Peugeot 50 Trekker vs. Derbi 50 Predator: milujeme městské kolony (test)

Vladik  |  21. 04. 2006 06:10

Teda ta spotřeba je na to že to jsou jen 50tky docela vysoká. Pokud to derbi bere přes 4 litry to už je skoro jako malý auto. Taky jsem chtěl skůtra místo mopeda ale pak sem si řek k čemu stálo by to minimálně 30000 a najedeme maximálně 2000 ročně, tak sem si koupil novej vejfukk a motorka je jak nová. Teď o víkendu mě ještě čeká odkarbonování hlavy a válce protože to je nějak líný. Ale zase to žere jen 2 litry

Odpovědět  |   | 
ladin  |  21. 04. 2006 06:25

taky asi zůstanu u svých 37kW se spotřebou od 3,7l/100km a obsahem o jednu nulu větším

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  21. 04. 2006 07:12

Ja si myslim, ze u skutru a maloobjemovych motorek spotreba take hodne zavisi na hmotnosti ridice... pokud na tom leta zenska 50-60 kg, tak bude spotreba jina, nez kdyz na to sedne chlap 80-90 kg... Chtelo by to ale konkretni dojmy nejakeho majitele skutru, ktery to pujcuje sve drahe polovicce.

Odpovědět  |   | 
delph  |  21. 04. 2006 08:29

naco majitele který pujčuje? rovnou majitelku

Odpovědět  |   | 
core  |  21. 04. 2006 08:29

Nektery skutry jsou schopny brat i pod 2,5 litru treba Aprilia factory s primovstrikem
viz
http://automix.centrum.cz/novinky/clanek.phtml?id=6743


Odpovědět  |   | 
Haya  |  21. 04. 2006 08:37

každý dvoutakt je závislý především na stylu jízdy ( čili na tom, jak taháme za plyn... ),žere více než třeba čtyřtakt, zase je jednodušší na údržbu, no a u skůtrů tu hlavní výhodu ve městě nevidím ve spotřebě, ale v mrštnosti a obratnosti  jojo, to se pak plechovkáři v kolonách pěkně trápí  

Odpovědět  |   | 
core  |  21. 04. 2006 08:51

Taky jsem mel chut na skutr, ale nakonec v lete pouzivam do mesta stareho dobreho Jawatora ))
Parkuji kde potrebuji, pohoda.
Sice zere tak 4,5 ale zase kdyz se tomu zatahne za plyn tak do 100km/h to ma solidni odpich.
Ale skutry s ujecenym motorem a automatem maji taky neco do sebe

Odpovědět  |   | 
Nimra  |  21. 04. 2006 12:55

Souhlas. Viz věta "Stojící kolonou, čekající na zelené světlo na křižovatce, se řidič proplete bez větších problémů a obtíží." K tomu dodávám - než nějaký plechovkář v koloně otevře dveře (kamarádova zkušenost - naštěstí se jenom potloukl). Bohužel se v provozu dennodenně přesvědčuji, že ze stylu jízdy je poznat, kdo z motorkářů občas jezdí autem, kdo z automobilistů občas jezdí na motorce, kdo z chodců občas řídí a kdo z řidičů občas chodí pěšky. Totéž platí i pro cyklisty. Ten, kdo si vyzkoušel jinou pozici si zpravidla dokáže leccos představit a chová se ohleduplněji.

Odpovědět  |   | 
core  |  21. 04. 2006 14:46

Jo jo, jedny dvere otevreny pri objizdeni auta na benzince jsem si uz dal. Lidi ty zrcatka snad nepouzivaji. Nastesti jsem jel krokem, castecne jsem uhnul, ale stupacka a moje noha ty dvere stejne vzala a ohnula. A baba co z toho auta vylezla se jeste divila

Odpovědět  |   | 
me  |  22. 04. 2006 12:48

Zdarec všichni! Jelikož už jsem pár skůtrů měl a něco na nich upravil, tak vám s klidem můžu říct, že skůtr, který v testu spapá 4l bendelínu si při normální jízdě vezme zase těch svých standardních 2,8l. Jde o to, že nejezdíte pořád pilu(že páni testmeni). Skůtr který není nijak upravený se vždy vejde DO 3l! Já na svým laděným hromu jezdím za 3,5l, moje drahá polovička, která není k zapůjčení, bezproblémů jezdí za 3l. Je to prostě o tom, jak s ním jezdíte!

Odpovědět  |   | 
YZF R6  |  21. 04. 2006 14:19

Myslím že zůstanu u svých 93Kw z 600ccm. Síce mi to žere přes deset, ale můžu jet i za 5

Odpovědět  |   | 
bob  |  21. 04. 2006 10:08

A foto dvou dospělích chlapů, při jízdě na jednom malém skútru, by nebylo?

Odpovědět  |   | 
Adam Amper  |  21. 04. 2006 10:49

Na benzin dnes jezdi uz jen primitiv..

http://www.e-max-scooter.com/en/produkt.php
http://www.evt-scooter.de/

http://www.priroda.cz/debata.php?vlakno=5156

Odpovědět  |   | 
pefi  |  30. 04. 2009 20:23

Primitiv seš ty.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 04. 2006 13:03

Tak z teto dvojice brát jedině Derbi, Peugeot je sráč...

Odpovědět  |   | 
bohus  |  21. 02. 2011 17:43

prave kupuju skutra derbi us se tasim as pojezdim ma najeto 6000km snat neco vidrzi

Odpovědět  |   | 
bohus  |  20. 09. 2012 20:17

super skutr ze zacatku jel pomalu menil jsem valecky a nic usjsem ho malem prodal a ejhle rozrezaljem vifuk totalne ucpanej urizl jsem vtlumici dve trubicky a mazec jezdim 85km

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  21. 04. 2006 13:04

Ja mam asi 6 let Gileru Runner 50DD, lehce postelovanou, najeto asi 11 tisic km. Je to dvoutakt bez katu. Jede to na rovine temer 90 tacho, obe brzdy kotouce, jezdim s tim docela  style m brzda plyn (kdyz uz s tim jet musim) a mam spotrebu tak 3,5l/100km. Kdyz jsem se s tim plazil, tak kolem 2,5. Zatez asi 70 kilo

Odpovědět  |   | 
x  |  21. 04. 2006 23:46

po autech (hlavně těch benzinových) už se pomalu chce, aby čistili vzduch a tyto městské křápy pálí olej ostošest....... tomu tedy říkám technika 21. století - emise jako před 30ti lety....... Zakázat takové smrduté křápy je potřeba! Kdo nemá na čtyřtakt se vstřikováním a katem, ať jezdí radši sockou!!!

Odpovědět  |   | 
greenpísák  |  22. 04. 2006 12:53

To máš recht!Úplňe nejhorší jsou friťáky v restauracích. Ty pálí olej 2x tolik!

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  22. 04. 2006 17:38

Ale kolego, nac se tak rozcilovat, to se samozrejme uz nesmi prodavat. Pisu, ze je to 6 let stare. A pro predstavu, spotreba oleje je min jak litr na 1000 km (0,5-0,7), coz neni vubec hodne, proti dvoutaktum z minulosti...

Odpovědět  |   | 
kuba  |  22. 04. 2006 20:03

Mám doma předchozí generaci Aprilie SR 50 DI-tech je to pohodová motorka. Spotřeba málkody nad 3 litry a když jsem ji zajížděl (max rychlost 45km/h) tak to baštilo kolem 2l. Jinak podvozkem a brzdami je to o třídu výš než všechny ostatní skútry co jsem zkoušel. Ale že by na rovince mazal kilo jak to říkali, když mi ho prodávali tak to teda ne. Jede 80 studený, 90 zahřátý se rozjetým variátorem. Kilo jenom z kopce. Jen když vám dojde baterka tak jste v háji, nemá totiž našlapovačku. Kamarád má nejlepší 50tku od hodny a baští mu lehce pod 4 litry.

Odpovědět  |   | 
karel  |  25. 04. 2006 22:30

Já mám scootera HONDA LEAD, je to čtyřtaktní stovka. Jede to po rovince 85, dá se na tom jet docela pohodlně i ve dvou a spotřeba (v jednom) 2,5 - 3 litry podle stylu jízdy. Olej se mění jednou za 4tis. km a nic jiného se do toho nelije (kom benzínu). Záruka je na to 2 roky bez omezení ujetých km, já tam mám za půl roku 5000km a zatím max. spokojenost. Jinak zadní brzdu mají bubnovou skoro všechny skútry, ten můj má dokonce buben i vpředu, to už je dnes ale spíš rarita:)

Odpovědět  |   | 
Saša  |  09. 05. 2006 20:37

na stovku je 85 po rovince docela slabota

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo