No k tomu srovnani,dival se nekdo z Vas na to co ma ve vybave Peugeot a co pasat?Jestli ne tak to stoji za podivani.Je potreba srovnat co za tu cenu mate u Pasatu jen kastli a motor zadna vybava....
Pánové... Nová 407ka bude v sedanu začínat pod 650 000 Kč... HDI verze pod 700 000 Kč (II. generace..). A se současným Passatem nesrovnávat - až se projedete, pak ano. Není možné srovnávat cenu (i v této cenové kategorii) s cenou na trhu v Německu, tam bude stát cca o 30 - 40 tis. Kč víc.
307 SW má rozvor 2,7, tj. jako Passat, je to tedy vůz, který by klidně mohl být ve střední třídě, i výbavou. Z důvodů obchodních je třídou tam, kde je.
Nevím jak SW, ale Break není ke koupi s tempomatem Tolik ke střední třídě.
SW ho má, stojí 11 000 Kč. Výrobce ho do breaku nedává (mamlas) aby vytvořil větší rozdíl ve výbavě mezi SW a BK
Je smutny se koukat na ceny v €, jelikoz treba Nemci si tohodle dravce koupej za 5 prumernejch platu a ja bych na to s mym mirne nadprumernym platem setril 5 let...uaaa
aj ked sa EU snazi o harmonicaziu cien aut, nemozte predsa vypocitat cenu len podla kurzu - vacsina dovozcv ju musi posunut trochu nizsie aby bola konkurencieschopna. a ten Passat je uz vybehovy a dokonca akciovy typ... nemyslim ze novy Passat bude lacnejsi ako 407
To, že je cena v CZ nižší je MÝTUS který rozhlašuje SDA a pokud platí, tak může platit pouze pro malá auta do 400 tis Kč. Jakmile to auto stojí víc, tak je cena horší než v D a nebo je v CZ horší výbava.
Musíš srovnávat srovnatelné. Například nová A6 je za 33t€ v Německu lépe vybavená než za 1100tKč v Německu. Stejně to je se všema modelama, na které jsem narazil. Opticky je ta cena srovnatelná ale výbavou nikoliv.
Peugeot 307 SW Prémium 100 kW HDi FAP stojí 23800,- EUR a 407 SW se stejným motorem pouZe o 1000,- EUR více !!!
To je docela kulantní cena .
To není tak překvapivé. Dnes jsou už vozy nižší střední třídy tak drahé, že pokud jsou stejně vybavené, je rozdíl mezi nižší střední a střední třídou relativně malý (menší než 100 tisíc).Někdy jsou i dražší. Hlavně tzv. sportovní verze s motorem, který je o třídu výš běžné zboží. Typický příklad je Golf GTI, který je vždycky drahý jak prase. Cena přes milión u něj není problém.
Takze:Peugeot Esplanade 1.6 HDi 80 kW 22 100 * 32,455 (aktualni kuz eura) = 717 256 KcVW Passat Ocean 1.9 TDI 74 kW 659 000 Kc.Peugeot 2.0 100 kW 21 800 * 32,455 = 707 519 Kc.VW Passat 2.0 96 kW 695 700 Kc.Prosim, neberte to jako namet na rozsahlou diskuzi, nebot neporovnavam presne shodne vozy. Napr. diesl od VW nema FAP, Peugeot bude mit zrejme rozsahlejsi vybavu. Nicmene je videt, ze tolik zatracovany VW Passat zase tak drahy neni, respektive stavajici model, uvidime za co se bude prodavat novy Passat.
jestli to nebude tím, že ty ceny Passatu odpovídají cenám (ceníkovým) 406-ky. Či-li stávající modely obou značek jsou zhruba stejně drahé.
Řekl bych, že stávající 406 nemá na současný Passat ani náhodou, spíše odpovídá Passatu minulé generace. A současná se mi vůbec nelíbí, hlavně ten hroznej předek, vypadá to, jako by designéři byli mimo při navrhování....
Mě se zase nelíbí passat
jj, je to o osobních preferencích. Třeba já osobně bych v takový německý nevzhledný popelnici jezdit nemoh. Co se týče techniky by možná porovnání vyznělo jinak, ale podle mého názoru je německý design přitažlivý asi jako ty jejich "Gertrudy" nebo bavorský kroje.
Huhla
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.