Peugeot 407 SW v prodeji od konce září

Už koncem září se začne na českém trhu prodávat nové kombi Peugeot 407 SW. Oproti sedanu má lépe přístupný a větší zavazadlový prostor, nicméně jeho objem není nijak omračující: 448 l (sedan má 407 l). Zkrátka sportovně střižená záď jde na úkor využitelnosti, kde vede např. Ford Mondeo (540 l) či Citroen C5 (563 l). Přitom Peugeot 406 kombi nabízel více než 500 l - otázkou je, zda to neodradí příliš mnoho potenciálních zákazníků. Důležitou drobností je možnost otevřít zvlášť zadní okno, nemusíte manipulovat s celými dveřmi, když si jdete do kufru jen pro nějakou drobnost.

Peugeot 407 SW má pod kapotou stejné motory jako sedan, tedy 1.8 85 kW, 2.0 100 kW, 2.2 116 kW, 3.0 V6 155 kW, 1.6 HDI 80 kW a 2.0 HDI 100 kW. Cena bude o 55 tisíc vyšší než u sedanu, za verzi 1.8 Confort tak zaplatíte 694 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přečtěte si: Jízdní dojmy se sedanem, kompletní přehled cen a výbav sedanu, technické parametry motorů

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků