Peugeot 508: potomek 407 a 607 při testech (spy photos)

O tom, že modely 407 a 607 u Peugeotu skončí, jste již asi slyšeli. Úplný konec to ale nebude, protože jako následovník přichází číslo 508. To znamená jediné - vůz se svou velikostí zařadí někam mezi a na trh zavítá příští rok, přičemž koncept by se měl světu představit již letos na zářijovém autosalonu v Paříži.

Podle prvotních informací má být design sedanu pojat více dynamicky. Pod kapotou se samozřejmě objeví široká paleta pohonných jednotek, včetně šestiválcových a k dispozici bude také hybrid kombinující elektromotor a diesel. Z připravovaných technických zajímavostí třeba zmínit například hydro-pneumatické odpružení nebo head-up display.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Peugeot 508 nahradí své předchůdce 407 a 607

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 9 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků