Peugeot 50 Trekker vs. Derbi 50 Predator: milujeme městské kolony (test) Roman Daněk 21. dubna 2006 • 0:00 Kapitoly článku: Představení: Peugeot 50 Trekker a Derbi 50 Predator Jízdní dojmy, plusy - minusy, technické parametry Komentovaná fotogalerie (vč. nepublikovaných snímků) Komentovaná fotogalerie (vč. nepublikovaných snímků)Derbi 50 PredatorDravý italský design s ostrými liniemiAnalogová přístrojová deska --- Zadní přepákovaný tlumič pod sedlemPřední upside-down vidlice - Laděná koncovka od firmy Leo Vince a kotoučová brzda vzadu - zavazadlový prostor pod uzamykatelným sedlemDo zavazadlového prostoru se vleze helma - Malá schránka na drobnosti pod řídítky - El. zásuvka 12 VPeugeot 50 TrekkerNavýrazný design Peugeot hravě vyvažuje pohodlným širokým sedlem a komfortní jízdouZadní jednoramenná kyvná vidlice a centrální stojan --- Přední USD vidlice a pancírovaná brzdová hadiceZadní laděná koncovka od firmy TechnigasAnalogová přístrojová deska - Zavazadlový prostor - Víčko od nádrže pohonných hmot a od olejeSrovnání: Peugeot 50 Trekker vs. Derbi 50 Predator Testovací jezdec na motocyklu (175 cm) Peugeot 50 Trekker Derbi 50 Predator Předchozí Na začátek Peugeot Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis. Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899. Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer Vstoupit do diskuze (24) AutoRevue.cz PeugeotMotocyklyZelené světloLakovaný plastPancířBubnová brzdaKomentovaná fotogalerieKoloPřeStříbrná barvaÚložná schránkaVyladěná verzeHelmaTrekMalý rozvorTestTrekkerDvoudobý jednoválecKotoučová brzdaElektrický startérPredátor