Nový Peugeot 508 oficiálně! 4,8 metru velkoleposti umí vidět i v noci

stealth01  |  22. 02. 2018 07:11

Zase tady máme další článek o Peugeotu. To jste určitě podplácení. Norma je ale splněna, ze?

Pro méně mozkově nadané, je to výsměch všem, co tady mají pořád kecy o podplácení novinářů jednou automobilkou. Kdyby se tady napsali tři články denně o Karoqu, tak jsou novináři totálně zkorumpovaní. U Peugeotu to ale nevadí, ze?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 07:31

A co mají novináři dělat, když ve dvou dnech dojde ke třem událostem kolem Peugeotu? Mlčet a koukat se, aby náhodou nenaštvali nějakého mindráčka?
Je rozdíl informovat o představení nových vozů a informovat o každém prdu kolem "české" automobilky.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 02. 2018 08:25

Takže nový Karoq a další modely při jejich představení se měl objevit jen jednou? Škodě se proste věnuje větší pozornost, protože má historicky nejvíce příznivců.
Když budeš číst sportovní noviny, bude te zajímat úspěch českých sportovců nebo budeš spílat redakci, ze tam je moc Čechů.
Stručně řečeno, nedokážu si v dnešním kontrolovaném světě představit podplaceneho novináře.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 08:37

Vidím, že s tebou další diskuse na toto téma nebude mít smysl, protože ses rozhodl popírat realitu. Fajn, přeji hezký den.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 02. 2018 10:00

Takze diskuze se vede jen s lidma, kteri s tebou souhlasi? To pak ale neni diskuze, ne? A nebo nejsou argumenty mu vyvratit jeho tvrzeni?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 10:32

Diskuse se dá vést s lidmi, kteří nemají potřebu překrucovat realitu k obrazu svému.
Ale jeden argument pro všechny: jaký je rozdíl mezi dvěma články o novince a mezi dvaceti články o novince? Počítat jistě umíš, takže dál netřeba diskusi rozvádět.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 10:17

Jediná realita je, že más v hlavě nasráno.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 02. 2018 08:47

Mpolan je takovy troll. Tusim ze jezdil nebo jezdi ve starem Audi ( proprdene sesle) a jeho teorie o podplacenych novinarich Skodovkou jsou tu zname. Proc jsem dneska v novinach necetl o jizde, kdy korejsky rychlobruslar vyhral, ale dozvedel jsem se, ze Ledecka se pripravuje na zavod - kazdy stek je o Ledecke - no jo - podplacenej novinar. :D Fakt je to smesny, ty vase teorie.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 10:40

Petříčku, zkus mi najít něco, kde píšu o podplacených novinářích?
Jo, rád píšu o neschopných, protože to skutečně jsou.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 02. 2018 07:33

Ano. Nekteri jedinci jsou s inteligencnim quocientem na stiru. Problem je ale take na strane pisalku. Ti vidi u spousty novych modelu nejcasteji Skodu pripadne jiny koncernovy vytvor. Ale zpet k autu. Exterier je vazne paradni. Interierove krivky mi pripadaji... no takove nejake rozhazene. http://www.automobile-magazine.fr/toute-l-actualite/article... ...

Jeste by to chtelo casem benzin prinejmensim 2 litry.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 02. 2018 08:01

GR8: Ta fotka interiéru z toho odkazu na FR stránky je přímo odpudivá. Čím víc se na to auto dívám, tím horší z něho mám dojem.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  22. 02. 2018 09:01

Shimi: Vidím to stejně. Otázka je jak to vypadá v reálu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2018 11:07

Ta fotka v odkazu bude asi levnější varianta. Vypadá fakt blbě. K článku je dána luxusnější varianta, evidentně tato https://www.netcarshow.com/peugeot/2019-508/1600x120... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 02. 2018 18:29

Pro slepého jedince. Je vidět že jedna varianta je obyčejný plasťák a druhá varianta je "kožená" s prošíváním a má více "chromu, například kolem reproduktorů v horní části dveří, na volantu a jsou použité vkusnější dekory neimitující karbon.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 02. 2018 08:32

Zajímavé je, jak se tady háže IQ. Vždycky je třeba urážet, aby to zapadlo do zdejší kultury diskuze. Ja se proste vždycky směju lidem, kteří musí nenávidět vše, co se tady napíše. Kolik článků vzniklo ke Kodiaqu nebo ke Karoqu?
No a pak je tady další fenomén a to je komolit jména zmíněných modelů. Zvláště od lidí, kteří by nesestrojili ani motorek ke stěračům.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 02. 2018 08:15

Ze by insignie? Nebo kde vzal peugeot najednou takovou karoserii?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 08:36

Kdy že to Peugeot koupil od GM Opel? Aha, loni...
Fakt si myslíš, že auto se vyvíjí rok?

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 02. 2018 08:48

Tak jsem zvědav co vydrží 1.6/169kw.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 02. 2018 09:02

Umějí to vyladit až na 200 kw-Peugeot 308 GTI a vydrží to. Nevidím problém.

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 02. 2018 09:34

Což o to, co to vydrží, ale prostě tahle zvrácenost mi je proti srsti. Parametry na papíře super, asi to ani nepojede špatně, ale pořád by jsem radši těch 170-200 Kw viděl z třílitru šestiválce, než takto a vsadím se, že spotřeba by nebyla o moc jiná. A když už ne, tak alespoň z dvoulitru, pořád důstojnější, než 1,6 jako vrchol.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 02. 2018 10:01

Souhlasím s Vámi, ale realita je prostě taková, V6 benzín jsou už mrtvé motory. Volvo by mohlo vyprávět. Určitě se přikláním k nárůstu objemu, tak jak to udělal Renault se svou 1.8.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  23. 02. 2018 14:33

Volvo vážně není nějaký etalon a to, co oni dělají s natuněným dvoulitrem, dělá konkurence s V6 lépe a při nižší spotřebě.

Odpovědět  |   | 
BranoX5  |  02. 04. 2018 08:51

Podla tych parametrov z 1.6 by 3.2 liter sestvalec mal 430k. To je u takto velkeho predohrabu, nie ze prilis ale doslova az kontraproduktivne. To auto by hrabalo nonstop a mudrlanti ako ty, by tu potom vypisovali, ze je nedotacave :)

Odpovědět  |   | 

Nějak nechápu těch 120 a 130 kW u HDička, leda že to bude nějak odstupňováno s výbavou.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 10:30

Pecka, auto je kratší o 5 cm než jedničkový Superb, dokonce o pár mm má i kratší rozvor, alespoň je širší, byť širší jak trojkový sup není. Ale ta výška? O 5cm nižší než P508??? Tam se bude bohovsky nasedat a vystupovat V 508 jsem měl problém, že sedadlo bych si nejraději dal o kus níže než šlo, když jsem dlouho nebyl u holiče, dotýkaly se mi vlasy stropu, měl jsem to auto rok v 1.6 THP, motor je to skvělý, ale do RCZ nebo 308 GTi.

Nebudu ani začínat o tom hranatem volantu a tu kapličku mohli rovnou dát na strop...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 10:42

No jo, protože dnes je přeci potřeba dělat auta jen větší a větší, až budou úplně největší. Zrovna Superb je krásným příkladem zbytečného růstu.
Jsem rád, že Peugeot nejde vpřed hloupým trendem růstu aut do absurdna.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 02. 2018 11:06

Ty si taky zbytecnej a porad tu jsi. To je holt realita

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 11:12

Tak z tebe dneska chčiju Peugeot to dělá stejně jako každá jiná značka. Jestli je pro tebe Superb zvětšený do absurdna, tak bydlíš v domečku pro panenky ne?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 12:59

Tak si pak nezapomeň vyměnit prádlo.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 13:20

Zas takový kokot abych si stříknul do textilu nejsi, nefandi si.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 02. 2018 13:01

A jen tak na okraj - Peugeot to právě stejně jako každá jiná značka nedělá. 208 se oproti 207 zmenšila, 308 vůči minulé generaci taky, teď i nová 508. Aspoň někde mají ještě rozum, protože planeta není nafukovací.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  22. 02. 2018 13:41

Ještě že ten Peugeot neudělal svou novinku delší o 10 cm aby se konečně dalo sedět i vzadu, jinak bychom mohli začít uvažovat o kolonizaci Marsu, ale od tama si spadnul, tak zase by to byl velký návrat domů a nejspíš by si mohl vycestovat v kinder vajíčku.

Odpovědět  |   | 
puch  |  22. 02. 2018 14:00

Tak super. Diky pažoutu bude na planetě více místa pro všechny

Odpovědět  |   | 
Kriskros  |  22. 02. 2018 12:06

Takové pěkné auto, vypadá luxusně, majestátně a můžu si ho objednat v 1.6 benzín??? Si dělají legraci?

Odpovědět  |   | 
Honza M.  |  22. 02. 2018 14:03

A BMW řady 3 si můžete objednat s 1.5 R3. Bez legrace.

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 02. 2018 14:43

A nebo s 3.0 R6 a to je ten rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  22. 02. 2018 12:08

Myslím že u nás to zase zabijou cenou... už stará 508ka má hodně ambiciózní cenovku (nejlevnější cca 650 tisíc), když to srovnáte s českýma cenama Insignie (+ fleety kde každý s živnosťákem dostane 100+ tisíc slevu) tak mi příplatek za "terrible car" (jak říká Clarkson) přestává dávat smysl.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  22. 02. 2018 13:36

České hlavičky v Škodovke videli zase hóóódne dopredu. Liftbacky vyrába škodovka už vyše 21 rokov a má v súčasnosti najširšiu ponuku - 3 modely. Ostatné značky na 10 rokov tento typ karosérie vypustili a až teraz sa k nemu opäť vracajú... Onedlho nebude ani jedna bez liftbacku.

Odpovědět  |   | 
Staré dobré časy  |  22. 02. 2018 13:45

TO byly časy, kdy do Peugetou 407 šla objednat šestiválcová nafta i benzín, Dneska? 1.6 je benzínový strop. Kdy i pitomá Octávka nabídne 1.8 nebo Mazda 3 2.0

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 02. 2018 14:44

Octavia má také 2.0 a Mazda dokonce 2.2 v dieselu (jen pro upřesnění)

Odpovědět  |   | 

Nekoukal bych ani tak na objem, ale na faktický výkon.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 02. 2018 09:15

motorizacie:
1.6 PureTech 180k EAT8
1.6 PureTech 225k EAT8

1.5 BlueHDi 130k BVM6
1.5 BlueHDi 130k EAT8
2.0 BlueHDi 160k EAT8
2.0 BlueHDi 180k EAT8

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  25. 02. 2018 20:28

Alternativní titulek článku: Octavie od Peugeotu je úchvatná!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A