Nový Peugeot 508 SW oficiálně! Je to nové nejkrásnější kombi?

neodborník  |  06. 06. 2018 08:07

Tak, tradiční téma, srovnávači. Čemu je to "podobné", jistě něco objevíte !

Odpovědět  |   | 
VS3  |  06. 06. 2018 08:22

Nádherné auto! PSA Peugeot designuje dobře, u Citroenu je tomu právě naopak. Citroen byla inovativní luxusní francouzká značka, co z toho udělali dnes ani nemluvit.

Odpovědět  |   | 
hoax  |  06. 06. 2018 19:46

designovat moze kolko chce .. ked vyraba smejdy .. jazdim firemneho peugeota 4 rok .. a najradsej by som to auto oplul a zapalil .. sukromne nikdy ...

Odpovědět  |   | 
m  |  06. 06. 2018 08:30

uz sa tesim na tie sestvalce...

Odpovědět  |   | 
boris  |  06. 06. 2018 08:52

Ale no tak...nejkrasnejsim kombikem byla a je odjakziva Octavia!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2018 09:07

O i Sup podle mne patri k povedenejsim kombikum obecne.

Odpovědět  |   | 
Jarous  |  06. 06. 2018 09:15

Za me urcite jednoznacne Fabie combi.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  07. 06. 2018 16:32

😂😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 06. 2018 08:54

Ten titul stale patri Mazde 6.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 09:41

Tak v tomto s tebou musím souhlasit Resp. Mazda 6 + ještě Volvo V60.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  06. 06. 2018 09:29

Pěkné, ale škoda toho vygrcaného interiéru

Odpovědět  |   | 
Malcolm  |  06. 06. 2018 09:37

Aby byl nejhezčí, tak to by ta záď nesměla vypadat tak jak vypadá, jinak je to ale celkem pěkné auto, to se musí nechat.

Odpovědět  |   | 
king014  |  06. 06. 2018 09:41

Fotograf se s těma filtrama teda vyřádil

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 06. 2018 09:47

No ale ty motory, to je ostuda. Oceňuji aspoň absenci 6-válcových motorů coby zabijáků ledních medvědů, ale absence nějakého pokrokového pohonu (hybrid, elektřina) je teda neodpustitelná chyba. A to už nemluvím o nabídce dieselových rakovinometů. Fuj a hanba

Odpovědět  |   | 
Venca  |  06. 06. 2018 10:27

Kdyby to bylo s dvoulitrovým torbobenzínem, nebo šestihrnek v dehtu, tak do toho jdu. Tohle je o ničem.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  06. 06. 2018 10:51

Ta silnejsi 1,6 ma slusne parametry, slabsi vyhovi temer vsem beznym zajemcum. Pravda ale, ze nejake to GT s 270 konmi by mohli udelat (ale nemaji 2,0T, trochu zaspali podobne jako rencek s 2,0 dieselem napriklad).
Exterier se mi velmi libi, ovsem dost mi vadi ten iCOCKpit.

Odpovědět  |   | 
Rikic  |  06. 06. 2018 11:15

Bohužel dnes už je 2.0 benzín zázrak který skoro žádná automobilka nevyrábí.. Můžeme být rádi že ještě stále dělají 2.0 naftu, i to už některé automobilky zarazily :)
Jinak zmiňovaný iCockpit je věc vkusu. Samotnému se mi to nelíbilo, ovšem před nedávnem jsem si projel novou 5008 a musím říct že jsem si iCockpit zamiloval, je to opravdu mnohem příjemnější :) Kdo nezkusil neuvěří

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 06. 2018 11:28

2.0 benzín je u japonských aut celkem běžně, tedy Mazda, Subaru a Toyota jej znovu zavádí. A pokud mě paměť neklame, tak koncern VW je má také. Takže se tohle nedá až tak vůbec tvrdit.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2018 11:42

Toyota nabizi nejen 2.0 (152k) nybrz i 2.5 (197k) Hybrid verzi.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 06. 2018 18:04

a najlepsie auto dekady ma toyota 2,0l 200koni (subaru motor) , samozrejme benzin a zadny pohon

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  06. 06. 2018 11:07

Chybi mi srovnani nebo alespon prirovnani k nějakému vozu z produkce VW group. Bez toho nema smysl nic představovat, protoze jinak si to ctenari neumi spravne zaradit...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 06. 2018 11:52

Nespěchejte na ně, čekají na instrukce.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 06. 2018 11:51

Pane Mičko, víte jaké zvíře má tahle automobilka ve znaku ? Prej tygří drápy, na to jste přišel asi opravdu sám.

Odpovědět  |   | 

No jo, tygří je přece nos!

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  07. 06. 2018 01:00

To bylo slabý (ty tygří drápy u lva), i představivost musí mít nějakou logiku !

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2018 12:13

či tige, či lev je to všetko jedno, hlavná vec, že to nie je prestrelená sliepka.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2018 12:35

Nejkrásnější? No tak určitě to není můj favorit.. Vzhled je otázka čistě subjektivní, takže nejkrásnější objektivně určitě není.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2018 13:30

Peugeota ani zadarmo..

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 06. 2018 16:13

v celku ok, ale neaký argument by nebol.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  06. 06. 2018 19:20

Mě by hlavně zajímalo, pro koho je to auto určeno? Vypadá to, že se francouzští "tvůrci automobilů" zasnili a zase vymysleli něco podivného. Nenapadá mě nikdo, kdo by toužil po kombi střední třídy se sníženou střechou a zmenšenými vnitřními rozměry. Jedině, že by to díky úspoře materiálu prodávali za cenu Fabie. V Česku tipuju prodeje tohoto zázraku tak do 10 kusů ročně.

Odpovědět  |   | 
Redakce  |  07. 06. 2018 13:35

No dneska jsou všechny VELKÉ kombíky MALÉ. Dokonce i A6 nebo Mercedes E či 5er jsou vzadu jako Passat, tj je to OK, ale jak se vepředu někdo rozvalí, tak vzadu i mimina v sedačce kopou do opěradel!
Superb je jediný dlouhý kde vzadu je místo a ještě by se něco našlo, jakž takž Mondeo ale moc toho není a o třídu níže už je to vzadu jako v maličké Fabii. Tam se sedět dlouho vůbec nedá kromě pár aut, snad astra nebo Octavia mají LONG rozvor, a možná ještě něco, ale VŠECHNO OSTATNÍ je vzadu NEPOUŽITELNÉ. Je to tam pro trpaslíky, třeba Golf, Mégane, atd, všechno jsou auta 2+2, žádné 5ti místné...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  07. 06. 2018 14:38

ano je!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 10. 2018 00:43

Dobrý den, mám problém s tím, že mi stále vypadává spojení telefonu. U ikony bluetooth mám vedle ikonu prázdné baterie a telefon mám nabitý do plna. Poradí mi někdo co je ta ikona baterie a jak nastavit spojení s tel, aby zůstal připojeny?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A