Peugeot 508 poprvé naživo: Díky za tu krásu! Bezchybný však není

Permon  |  06. 03. 2018 14:20

Uplne zasnu odkud se berou ty kecy o tom, jak je tenhle srot krasny? Je v to v kazdem clanku napric medii. Jedine logicke vysvetleni je, ze Peugeot vi jak je hnusne, tak marketingovi "mágové" vymysleli, ze lidi presvedci tim, ze budou v souvislosti s tim autem hovorit o krase. Lidstvo je uz fakt v pr...li

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 03. 2018 15:39

Co je to srot a jak souvisí se vzhledem ? Stačí krátce, slušně, v jedné větě.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  06. 03. 2018 23:48

Srot = Peugeot

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 03. 2018 13:04

Souhlasím, že Peugeot je šrot, mám bohaté zkušenosti s Peugeotem 406 a 407 a co jsem s těmi auty zažil by vydalo na román, takže ano, Peugeot je obecně šrot, ale tohle auto ke kurwa hezké

Odpovědět  |   | 
M!  |  06. 03. 2018 14:40

auto vypadá fantasticky, nevěřil bych že je Peugeot schopen postavit takové pěkné auto.
škoda jen toho děsivého cocpitu jak z hvězdných válek.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  06. 03. 2018 14:55

Něco jako francouzský Superb zapomněl pan redaktor napsat

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 03. 2018 18:37

to s těmi nohami vzadu... pán redaktor byl v lyžákách??

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 03. 2018 13:04

Stačí se podívat na délku vozu a je to jasné...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 03. 2018 19:22

prosím Vás pekne, prestante už "strašiť" s tým i-cocpitom. Je to celku veľmi dobre a moderné riešenie. Nepotrebujete žiadne "hed up displeje", ani žiadne iné sprostosti. Tak ako nie každy si najde dobrý posed pri klasickom usporiadani, tak isto sa stane, že nie každý si nájde to svoje miestečko. Ten maličký volantik je úžasný. Konečne prestali kuvici kritizovať ľavý otáčkomer, konečne pochopili, že je to úplne v pohode, a nie je žiaden rozumný argument proti.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 09:59

Já raději ten headup než tohle... Sorry, ale to je opravdu šílenost...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 03. 2018 18:26

prosím Ťa a nejaký argument, prečo by to bola "šílenosť".? Len preto, že to nie je zaužívaná modla?.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2018 19:56

kvalita montáže ale Tesla 3? Co má znamenat ten zub nad levým předním světlem, který mě doslova praštil do očí? Na výstavním exponátu by to byla ostuda i u Dacie a toto zřejmě chce být mainstreamem ve střední třídě. Jinak auto pěkné, protože vypadá relativně normálně a nemá na sobě sto padesát tuzingových pikačovin, jako v poslední době zvykem v prémii, v koncernu a vůbec skoro všude.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 03. 2018 19:56

ala

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  06. 03. 2018 20:50

"není bezchybný", zatím píší opatrně zeširoka, pravděpodobně napsáno vlastní hlavou, ještě nepřišly instrukce odkudsi z eneser podle analýzy konkurence a návod jak se teprve bude "testovat". Už se těším na spoustu zjištěných "nedostatků" a "nepříjemných pocitů".

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 09:57

Tak takovou paranoiu aby člověk pohledal. Bacha až půjdeš se smetím, v kontejneru může být tajný agent, který tě chce otrávit...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  08. 03. 2018 17:43

To bylo slabý a vůbec to nedává věcnou logiku, ikdyž že se něco takového podobného někdy doopravdy stává. Asi si neuvědomujete, že jste si nenáhodně zvolil tento příklad, podprahové myšlení. Před pár dny, doopravdy kdesi v Londýně, sednete si na lavičku, a jste otrávený, bacha na to ! Stejně podprahově se manipuluje s myšlením při "testování", učí se to v školách marketingu, reklamy, komunikace, psychologie, jak na to, žádná paranoia.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  06. 03. 2018 21:28

Koukám,že si pán vzal na celodenní chození ty nejpohodlnější sportovní boty. Tak na plochou nohu! A hned je také vidět odkud přijel.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 03. 2018 09:56

Co to má společného s autem?

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  07. 03. 2018 08:49

Francouzska Octavie!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  07. 03. 2018 20:25

panebože, ke*ď už tak veľmi chceš "škodu" tak francúzska "oktávia" je p 308/308SW, ale s podstatne kvalitnejším, a elegantnejším interiérom, a o ostro rezaných liniach a´la český krištáľ, a 4-okej ježibabe radšej pomlčím. . Ak chceš porovnávať 508-čku tak hľadaj v segmente nad sb, čiže P 508, nemá v škode priamého konkurenta.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 03. 2018 13:07

Špatně zvolené povrchy interiéru, z fotek jde vidět jak je vše omacané a zaprášené. Mám rád kulatý volant nebo něco co se tomu alespoň přibližuje. Tohle bych spíše nazval jen ovládacím prvkem vozidla. Z P308 mám zkušenost, že nevidím přes ten "volant" na budíky!

Odpovědět  |   | 
enx  |  13. 04. 2018 11:34

Ahoj. Ako tak čítam tvoje narážky a osobne si mal 406, 407 a skúsenosti s 308 tak nechápem čo sa stále točíš okolo PSA a nejdeš do inej značky. Bude to asi dáká tvoja diagnóza. Ja som za posledných 15 rokov prešiel všetky terajšie modely Peugeotu a i-Cockpit je pokrok. Ak chceš mať pred sebou koleso ako na parníku a dívať sa cez obruč na budíky tak nech sa páči iná značka. Presedlaj a už prosím netrep. Podľa toho čo si tu vypustil ti pripisujem príslovie, že aký Pán taký krám. Prečo? Lebo 406 ka patrila medzi top autá PSA a taktiež 407ka. Každé auto má svoje muchy ale ako sa k nemu človek chová tak sa mu chová aj jeho auto. Narážka na použité materiály z fotiek kde auto ošahalo za deň aj 10 tisíc návštevníkov je naozaj opodstatnená. Skús sa venovať svojmu autu, rodine, záhrade ale prosím už nič nepíš. Ďakujem. PS: na čom jazdím ? Na všetkom čo má 4 kolesá aj trebárs nový Porsche Cayenne /už som ho dokonca opravoval/ ktorý má interier ako nová 508 :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcház…

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

28.  5.  2018 | | 289 N/A
Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 99 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 51 N/A
V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáhnou. Mají lepší metodu

V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáh…

V Brně se změní pravidla pro blokové čištění ulic. Bude je zajišťovat město přímo se správou komunikací. Auta, která budou blokovat ulice, již nebudou odtažena.

6.  6.  2018 | | 48 N/A
Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS. Její slova asi mnohé nepotěší

Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS…

Německá závodnice Sabine Schmitz obkroužila slavnou Severní smyčku Nürburgringu více než 30.000krát. Zajela tam i rekord se Škodou Kodiaq RS, kterou následně zhodnotila.

15.  6.  2018 | | 73 N/A