Peugeot 407: prodeje plní očekávání...

Peugeot 407: prodeje plní očekávání...

Model 407, uvedený ve Francii v dubnu loňského roku, se dnes může pochlubit obchodními výsledky, které jsou zcela v souladu s ambiciózními plány proklamovanými při jeho vstupu na trh. Do současnosti bylo vyrobeno více než 270 000 kusů tohoto elegantního vozu a přesně, jak bylo stanoveno v prodejních cílech, 150 000 jich z uvedeného celkového počtu do konce roku 2004 našlo svého majitele.
Posílen v září 2004 nabídkou další karosářské varianty SW, dosahuje Peugeot 407 nejvyšších podílů na automobilových trzích ve Francii, Španělsku, Velké Británii, Německu a Itálii. Dnes je obchodně uveden celkem ve 32 zemích světa a i nadále pokračuje v budování své slibné obchodní kariéry na hlavních vývozních trzích.

Model 407, od července 2004 nejprodávanější vůz ve své kategorii ve Francii (s téměř 22 % podílem na trhu), zároveň obsadil i druhé místo v celoevropském žebříčku nejprodávanějších vozů v segmentu M2 a od února 2005 zaujímá první pozici ve své třídě na dalších pěti evropských trzích: v Belgii, Lucembursku, Španělsku, Nizozemí a Portugalsku. Dosavadní obchodní úspěch bude s určitostí podpořen i uvedením dlouho očekávaného modelu 407 Coupé  na podzim letošního roku.

V současnosti dosahuje produkce ve výrobním středisku v Rennes 1 056 vozů 407 denně ve složení 70 % verze sedan a 30 % varianta SW. Největší zájem je o dieselové verze (73 % prodejů), a to zejména o motorizaci 2.0 HDI FAP, z pohledu vybavenosti pak o druhou (46% prodaných vozů) a třetí (37% prodaných vozů) úroveň výbavy.

V České republice se od uvedení modelu prodalo přes 700 vozů, verze 407 SW se od začátku letošního roku podílela na prodejích téměř 60%. Podíl dieselových motorizací 407 překročil za první čtvrtletí letošního roku 80%. Největší zájem je o verzi Pack Dynamic.

Obchodní úspěch získal model 407 ze všech novinek vyšší třídy, které značka Peugeot uvedla na trh v posledním období, nejrychleji. Zákazníci na voze 407 oceňují základní hodnoty vyznávané značkou Peugeot: v prvé řadě linii a estetiku (na stejnou úroveň řadí i věrnost značce), dále inovativnost, dynamiku a komfort. Mezi další rozhodující kriteria, která vedou zákazníky k výběru tohoto vozu, patří výborné provozní a jízdní vlastnosti.

Škále nejčastěji zvolených barevných odstínů vévodí stejným dílem (25 %) šedá Fer a šedá Aluminium, další v pořadí je černá Obsidiene.

Výčet ocenění, které model 407 od svého oficiálního uvedení na trh již obdržel, zahrnuje mimo jiné titul „Auto roku“ ve Španělsku, „Nejlepší vůz roku“ ve Slovinsku, „Novinka roku“ v Polsku, „Auto roku 2005“ v Portugalsku a poslední úspěch si Peugeot 407 připsal 15. dubna, kdy v Moskvě získal cenu „Novinka roku“. V soutěži, organizované již pátým rokem prestižním automobilovým měsíčníkem „Autopanorama“, hlasuje přibližně 50 000 čtenářů. Od oficiálního uvedení na ruský trh přesvědčil inovativní styl modelu 407 již 1 200 zákazníků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 114 891 km
Cena: 260 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 85 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2003
Stav: 232 827 km
Cena: 36 000 Kč
Peugeot 407 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 158 271 km
Cena: 104 000 Kč
Peugeot 207 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 179 368 km
Cena: 65 000 Kč
Peugeot Partner 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 125 106 km
Cena: 140 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků