Nový Peugeot 508 oficiálně! 4,8 metru velkoleposti umí vidět i v noci

stealth01  |  22. 02. 2018 07:11

Zase tady máme další článek o Peugeotu. To jste určitě podplácení. Norma je ale splněna, ze?

Pro méně mozkově nadané, je to výsměch všem, co tady mají pořád kecy o podplácení novinářů jednou automobilkou. Kdyby se tady napsali tři články denně o Karoqu, tak jsou novináři totálně zkorumpovaní. U Peugeotu to ale nevadí, ze?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 07:31

A co mají novináři dělat, když ve dvou dnech dojde ke třem událostem kolem Peugeotu? Mlčet a koukat se, aby náhodou nenaštvali nějakého mindráčka?
Je rozdíl informovat o představení nových vozů a informovat o každém prdu kolem "české" automobilky.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 02. 2018 08:25

Takže nový Karoq a další modely při jejich představení se měl objevit jen jednou? Škodě se proste věnuje větší pozornost, protože má historicky nejvíce příznivců.
Když budeš číst sportovní noviny, bude te zajímat úspěch českých sportovců nebo budeš spílat redakci, ze tam je moc Čechů.
Stručně řečeno, nedokážu si v dnešním kontrolovaném světě představit podplaceneho novináře.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 08:37

Vidím, že s tebou další diskuse na toto téma nebude mít smysl, protože ses rozhodl popírat realitu. Fajn, přeji hezký den.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 02. 2018 10:00

Takze diskuze se vede jen s lidma, kteri s tebou souhlasi? To pak ale neni diskuze, ne? A nebo nejsou argumenty mu vyvratit jeho tvrzeni?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 10:32

Diskuse se dá vést s lidmi, kteří nemají potřebu překrucovat realitu k obrazu svému.
Ale jeden argument pro všechny: jaký je rozdíl mezi dvěma články o novince a mezi dvaceti články o novince? Počítat jistě umíš, takže dál netřeba diskusi rozvádět.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 10:17

Jediná realita je, že más v hlavě nasráno.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 02. 2018 08:47

Mpolan je takovy troll. Tusim ze jezdil nebo jezdi ve starem Audi ( proprdene sesle) a jeho teorie o podplacenych novinarich Skodovkou jsou tu zname. Proc jsem dneska v novinach necetl o jizde, kdy korejsky rychlobruslar vyhral, ale dozvedel jsem se, ze Ledecka se pripravuje na zavod - kazdy stek je o Ledecke - no jo - podplacenej novinar. :D Fakt je to smesny, ty vase teorie.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 10:40

Petříčku, zkus mi najít něco, kde píšu o podplacených novinářích?
Jo, rád píšu o neschopných, protože to skutečně jsou.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 02. 2018 07:33

Ano. Nekteri jedinci jsou s inteligencnim quocientem na stiru. Problem je ale take na strane pisalku. Ti vidi u spousty novych modelu nejcasteji Skodu pripadne jiny koncernovy vytvor. Ale zpet k autu. Exterier je vazne paradni. Interierove krivky mi pripadaji... no takove nejake rozhazene. http://www.automobile-magazine.fr/toute-l-actualite/article... ...

Jeste by to chtelo casem benzin prinejmensim 2 litry.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 02. 2018 08:01

GR8: Ta fotka interiéru z toho odkazu na FR stránky je přímo odpudivá. Čím víc se na to auto dívám, tím horší z něho mám dojem.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 02. 2018 09:01

Shimi: Vidím to stejně. Otázka je jak to vypadá v reálu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2018 11:07

Ta fotka v odkazu bude asi levnější varianta. Vypadá fakt blbě. K článku je dána luxusnější varianta, evidentně tato https://www.netcarshow.com/peugeot/2019-508/1600x120... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2018 18:29

Pro slepého jedince. Je vidět že jedna varianta je obyčejný plasťák a druhá varianta je "kožená" s prošíváním a má více "chromu, například kolem reproduktorů v horní části dveří, na volantu a jsou použité vkusnější dekory neimitující karbon.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 02. 2018 08:32

Zajímavé je, jak se tady háže IQ. Vždycky je třeba urážet, aby to zapadlo do zdejší kultury diskuze. Ja se proste vždycky směju lidem, kteří musí nenávidět vše, co se tady napíše. Kolik článků vzniklo ke Kodiaqu nebo ke Karoqu?
No a pak je tady další fenomén a to je komolit jména zmíněných modelů. Zvláště od lidí, kteří by nesestrojili ani motorek ke stěračům.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 02. 2018 08:15

Ze by insignie? Nebo kde vzal peugeot najednou takovou karoserii?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 08:36

Kdy že to Peugeot koupil od GM Opel? Aha, loni...
Fakt si myslíš, že auto se vyvíjí rok?

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 02. 2018 08:48

Tak jsem zvědav co vydrží 1.6/169kw.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 02. 2018 09:02

Umějí to vyladit až na 200 kw-Peugeot 308 GTI a vydrží to. Nevidím problém.

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 02. 2018 09:34

Což o to, co to vydrží, ale prostě tahle zvrácenost mi je proti srsti. Parametry na papíře super, asi to ani nepojede špatně, ale pořád by jsem radši těch 170-200 Kw viděl z třílitru šestiválce, než takto a vsadím se, že spotřeba by nebyla o moc jiná. A když už ne, tak alespoň z dvoulitru, pořád důstojnější, než 1,6 jako vrchol.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 02. 2018 10:01

Souhlasím s Vámi, ale realita je prostě taková, V6 benzín jsou už mrtvé motory. Volvo by mohlo vyprávět. Určitě se přikláním k nárůstu objemu, tak jak to udělal Renault se svou 1.8.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  23. 02. 2018 14:33

Volvo vážně není nějaký etalon a to, co oni dělají s natuněným dvoulitrem, dělá konkurence s V6 lépe a při nižší spotřebě.

Odpovědět  |   | 
BranoX5  |  02. 04. 2018 08:51

Podla tych parametrov z 1.6 by 3.2 liter sestvalec mal 430k. To je u takto velkeho predohrabu, nie ze prilis ale doslova az kontraproduktivne. To auto by hrabalo nonstop a mudrlanti ako ty, by tu potom vypisovali, ze je nedotacave :)

Odpovědět  |   | 

Nějak nechápu těch 120 a 130 kW u HDička, leda že to bude nějak odstupňováno s výbavou.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 10:30

Pecka, auto je kratší o 5 cm než jedničkový Superb, dokonce o pár mm má i kratší rozvor, alespoň je širší, byť širší jak trojkový sup není. Ale ta výška? O 5cm nižší než P508??? Tam se bude bohovsky nasedat a vystupovat V 508 jsem měl problém, že sedadlo bych si nejraději dal o kus níže než šlo, když jsem dlouho nebyl u holiče, dotýkaly se mi vlasy stropu, měl jsem to auto rok v 1.6 THP, motor je to skvělý, ale do RCZ nebo 308 GTi.

Nebudu ani začínat o tom hranatem volantu a tu kapličku mohli rovnou dát na strop...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 10:42

No jo, protože dnes je přeci potřeba dělat auta jen větší a větší, až budou úplně největší. Zrovna Superb je krásným příkladem zbytečného růstu.
Jsem rád, že Peugeot nejde vpřed hloupým trendem růstu aut do absurdna.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 02. 2018 11:06

Ty si taky zbytecnej a porad tu jsi. To je holt realita

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 11:12

Tak z tebe dneska chčiju Peugeot to dělá stejně jako každá jiná značka. Jestli je pro tebe Superb zvětšený do absurdna, tak bydlíš v domečku pro panenky ne?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 12:59

Tak si pak nezapomeň vyměnit prádlo.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 13:20

Zas takový kokot abych si stříknul do textilu nejsi, nefandi si.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 13:01

A jen tak na okraj - Peugeot to právě stejně jako každá jiná značka nedělá. 208 se oproti 207 zmenšila, 308 vůči minulé generaci taky, teď i nová 508. Aspoň někde mají ještě rozum, protože planeta není nafukovací.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 13:41

Ještě že ten Peugeot neudělal svou novinku delší o 10 cm aby se konečně dalo sedět i vzadu, jinak bychom mohli začít uvažovat o kolonizaci Marsu, ale od tama si spadnul, tak zase by to byl velký návrat domů a nejspíš by si mohl vycestovat v kinder vajíčku.

Odpovědět  |   | 
puch  |  22. 02. 2018 14:00

Tak super. Diky pažoutu bude na planetě více místa pro všechny

Odpovědět  |   | 
Kriskros  |  22. 02. 2018 12:06

Takové pěkné auto, vypadá luxusně, majestátně a můžu si ho objednat v 1.6 benzín??? Si dělají legraci?

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  22. 02. 2018 14:03

A BMW řady 3 si můžete objednat s 1.5 R3. Bez legrace.

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 02. 2018 14:43

A nebo s 3.0 R6 a to je ten rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 02. 2018 12:08

Myslím že u nás to zase zabijou cenou... už stará 508ka má hodně ambiciózní cenovku (nejlevnější cca 650 tisíc), když to srovnáte s českýma cenama Insignie (+ fleety kde každý s živnosťákem dostane 100+ tisíc slevu) tak mi příplatek za "terrible car" (jak říká Clarkson) přestává dávat smysl.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  22. 02. 2018 13:36

České hlavičky v Škodovke videli zase hóóódne dopredu. Liftbacky vyrába škodovka už vyše 21 rokov a má v súčasnosti najširšiu ponuku - 3 modely. Ostatné značky na 10 rokov tento typ karosérie vypustili a až teraz sa k nemu opäť vracajú... Onedlho nebude ani jedna bez liftbacku.

Odpovědět  |   | 
Staré dobré časy  |  22. 02. 2018 13:45

TO byly časy, kdy do Peugetou 407 šla objednat šestiválcová nafta i benzín, Dneska? 1.6 je benzínový strop. Kdy i pitomá Octávka nabídne 1.8 nebo Mazda 3 2.0

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 02. 2018 14:44

Octavia má také 2.0 a Mazda dokonce 2.2 v dieselu (jen pro upřesnění)

Odpovědět  |   | 

Nekoukal bych ani tak na objem, ale na faktický výkon.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 02. 2018 09:15

motorizacie:
1.6 PureTech 180k EAT8
1.6 PureTech 225k EAT8

1.5 BlueHDi 130k BVM6
1.5 BlueHDi 130k EAT8
2.0 BlueHDi 160k EAT8
2.0 BlueHDi 180k EAT8

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  25. 02. 2018 20:28

Alternativní titulek článku: Octavie od Peugeotu je úchvatná!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro