Peugeot 508 RXH už nutně nemusí být hybrid. Přichází klasický dvoulitr

Peugeot 508 RXH už nutně nemusí být hybrid. Přichází klasický dvoulitr

Peugeot vstoupil v roce 2012 do kategorie allroadů s modelem 508 RXH. Kromě klasických záležitostí typu karoserie kombi, vyššího podvozku nebo většího množství plastu se s tímto vozem nedílně pojila ještě jedna specialita - systém HYbrid4. Pokud jste chtěli RXH s klasickým motorem, měli jste až do dnešních dnů smůlu.

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

Francouzská automobilka ovšem v rámci faceliftu modelu 508 rozšířila nabídku motorizací pro RXH o klasický diesel. Pod kapotou je dvoulitr BlueHDI disponující výkonem 133 kW (180 koní) a kombinovaný se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Ve srovnání s hybridním RXH se liší spotřeba v kombinovaném provozu o 0,6 l/100 km, ve sprintu na 100 km/h je novinka pomalejší pouze o jednu desetinu sekundy a maximální rychlost činí 220 km/h (hybrid se rozjede na 213 km/h).

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně  

Hybrid4: hybridní čtyřkolka podrobně  

Nové RXH vyjde na 993 000 Kč, hybridní provedení stojí 1 052 600 Kč. Jestli si teď myslíte, že má klasická verze oproti hybridu na své straně všechny trumfy, jeden problém tu přeci jen je. Musíte se rozloučit s pohonem všech kol. Kvůli dost nešťastně pracující robotizované převodovce v hybridu to ale přesto za úvahu určitě stojí. 

Prodej nové verze Peugeotu 508 RXH bude zahájen už za pár dnů. 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků