Moc na Kryšoty netrpím, ale 505ka, pár Citrónů a Renault Alpina, byly perly.Ale jak to tak bývá, dobrého pomálu.
Velmi pekne solidne auto. Pekny kusok v dobrom stave je elegan, ktoremu je pojem cas naprosto neznamou a nepotrebnou malickostou :-P
a kde je 505 evolution? 2,5diesel 110hp
Doufám, že je to jediný motor, který mi v přehledu chyběl. Máte ho tam, díky za upozornění.
ziadny problem ,len som Vam chcel doplnit, otcen nanom jazdieval v 90rokoch krasa
otec*
na tech fotkách nevypadá nic moc. Ale v reálu to bylo moc líbivé auto. Měli jsme tu 2,2 v tmavě sedě, lehce sníženou plus decentní spoilery.
Hned bych ho koupil. :)
Vlastnil jsem 2, 5 l diesel...a musim potvrdit velmi dobrou mechanickou odolnost-prodaval jsem ho na cca 700000 km...jizda se zadnim pohonem vyborna...design poutal pozornost ;-)
V roce 97 jsem kolem jednoho GTI Turbo v nadhernem stavu chodil asi hodinu v autobazaru v Brne Husovicich, uz jsem byl nahlodanej, ale jel jsem se jeste podivat i jinam a jeste ten den jsem koupil za skoro sto tisic v Bohunicich naproti nemocnici ze Svycarska cerstve dovezeneho bileho jednickoveho Opel Senator 3.0i s automatem, klimatizaci a digitalnima budikama v absolutnim super stavu. Za dva roky jsem ho pitomec prodal a dodnes toho lituju.
Ses pitomec
A nejlépe v turbu a vyprášit spoustu nových kočárů!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.