Peugeot 407: prodeje plní očekávání...

Model 407, uvedený ve Francii v dubnu loňského roku, se dnes může pochlubit obchodními výsledky, které jsou zcela v souladu s ambiciózními plány proklamovanými při jeho vstupu na trh. Do současnosti bylo vyrobeno více než 270 000 kusů tohoto elegantního vozu a přesně, jak bylo stanoveno v prodejních cílech, 150 000 jich z uvedeného celkového počtu do konce roku 2004 našlo svého majitele.
Posílen v září 2004 nabídkou další karosářské varianty SW, dosahuje Peugeot 407 nejvyšších podílů na automobilových trzích ve Francii, Španělsku, Velké Británii, Německu a Itálii. Dnes je obchodně uveden celkem ve 32 zemích světa a i nadále pokračuje v budování své slibné obchodní kariéry na hlavních vývozních trzích.

Model 407, od července 2004 nejprodávanější vůz ve své kategorii ve Francii (s téměř 22 % podílem na trhu), zároveň obsadil i druhé místo v celoevropském žebříčku nejprodávanějších vozů v segmentu M2 a od února 2005 zaujímá první pozici ve své třídě na dalších pěti evropských trzích: v Belgii, Lucembursku, Španělsku, Nizozemí a Portugalsku. Dosavadní obchodní úspěch bude s určitostí podpořen i uvedením dlouho očekávaného modelu 407 Coupé  na podzim letošního roku.

V současnosti dosahuje produkce ve výrobním středisku v Rennes 1 056 vozů 407 denně ve složení 70 % verze sedan a 30 % varianta SW. Největší zájem je o dieselové verze (73 % prodejů), a to zejména o motorizaci 2.0 HDI FAP, z pohledu vybavenosti pak o druhou (46% prodaných vozů) a třetí (37% prodaných vozů) úroveň výbavy.

V České republice se od uvedení modelu prodalo přes 700 vozů, verze 407 SW se od začátku letošního roku podílela na prodejích téměř 60%. Podíl dieselových motorizací 407 překročil za první čtvrtletí letošního roku 80%. Největší zájem je o verzi Pack Dynamic.

Obchodní úspěch získal model 407 ze všech novinek vyšší třídy, které značka Peugeot uvedla na trh v posledním období, nejrychleji. Zákazníci na voze 407 oceňují základní hodnoty vyznávané značkou Peugeot: v prvé řadě linii a estetiku (na stejnou úroveň řadí i věrnost značce), dále inovativnost, dynamiku a komfort. Mezi další rozhodující kriteria, která vedou zákazníky k výběru tohoto vozu, patří výborné provozní a jízdní vlastnosti.

Škále nejčastěji zvolených barevných odstínů vévodí stejným dílem (25 %) šedá Fer a šedá Aluminium, další v pořadí je černá Obsidiene.

Výčet ocenění, které model 407 od svého oficiálního uvedení na trh již obdržel, zahrnuje mimo jiné titul „Auto roku“ ve Španělsku, „Nejlepší vůz roku“ ve Slovinsku, „Novinka roku“ v Polsku, „Auto roku 2005“ v Portugalsku a poslední úspěch si Peugeot 407 připsal 15. dubna, kdy v Moskvě získal cenu „Novinka roku“. V soutěži, organizované již pátým rokem prestižním automobilovým měsíčníkem „Autopanorama“, hlasuje přibližně 50 000 čtenářů. Od oficiálního uvedení na ruský trh přesvědčil inovativní styl modelu 407 již 1 200 zákazníků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků