Peugeot 508 RXH už nutně nemusí být hybrid. Přichází klasický dvoulitr

Peugeot 508 RXH už nutně nemusí být hybrid. Přichází klasický dvoulitr

Peugeot vstoupil v roce 2012 do kategorie allroadů s modelem 508 RXH. Kromě klasických záležitostí typu karoserie kombi, vyššího podvozku nebo většího množství plastu se s tímto vozem nedílně pojila ještě jedna specialita - systém HYbrid4. Pokud jste chtěli RXH s klasickým motorem, měli jste až do dnešních dnů smůlu.

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

Francouzská automobilka ovšem v rámci faceliftu modelu 508 rozšířila nabídku motorizací pro RXH o klasický diesel. Pod kapotou je dvoulitr BlueHDI disponující výkonem 133 kW (180 koní) a kombinovaný se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Ve srovnání s hybridním RXH se liší spotřeba v kombinovaném provozu o 0,6 l/100 km, ve sprintu na 100 km/h je novinka pomalejší pouze o jednu desetinu sekundy a maximální rychlost činí 220 km/h (hybrid se rozjede na 213 km/h).

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně  

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně  

Nové RXH vyjde na 993 000 Kč, hybridní provedení stojí 1 052 600 Kč. Jestli si teď myslíte, že má klasická verze oproti hybridu na své straně všechny trumfy, jeden problém tu přeci jen je. Musíte se rozloučit s pohonem všech kol. Kvůli dost nešťastně pracující robotizované převodovce v hybridu to ale přesto za úvahu určitě stojí. 

Prodej nové verze Peugeotu 508 RXH bude zahájen už za pár dnů. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků