Peugeot 508 RXH: další podrobnosti a nové fotografie

Francouzská automobilka Peugeot přiveze do Frankfurtu model 508 RXH. Jedná se o velké kombi se zvýšenou světlou výškou a pohonem všech kol. Novinka se tak postaví přímo proti konkurentům typu Audi A4 Allroad quattro. O tomto Peugeotu jsme už jednou psali. Teď tu ale máme další fakta a nové fotografie. Takže Peugeot 508 RXH ještě jednou a podrobněji.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Na pohled se RXH liší od svých běžných sourozenců kompletně oplastovanou karosérií a především jiným předním nárazníkem. Vůz standardně dostane unikátní osmnáctipalcová kola. Světlá výška narostla o 50 mm na konečných 184 mm, rozchod kol byl rozšířen o 40 milimetrů. Přední nájezdový úhel činí 15,8°, ten zadní je o čtyři stupně lepší.

Pohon má na starost takzvaná hybridní „čtyřkolka“. Přední nápravu pohání naftový dvoulitr HDi naladěný na výkon 120 kW, vzadu je umístěn elektromotor o maximálním výkonu 27 kW. Celý systém dohromady vyprodukuje 147 kW a 450 Nm. Řidič si může vybírat mezi jízdními režimy Automatic, 4WD, Sport nebo Zero Emissions (jízdou pouze na elektromotor). Akumulátory jsou umístěny v zavazadelníku, z jehož objemu ubraly 137 litrů. Celkem tak RXH nabídne 423 litrů. Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem čtyř litrů nafty na 100 km.

Peugeot 508 RXH přijde na trh na jaře 2012. Ještě předtím ovšem automobilka vyrobí luxusní sérii se speciální hnědou metalízou a interiérem kombinujícím Alcantaru s kůží. Dohromady půjde o 300 kusů dostupných ještě letos na podzim.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků