Peugeot 408 sedan: známe jeho podobu ze všech stran!

Do éteru právě uniknul druhý snímek, jenž tentokrát ukazuje záď připravované novinky.
Peugeot 408 sedan: známe jeho podobu ze všech stran!

Pozítří bude na autosalonu v Pekingu oficiálně odhalen nový sedan Peugeot 408, ale už nyní se můžete podívat na snímky zachycující bílý vůz zcela bez maskování. Jde o čínské provedení tohoto modelu, to evropské by se mohlo objevit na podzimním autosalonu v Paříži. Nicméně lze předpokládat, že čínská a evropská verze se příliš lišit nebudou, ovšem je pravděpodobné, že ta evropská bude spadat do řady Peugeot 308.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 408 sedan se zřejmě v Evropě objeví jako součást řady 308

Příď vozu pro Čínu dostala upravenou masku chladiče a nový nárazník, největší změny na vás samozřejmě čekají vzadu. Zadní pár dveří byl upraven a zadní převis prodloužen do stylu tříprostorové karoserie. Podvozek bude shodný s hatchbackem a kombíkem (platforma EMP2) a v Číně bude sedan 408 vyráběn v továrně Dongfeng-PSA. K dispozici tam budou atmosféricky plněné čtyřválce 1,6 l/82 kW a 1,8 l/104 kW a přeplňovaný 1,6 THP/121 kW. V evropské variantě se jistě objeví nový zážehový tříválec 1,2 l s výkonem 96 kW.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků