Peugeot 508 RXH: další podrobnosti a nové fotografie

Francouzská automobilka Peugeot přiveze do Frankfurtu model 508 RXH. Jedná se o velké kombi se zvýšenou světlou výškou a pohonem všech kol. Novinka se tak postaví přímo proti konkurentům typu Audi A4 Allroad quattro. O tomto Peugeotu jsme už jednou psali. Teď tu ale máme další fakta a nové fotografie. Takže Peugeot 508 RXH ještě jednou a podrobněji.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Na pohled se RXH liší od svých běžných sourozenců kompletně oplastovanou karosérií a především jiným předním nárazníkem. Vůz standardně dostane unikátní osmnáctipalcová kola. Světlá výška narostla o 50 mm na konečných 184 mm, rozchod kol byl rozšířen o 40 milimetrů. Přední nájezdový úhel činí 15,8°, ten zadní je o čtyři stupně lepší.

Pohon má na starost takzvaná hybridní „čtyřkolka“. Přední nápravu pohání naftový dvoulitr HDi naladěný na výkon 120 kW, vzadu je umístěn elektromotor o maximálním výkonu 27 kW. Celý systém dohromady vyprodukuje 147 kW a 450 Nm. Řidič si může vybírat mezi jízdními režimy Automatic, 4WD, Sport nebo Zero Emissions (jízdou pouze na elektromotor). Akumulátory jsou umístěny v zavazadelníku, z jehož objemu ubraly 137 litrů. Celkem tak RXH nabídne 423 litrů. Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem čtyř litrů nafty na 100 km.

Peugeot 508 RXH přijde na trh na jaře 2012. Ještě předtím ovšem automobilka vyrobí luxusní sérii se speciální hnědou metalízou a interiérem kombinujícím Alcantaru s kůží. Dohromady půjde o 300 kusů dostupných ještě letos na podzim.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků