Peugeot 508 RXH už nutně nemusí být hybrid. Přichází klasický dvoulitr

Peugeot 508 RXH už nutně nemusí být hybrid. Přichází klasický dvoulitr

Peugeot vstoupil v roce 2012 do kategorie allroadů s modelem 508 RXH. Kromě klasických záležitostí typu karoserie kombi, vyššího podvozku nebo většího množství plastu se s tímto vozem nedílně pojila ještě jedna specialita - systém HYbrid4. Pokud jste chtěli RXH s klasickým motorem, měli jste až do dnešních dnů smůlu.

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

Francouzská automobilka ovšem v rámci faceliftu modelu 508 rozšířila nabídku motorizací pro RXH o klasický diesel. Pod kapotou je dvoulitr BlueHDI disponující výkonem 133 kW (180 koní) a kombinovaný se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Ve srovnání s hybridním RXH se liší spotřeba v kombinovaném provozu o 0,6 l/100 km, ve sprintu na 100 km/h je novinka pomalejší pouze o jednu desetinu sekundy a maximální rychlost činí 220 km/h (hybrid se rozjede na 213 km/h).

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně  

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně  

Nové RXH vyjde na 993 000 Kč, hybridní provedení stojí 1 052 600 Kč. Jestli si teď myslíte, že má klasická verze oproti hybridu na své straně všechny trumfy, jeden problém tu přeci jen je. Musíte se rozloučit s pohonem všech kol. Kvůli dost nešťastně pracující robotizované převodovce v hybridu to ale přesto za úvahu určitě stojí. 

Prodej nové verze Peugeotu 508 RXH bude zahájen už za pár dnů. 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků