Peugeot 508 poprvé naživo: Díky za tu krásu! Bezchybný však není

Permon  |  06. 03. 2018 14:20

Uplne zasnu odkud se berou ty kecy o tom, jak je tenhle srot krasny? Je v to v kazdem clanku napric medii. Jedine logicke vysvetleni je, ze Peugeot vi jak je hnusne, tak marketingovi "mágové" vymysleli, ze lidi presvedci tim, ze budou v souvislosti s tim autem hovorit o krase. Lidstvo je uz fakt v pr...li

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 03. 2018 15:39

Co je to srot a jak souvisí se vzhledem ? Stačí krátce, slušně, v jedné větě.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  06. 03. 2018 23:48

Srot = Peugeot

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 03. 2018 13:04

Souhlasím, že Peugeot je šrot, mám bohaté zkušenosti s Peugeotem 406 a 407 a co jsem s těmi auty zažil by vydalo na román, takže ano, Peugeot je obecně šrot, ale tohle auto ke kurwa hezké

Odpovědět  |   | 
M!  |  06. 03. 2018 14:40

auto vypadá fantasticky, nevěřil bych že je Peugeot schopen postavit takové pěkné auto.
škoda jen toho děsivého cocpitu jak z hvězdných válek.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  06. 03. 2018 14:55

Něco jako francouzský Superb zapomněl pan redaktor napsat

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 03. 2018 18:37

to s těmi nohami vzadu... pán redaktor byl v lyžákách??

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 03. 2018 13:04

Stačí se podívat na délku vozu a je to jasné...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 03. 2018 19:22

prosím Vás pekne, prestante už "strašiť" s tým i-cocpitom. Je to celku veľmi dobre a moderné riešenie. Nepotrebujete žiadne "hed up displeje", ani žiadne iné sprostosti. Tak ako nie každy si najde dobrý posed pri klasickom usporiadani, tak isto sa stane, že nie každý si nájde to svoje miestečko. Ten maličký volantik je úžasný. Konečne prestali kuvici kritizovať ľavý otáčkomer, konečne pochopili, že je to úplne v pohode, a nie je žiaden rozumný argument proti.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 09:59

Já raději ten headup než tohle... Sorry, ale to je opravdu šílenost...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 03. 2018 18:26

prosím Ťa a nejaký argument, prečo by to bola "šílenosť".? Len preto, že to nie je zaužívaná modla?.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2018 19:56

kvalita montáže ale Tesla 3? Co má znamenat ten zub nad levým předním světlem, který mě doslova praštil do očí? Na výstavním exponátu by to byla ostuda i u Dacie a toto zřejmě chce být mainstreamem ve střední třídě. Jinak auto pěkné, protože vypadá relativně normálně a nemá na sobě sto padesát tuzingových pikačovin, jako v poslední době zvykem v prémii, v koncernu a vůbec skoro všude.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2018 19:56

ala

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 03. 2018 20:50

"není bezchybný", zatím píší opatrně zeširoka, pravděpodobně napsáno vlastní hlavou, ještě nepřišly instrukce odkudsi z eneser podle analýzy konkurence a návod jak se teprve bude "testovat". Už se těším na spoustu zjištěných "nedostatků" a "nepříjemných pocitů".

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 09:57

Tak takovou paranoiu aby člověk pohledal. Bacha až půjdeš se smetím, v kontejneru může být tajný agent, který tě chce otrávit...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  08. 03. 2018 17:43

To bylo slabý a vůbec to nedává věcnou logiku, ikdyž že se něco takového podobného někdy doopravdy stává. Asi si neuvědomujete, že jste si nenáhodně zvolil tento příklad, podprahové myšlení. Před pár dny, doopravdy kdesi v Londýně, sednete si na lavičku, a jste otrávený, bacha na to ! Stejně podprahově se manipuluje s myšlením při "testování", učí se to v školách marketingu, reklamy, komunikace, psychologie, jak na to, žádná paranoia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  06. 03. 2018 21:28

Koukám,že si pán vzal na celodenní chození ty nejpohodlnější sportovní boty. Tak na plochou nohu! A hned je také vidět odkud přijel.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 09:56

Co to má společného s autem?

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  07. 03. 2018 08:49

Francouzska Octavie!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 03. 2018 20:25

panebože, ke*ď už tak veľmi chceš "škodu" tak francúzska "oktávia" je p 308/308SW, ale s podstatne kvalitnejším, a elegantnejším interiérom, a o ostro rezaných liniach a´la český krištáľ, a 4-okej ježibabe radšej pomlčím. . Ak chceš porovnávať 508-čku tak hľadaj v segmente nad sb, čiže P 508, nemá v škode priamého konkurenta.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 03. 2018 13:07

Špatně zvolené povrchy interiéru, z fotek jde vidět jak je vše omacané a zaprášené. Mám rád kulatý volant nebo něco co se tomu alespoň přibližuje. Tohle bych spíše nazval jen ovládacím prvkem vozidla. Z P308 mám zkušenost, že nevidím přes ten "volant" na budíky!

Odpovědět  |   | 
enx  |  13. 04. 2018 11:34

Ahoj. Ako tak čítam tvoje narážky a osobne si mal 406, 407 a skúsenosti s 308 tak nechápem čo sa stále točíš okolo PSA a nejdeš do inej značky. Bude to asi dáká tvoja diagnóza. Ja som za posledných 15 rokov prešiel všetky terajšie modely Peugeotu a i-Cockpit je pokrok. Ak chceš mať pred sebou koleso ako na parníku a dívať sa cez obruč na budíky tak nech sa páči iná značka. Presedlaj a už prosím netrep. Podľa toho čo si tu vypustil ti pripisujem príslovie, že aký Pán taký krám. Prečo? Lebo 406 ka patrila medzi top autá PSA a taktiež 407ka. Každé auto má svoje muchy ale ako sa k nemu človek chová tak sa mu chová aj jeho auto. Narážka na použité materiály z fotiek kde auto ošahalo za deň aj 10 tisíc návštevníkov je naozaj opodstatnená. Skús sa venovať svojmu autu, rodine, záhrade ale prosím už nič nepíš. Ďakujem. PS: na čom jazdím ? Na všetkom čo má 4 kolesá aj trebárs nový Porsche Cayenne /už som ho dokonca opravoval/ ktorý má interier ako nová 508 :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Česku hrozí i vysoké pokuty!

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Čes…

V případě nejnovější legislativy GDPR o ochraně osobních údajů v EU by mohl kdekdo znejistit, zda má natáčení záběrů ostatních účastníků provozu nějaká pravidla. Na použití kamer u nás a v zahraničí se nyní podíval i český BESIP, který přichází s několika radami.

20.  8.  2018 | | 91 N/A
Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 73 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A