Peugeot 508 RXH: další podrobnosti a nové fotografie

Francouzská automobilka Peugeot přiveze do Frankfurtu model 508 RXH. Jedná se o velké kombi se zvýšenou světlou výškou a pohonem všech kol. Novinka se tak postaví přímo proti konkurentům typu Audi A4 Allroad quattro. O tomto Peugeotu jsme už jednou psali. Teď tu ale máme další fakta a nové fotografie. Takže Peugeot 508 RXH ještě jednou a podrobněji.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Na pohled se RXH liší od svých běžných sourozenců kompletně oplastovanou karosérií a především jiným předním nárazníkem. Vůz standardně dostane unikátní osmnáctipalcová kola. Světlá výška narostla o 50 mm na konečných 184 mm, rozchod kol byl rozšířen o 40 milimetrů. Přední nájezdový úhel činí 15,8°, ten zadní je o čtyři stupně lepší.

Pohon má na starost takzvaná hybridní „čtyřkolka“. Přední nápravu pohání naftový dvoulitr HDi naladěný na výkon 120 kW, vzadu je umístěn elektromotor o maximálním výkonu 27 kW. Celý systém dohromady vyprodukuje 147 kW a 450 Nm. Řidič si může vybírat mezi jízdními režimy Automatic, 4WD, Sport nebo Zero Emissions (jízdou pouze na elektromotor). Akumulátory jsou umístěny v zavazadelníku, z jehož objemu ubraly 137 litrů. Celkem tak RXH nabídne 423 litrů. Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem čtyř litrů nafty na 100 km.

Peugeot 508 RXH přijde na trh na jaře 2012. Ještě předtím ovšem automobilka vyrobí luxusní sérii se speciální hnědou metalízou a interiérem kombinujícím Alcantaru s kůží. Dohromady půjde o 300 kusů dostupných ještě letos na podzim.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků