Peugeot 508 Allroad: francouzský skautík na výletě (spy photos)

Na severu Evropy se dá v těchto dnech narazit na leccos. Třeba na nový Peugeot 508 SW s podivnou světou výškou. Že by domácí úprava? Kdepak, to francouzská automobilka testuje novou verzi svého aktuálně nejperspektivnějšího modelu.

Naše zdroje v Peugeotu totiž potvrdily, že firma skutečně chystá „offroadové” provedení pětsetosmičky. Vůz by se měl postavit nejen allroadům od Audi, ale i naší Octavii Scout, která si získala až překvapivě velkou popularitu. Paradoxní kamufláží přistiženého vozu je fakt, že není vybaven ani náznakem upravenou karoserií a vypadá tak jako běžný kombík, jeho technika je už ale pro víceúčelovou verzi připravena.

Není zatím jasné, jak se vůz bude jmenovat (vzhledem k odporu Francouzů k cizím slovům to Allroad spíše nebude), měl by ale využívat stejných motorů jako současná 508. Zda bude standardnem pohon všech kol jako u Scoutu je zatím otázkou, předpokládáme ale, že nikoli a vůz tak bude spíše skautíkem než skautem... Čtyřkolkou by ovšem mohla být diesel-hybridní verze, u níž se o pohon zadní osy postarají elektromotory.

Na další detaily si musíme počkat, podle dostupných informací bychom se premiéry 508 „Allroad” měli dočkat na brzce podzimním frankurtském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Francouzský fešák nám poněkud povyrostl, pro sériovou výrobu mi přibude trocha ochranných plastů...

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků