Nový Peugeot 508 oficiálně! 4,8 metru velkoleposti umí vidět i v noci

43 komentářů

Kvicala
25. února • 20:28

Alternativní titulek článku: Octavie od Peugeotu je úchvatná!

pacho
23. února • 9:15

motorizacie:
1.6 PureTech 180k EAT8
1.6 PureTech 225k EAT81.5 BlueHDi 130k BVM6
1.5 BlueHDi 130k EAT8
2.0 BlueHDi 160k EAT8
2.0 BlueHDi 180k EAT8

Staré dobré časy
22. února • 13:45

TO byly časy, kdy do Peugetou 407 šla objednat šestiválcová nafta i benzín, Dneska? 1.6 je benzínový strop. Kdy i pitomá Octávka nabídne 1.8 nebo Mazda 3 2.0

Zdeny Horáček (3MPS)
23. února • 4:56

Nekoukal bych ani tak na objem, ale na faktický výkon.

kari
22. února • 14:44

Octavia má také 2.0 a Mazda dokonce 2.2 v dieselu (jen pro upřesnění)

josephko
22. února • 13:36

České hlavičky v Škodovke videli zase hóóódne dopredu. Liftbacky vyrába škodovka už vyše 21 rokov a má v súčasnosti najširšiu ponuku - 3 modely. Ostatné značky na 10 rokov tento typ karosérie vypustili a až teraz sa k nemu opäť vracajú... Onedlho nebude ani jedna bez liftbacku.

Jouda
22. února • 12:08

Myslím že u nás to zase zabijou cenou... už stará 508ka má hodně ambiciózní cenovku (nejlevnější cca 650 tisíc), když to srovnáte s českýma cenama Insignie (+ fleety kde každý s živnosťákem dostane 100+ tisíc slevu) tak mi příplatek za "terrible car" (jak říká Clarkson) přestává dávat smysl.

Kriskros
22. února • 12:06

Takové pěkné auto, vypadá luxusně, majestátně a můžu si ho objednat v 1.6 benzín??? Si dělají legraci?

Honza M.
22. února • 14:03

A BMW řady 3 si můžete objednat s 1.5 R3. Bez legrace.

kari
22. února • 14:43

A nebo s 3.0 R6 a to je ten rozdíl.

Stan
22. února • 10:30

Pecka, auto je kratší o 5 cm než jedničkový Superb, dokonce o pár mm má i kratší rozvor, alespoň je širší, byť širší jak trojkový sup není. Ale ta výška? O 5cm nižší než P508??? Tam se bude bohovsky nasedat a vystupovat :-D V 508 jsem měl problém, že sedadlo bych si nejraději dal o kus níže než šlo, když jsem dlouho nebyl u holiče, dotýkaly se mi vlasy stropu, měl jsem to auto rok v 1.6 THP, motor je to skvělý, ale do RCZ nebo 308 GTi.Nebudu ani začínat o tom hranatem volantu a tu kapličku mohli rovnou dát na strop...

mpolan
22. února • 10:42

No jo, protože dnes je přeci potřeba dělat auta jen větší a větší, až budou úplně největší. Zrovna Superb je krásným příkladem zbytečného růstu.
Jsem rád, že Peugeot nejde vpřed hloupým trendem růstu aut do absurdna.

Stan
22. února • 11:12

Tak z tebe dneska chčiju :-D Peugeot to dělá stejně jako každá jiná značka. Jestli je pro tebe Superb zvětšený do absurdna, tak bydlíš v domečku pro panenky ne? :-D

mpolan
22. února • 13:01

A jen tak na okraj - Peugeot to právě stejně jako každá jiná značka nedělá. 208 se oproti 207 zmenšila, 308 vůči minulé generaci taky, teď i nová 508. Aspoň někde mají ještě rozum, protože planeta není nafukovací.

puch
22. února • 14:00

Tak super. Diky pažoutu bude na planetě více místa pro všechny :-D

Stan
22. února • 13:41

Ještě že ten Peugeot neudělal svou novinku delší o 10 cm aby se konečně dalo sedět i vzadu, jinak bychom mohli začít uvažovat o kolonizaci Marsu, ale od tama si spadnul, tak zase by to byl velký návrat domů a nejspíš by si mohl vycestovat v kinder vajíčku.

mpolan
22. února • 12:59

Tak si pak nezapomeň vyměnit prádlo.

Stan
22. února • 13:20

Zas takový kokot abych si stříknul do textilu nejsi, nefandi si.

Petr
22. února • 11:06

Ty si taky zbytecnej a porad tu jsi. To je holt realita :-D

Petr Doupal (Doupik)
22. února • 9:36

Nějak nechápu těch 120 a 130 kW u HDička, leda že to bude nějak odstupňováno s výbavou.

Jiří
22. února • 8:48

Tak jsem zvědav co vydrží 1.6/169kw.

kari
22. února • 9:34

Což o to, co to vydrží, ale prostě tahle zvrácenost mi je proti srsti. Parametry na papíře super, asi to ani nepojede špatně, ale pořád by jsem radši těch 170-200 Kw viděl z třílitru šestiválce, než takto a vsadím se, že spotřeba by nebyla o moc jiná. A když už ne, tak alespoň z dvoulitru, pořád důstojnější, než 1,6 jako vrchol.

BranoX5
2. dubna • 8:51

Podla tych parametrov z 1.6 by 3.2 liter sestvalec mal 430k. To je u takto velkeho predohrabu, nie ze prilis ale doslova az kontraproduktivne. To auto by hrabalo nonstop a mudrlanti ako ty, by tu potom vypisovali, ze je nedotacave :)

Jouda
22. února • 10:01

Souhlasím s Vámi, ale realita je prostě taková, V6 benzín jsou už mrtvé motory. Volvo by mohlo vyprávět. Určitě se přikláním k nárůstu objemu, tak jak to udělal Renault se svou 1.8.

Nyte
23. února • 14:33

Volvo vážně není nějaký etalon a to, co oni dělají s natuněným dvoulitrem, dělá konkurence s V6 lépe a při nižší spotřebě.

Jouda
22. února • 9:02

Umějí to vyladit až na 200 kw-Peugeot 308 GTI a vydrží to. Nevidím problém.

Pavel
22. února • 8:15

Ze by insignie? Nebo kde vzal peugeot najednou takovou karoserii?

mpolan
22. února • 8:36

Kdy že to Peugeot koupil od GM Opel? Aha, loni...
Fakt si myslíš, že auto se vyvíjí rok?

GR8
22. února • 7:33

Ano. Nekteri jedinci jsou s inteligencnim quocientem na stiru. Problem je ale take na strane pisalku. Ti vidi u spousty novych modelu nejcasteji Skodu pripadne jiny koncernovy vytvor. Ale zpet k autu. Exterier je vazne paradni. Interierove krivky mi pripadaji... no takove nejake rozhazene. http://www.automobile-magazine.fr/toute-l-actualite/article... ... Jeste by to chtelo casem benzin prinejmensim 2 litry. B-]

stealth01
22. února • 8:32

Zajímavé je, jak se tady háže IQ. Vždycky je třeba urážet, aby to zapadlo do zdejší kultury diskuze. Ja se proste vždycky směju lidem, kteří musí nenávidět vše, co se tady napíše. Kolik článků vzniklo ke Kodiaqu nebo ke Karoqu?
No a pak je tady další fenomén a to je komolit jména zmíněných modelů. Zvláště od lidí, kteří by nesestrojili ani motorek ke stěračům.

Shimi
22. února • 8:01

GR8: Ta fotka interiéru z toho odkazu na FR stránky je přímo odpudivá. Čím víc se na to auto dívám, tím horší z něho mám dojem.

GR8
22. února • 9:01

Shimi: Vidím to stejně. Otázka je jak to vypadá v reálu.

Mirek
22. února • 11:07

Ta fotka v odkazu bude asi levnější varianta. Vypadá fakt blbě. K článku je dána luxusnější varianta, evidentně tato https://www.netcarshow.com/peugeot/2019-508/1600x120... ...

Mirek
22. února • 18:29

Pro slepého jedince. Je vidět že jedna varianta je obyčejný plasťák a druhá varianta je "kožená" s prošíváním a má více "chromu, například kolem reproduktorů v horní části dveří, na volantu a jsou použité vkusnější dekory neimitující karbon.

stealth01
22. února • 7:11

Zase tady máme další článek o Peugeotu. To jste určitě podplácení. Norma je ale splněna, ze?Pro méně mozkově nadané, je to výsměch všem, co tady mají pořád kecy o podplácení novinářů jednou automobilkou. Kdyby se tady napsali tři články denně o Karoqu, tak jsou novináři totálně zkorumpovaní. U Peugeotu to ale nevadí, ze?

mpolan
22. února • 7:31

A co mají novináři dělat, když ve dvou dnech dojde ke třem událostem kolem Peugeotu? Mlčet a koukat se, aby náhodou nenaštvali nějakého mindráčka?
Je rozdíl informovat o představení nových vozů a informovat o každém prdu kolem "české" automobilky.

stealth01
22. února • 8:25

Takže nový Karoq a další modely při jejich představení se měl objevit jen jednou? Škodě se proste věnuje větší pozornost, protože má historicky nejvíce příznivců.
Když budeš číst sportovní noviny, bude te zajímat úspěch českých sportovců nebo budeš spílat redakci, ze tam je moc Čechů.
Stručně řečeno, nedokážu si v dnešním kontrolovaném světě představit podplaceneho novináře.

Petr
22. února • 8:47

Mpolan je takovy troll. Tusim ze jezdil nebo jezdi ve starem Audi ( proprdene sesle) a jeho teorie o podplacenych novinarich Skodovkou jsou tu zname. Proc jsem dneska v novinach necetl o jizde, kdy korejsky rychlobruslar vyhral, ale dozvedel jsem se, ze Ledecka se pripravuje na zavod - kazdy stek je o Ledecke - no jo - podplacenej novinar. :D Fakt je to smesny, ty vase teorie.

mpolan
22. února • 10:40

Petříčku, zkus mi najít něco, kde píšu o podplacených novinářích?
Jo, rád píšu o neschopných, protože to skutečně jsou.

mpolan
22. února • 8:37

Vidím, že s tebou další diskuse na toto téma nebude mít smysl, protože ses rozhodl popírat realitu. Fajn, přeji hezký den.

Stan
22. února • 10:17

Jediná realita je, že más v hlavě nasráno.

Tom
22. února • 10:00

Takze diskuze se vede jen s lidma, kteri s tebou souhlasi? To pak ale neni diskuze, ne? A nebo nejsou argumenty mu vyvratit jeho tvrzeni?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
22. února • 10:32

Diskuse se dá vést s lidmi, kteří nemají potřebu překrucovat realitu k obrazu svému.
Ale jeden argument pro všechny: jaký je rozdíl mezi dvěma články o novince a mezi dvaceti články o novince? Počítat jistě umíš, takže dál netřeba diskusi rozvádět.

Doporučujeme

Články odjinud