takže nejkrásnější objektivně určitě není.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2018 13:30

Peugeota ani zadarmo..

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2018 16:13

v celku ok, ale neaký argument by nebol.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  06. 06. 2018 19:20

Mě by hlavně zajímalo, pro koho je to auto určeno? Vypadá to, že se francouzští "tvůrci automobilů" zasnili a zase vymysleli něco podivného. Nenapadá mě nikdo, kdo by toužil po kombi střední třídy se sníženou střechou a zmenšenými vnitřními rozměry. Jedině, že by to díky úspoře materiálu prodávali za cenu Fabie. V Česku tipuju prodeje tohoto zázraku tak do 10 kusů ročně.

Odpovědět  |   | 
Redakce  |  07. 06. 2018 13:35

No dneska jsou všechny VELKÉ kombíky MALÉ. Dokonce i A6 nebo Mercedes E či 5er jsou vzadu jako Passat, tj je to OK, ale jak se vepředu někdo rozvalí, tak vzadu i mimina v sedačce kopou do opěradel!
Superb je jediný dlouhý kde vzadu je místo a ještě by se něco našlo, jakž takž Mondeo ale moc toho není a o třídu níže už je to vzadu jako v maličké Fabii. Tam se sedět dlouho vůbec nedá kromě pár aut, snad astra nebo Octavia mají LONG rozvor, a možná ještě něco, ale VŠECHNO OSTATNÍ je vzadu NEPOUŽITELNÉ. Je to tam pro trpaslíky, třeba Golf, Mégane, atd, všechno jsou auta 2+2, žádné 5ti místné...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  07. 06. 2018 14:38

ano je!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 10. 2018 00:43

Dobrý den, mám problém s tím, že mi stále vypadává spojení telefonu. U ikony bluetooth mám vedle ikonu prázdné baterie a telefon mám nabitý do plna. Poradí mi někdo co je ta ikona baterie a jak nastavit spojení s tel, aby zůstal připojeny?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A