Já mám scootera HONDA LEAD, je to čtyřtaktní stovka. Jede to po rovince 85, dá se na tom jet docela pohodlně i ve dvou a spotřeba (v jednom) 2,5 - 3 litry podle stylu jízdy. Olej se mění jednou za 4tis. km a nic jiného se do toho nelije (kom benzínu). Záruka je na to 2 roky bez omezení ujetých km, já tam mám za půl roku 5000km a zatím max. spokojenost. Jinak zadní brzdu mají bubnovou skoro všechny skútry, ten můj má dokonce buben i vpředu, to už je dnes ale spíš rarita:)
na stovku je 85 po rovince docela slabota
Mám doma předchozí generaci Aprilie SR 50 DI-tech je to pohodová motorka. Spotřeba málkody nad 3 litry a když jsem ji zajížděl (max rychlost 45km/h) tak to baštilo kolem 2l. Jinak podvozkem a brzdami je to o třídu výš než všechny ostatní skútry co jsem zkoušel. Ale že by na rovince mazal kilo jak to říkali, když mi ho prodávali tak to teda ne. Jede 80 studený, 90 zahřátý se rozjetým variátorem. Kilo jenom z kopce. Jen když vám dojde baterka tak jste v háji, nemá totiž našlapovačku. Kamarád má nejlepší 50tku od hodny a baští mu lehce pod 4 litry.
po autech (hlavně těch benzinových) už se pomalu chce, aby čistili vzduch a tyto městské křápy pálí olej ostošest....... tomu tedy říkám technika 21. století - emise jako před 30ti lety....... Zakázat takové smrduté křápy je potřeba! Kdo nemá na čtyřtakt se vstřikováním a katem, ať jezdí radši sockou!!!
Ale kolego, nac se tak rozcilovat, to se samozrejme uz nesmi prodavat. Pisu, ze je to 6 let stare. A pro predstavu, spotreba oleje je min jak litr na 1000 km (0,5-0,7), coz neni vubec hodne, proti dvoutaktum z minulosti...
To máš recht!Úplňe nejhorší jsou friťáky v restauracích. Ty pálí olej 2x tolik!
Ja mam asi 6 let Gileru Runner 50DD, lehce postelovanou, najeto asi 11 tisic km. Je to dvoutakt bez katu. Jede to na rovine temer 90 tacho, obe brzdy kotouce, jezdim s tim docela style m brzda plyn (kdyz uz s tim jet musim) a mam spotrebu tak 3,5l/100km. Kdyz jsem se s tim plazil, tak kolem 2,5. Zatez asi 70 kilo
Tak z teto dvojice brát jedině Derbi, Peugeot je sráč...
prave kupuju skutra derbi us se tasim as pojezdim ma najeto 6000km snat neco vidrzi
super skutr ze zacatku jel pomalu menil jsem valecky a nic usjsem ho malem prodal a ejhle rozrezaljem vifuk totalne ucpanej urizl jsem vtlumici dve trubicky a mazec jezdim 85km
Na benzin dnes jezdi uz jen primitiv..http://www.e-max-scooter.com/en/produkt.phphttp://www.evt-scooter.de/http://www.priroda.cz/debata.php?vlakno=5156
Primitiv seš ty.
A foto dvou dospělích chlapů, při jízdě na jednom malém skútru, by nebylo?
Teda ta spotřeba je na to že to jsou jen 50tky docela vysoká. Pokud to derbi bere přes 4 litry to už je skoro jako malý auto. Taky jsem chtěl skůtra místo mopeda ale pak sem si řek k čemu stálo by to minimálně 30000 a najedeme maximálně 2000 ročně, tak sem si koupil novej vejfukk a motorka je jak nová. Teď o víkendu mě ještě čeká odkarbonování hlavy a válce protože to je nějak líný. Ale zase to žere jen 2 litry
taky asi zůstanu u svých 37kW se spotřebou od 3,7l/100km a obsahem o jednu nulu větším
Myslím že zůstanu u svých 93Kw z 600ccm. Síce mi to žere přes deset, ale můžu jet i za 5
Nektery skutry jsou schopny brat i pod 2,5 litru treba Aprilia factory s primovstrikemvizhttp://automix.centrum.cz/novinky/clanek.phtml?id=6743
Zdarec všichni! Jelikož už jsem pár skůtrů měl a něco na nich upravil, tak vám s klidem můžu říct, že skůtr, který v testu spapá 4l bendelínu si při normální jízdě vezme zase těch svých standardních 2,8l. Jde o to, že nejezdíte pořád pilu(že páni testmeni). Skůtr který není nijak upravený se vždy vejde DO 3l! Já na svým laděným hromu jezdím za 3,5l, moje drahá polovička, která není k zapůjčení, bezproblémů jezdí za 3l. Je to prostě o tom, jak s ním jezdíte!
každý dvoutakt je závislý především na stylu jízdy ( čili na tom, jak taháme za plyn... ),žere více než třeba čtyřtakt, zase je jednodušší na údržbu, no a u skůtrů tu hlavní výhodu ve městě nevidím ve spotřebě, ale v mrštnosti a obratnosti jojo, to se pak plechovkáři v kolonách pěkně trápí
Souhlas. Viz věta "Stojící kolonou, čekající na zelené světlo na křižovatce, se řidič proplete bez větších problémů a obtíží." K tomu dodávám - než nějaký plechovkář v koloně otevře dveře (kamarádova zkušenost - naštěstí se jenom potloukl). Bohužel se v provozu dennodenně přesvědčuji, že ze stylu jízdy je poznat, kdo z motorkářů občas jezdí autem, kdo z automobilistů občas jezdí na motorce, kdo z chodců občas řídí a kdo z řidičů občas chodí pěšky. Totéž platí i pro cyklisty. Ten, kdo si vyzkoušel jinou pozici si zpravidla dokáže leccos představit a chová se ohleduplněji.
Jo jo, jedny dvere otevreny pri objizdeni auta na benzince jsem si uz dal. Lidi ty zrcatka snad nepouzivaji. Nastesti jsem jel krokem, castecne jsem uhnul, ale stupacka a moje noha ty dvere stejne vzala a ohnula. A baba co z toho auta vylezla se jeste divila
Taky jsem mel chut na skutr, ale nakonec v lete pouzivam do mesta stareho dobreho Jawatora ))Parkuji kde potrebuji, pohoda.Sice zere tak 4,5 ale zase kdyz se tomu zatahne za plyn tak do 100km/h to ma solidni odpich.Ale skutry s ujecenym motorem a automatem maji taky neco do sebe
Ja si myslim, ze u skutru a maloobjemovych motorek spotreba take hodne zavisi na hmotnosti ridice... pokud na tom leta zenska 50-60 kg, tak bude spotreba jina, nez kdyz na to sedne chlap 80-90 kg... Chtelo by to ale konkretni dojmy nejakeho majitele skutru, ktery to pujcuje sve drahe polovicce.
naco majitele který pujčuje? rovnou majitelku
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.