Design zalozeny na ohromnem prednim previsu je dost odpudivy. Nejhezci linie ma 5kova rada (tedy ta stara, ta nova vypada jak auto pro nejaky sfetovany pankace, jeste posprejovat a hura na silnici). Predni previs je dani za koncepci s prednim nahonem a motorem vpredu a snahou o velkou deformacni zonu, presto by ale bylo lepsi posunout motor az za napravu i kvuli rozlozeni hmotnosti. Treba design predni casti volva je takovy podareny kompromis. Cely design auta spise pripomina nizsi stredni tridu s useknutym kufrem ala golf. Jako majiteli 406 se mi nasledovnik vubec nelibi. Vlastne jedine co me na fotografiich zaujalo byla ta hezka nakratko ostrihana slecna
To jsem taky chtěl napsat, páni designéři a konstruktéří by se asi měli sebrat a jít společně vrátit výučáky :( Pochopil bych tu "siluetu" s motorem vzadu která bude jezdit po okruhu ale u auta s motorem vpředu je to hodně velkej úlet. Nebo si myslej že pro ně fyzikální poučky neplatěj ? Tak nějak přemejšlím co se mi od pažoutů v poslední době líbilo a kromě kupéčka 406 (který stejně dělali taljáni) mě nějak nic nenapadá (no ještě bych asi skousnul 206cc jako auto pro manželku:) :(
Ta slečna je fakt suprová.
Tak tohle je opravdu nářez. Pokud bude opravdu kombík s motorem 2.7 V6 HDI, tak příští rok adieu V70 D5!
Nerad se Vam do toho pletu, ale pokud vymenite sve Volvo V70 za Peugeot, tak to by me zajimaly duvody, ktere Vas k tomuto kroku vedou?
Invaze trifidů.
Napřed frantíci museli odpískat obludoidní nepraktický krám jménem Avantime, pomalu ale jistě k tomu spěje Vel Satis. Potom soudruzi z NDR udělali chybu s BMW7 a mají plné kalhoty jak z toho průšvihu ven. No a ejhle, máme tu další obludu znovu od žabožroutů. Bude veselo.
No jo, tak nějak to bude. Já bych to popsal asi takhle:
Tlustý páprdové, co maj moc a neudržej moč - neboli ty co MAJ peníze si kupujou jen auta, o kterejch si myslej že z nich udělaj supermany si 407, avantime a spol nekoupěj.
Mladý lidi, kterejm se takovýhle úlety líběj (a nechtěj sedět v plechovce s unfikátorem Vw) na ně nemaj peníze...
Prostě situace k popukání (btw - vysvětlí mi někdo co má znamenat ten kosmickej design od bmw?)
dík
Huhla
Pravda pravda. Ja myslim, ze nepatrim nezi zadne postarsi pany, ale VW/Audi/Seat/Skoda se mi libi (samozrejme jak ktery model). Je to asi o vkusu kazdeho "soudruha".
Design je veci osobniho nazoru. V jedne veci mate ale uplnou pravdu, ti "panove" co tu casto pisi, jak ma BMW spatny design na ty auta stejne nemaji, takze automobilka muze byt klidna.
No myslím, že podle prodejních čísel moc klidu nemaj...
a je jedno zda mluvíme o tý šílený 7, nebo o zbytku BMW týmu :(
Vysvětlení je prosté. Designér nemá všech 5 pohromadě a správní rada to schválila poněvadž už všichni kvaltovali na Oktoberfest na pivko a neměli čas se zabývat takovou prkotinou jakou je design nového modelu.
Asi si ho dá do výlohy na plyšovej fundament.
Tak mám pocit, že design francouzských aut navrhují módní návrháři a jejich výtvory připomínají spíše modelky na molu než lidi na ulici. Ta odlišná mentalita je prostě znát. Občas se jim něco celkem i povede, jako třeba ta 307, ale 607 a teď i 407 jsou vážně divné. Já z toho mám zvláštní pocit a řekl bych, že nebudu sám. Už třeba zadní část 607 je silně nedotažená. Volkswagen má problémy s prodejem nového Golfu a přitom není ani zdaleka tak odvážný, jako tihle Francouzi. A u designu aut jde myslím právě o ten okamžitý pocit, který člověk z toho auta má, když ho na chvíli zahlédne třeba na cestě.
Taky bych nesouhlasil, Peugoty vypadaji opravdu skvele, coz je bohuzel jedina vec, ve ktere opravdu vynikaji, zbytek je jen prumer a spolehlivost je katastrofalni.
Hmm odborník - to se pozná .
Tak se taky pridam:
607 - kvalita dobrá, cena krapet vyšší (vzhledem k menší image) . to auto resp. jeho prodeje srážej (u nás) hlavně to, že P nemá image ve vyšší třídě. U nás prostě za mil a víc chtěj burani medvědy a bavory. Výjimek je málo. Já osobně bych 607 bral, až na malý detaily, co naštvou (viditelnost displeje při slun. p.) atd.
307 - po katastrofalnim uvodu (neznam moc aut co by měly po náběhu výroby takovejch nedodělávek) se to auto vypracovalo do slušnýho průměru. Dílenský zpracování má sice do toyoty daleko, ale z hlediska "útulnosti" a designu nemá moc konkurentů (můj názor)
206 - průměr ve všem až na design. Myslím že prodeje mluvěj za sebe.
Jo a ještě k tý spolehlivosti - jsme takova "peugeot - pozitivni" oblast. Ja 306TD, tchan 306 1,6, soused 406 HDi sousedka 307 2,0B. Uz minimálně 4 roky bez jakyhokoliv problemu.
Mě se 307 a 607 docela líbí. Hlavně 307 SW je supr. Ale tahle 407, fakt nevím. Působí na mě strašně nevyváženě. Obrovská kapota, malinká záď. A všimněte si linie zadních dveří. To je hnus jak u Thalie. Ale třeba bude reál lepší než fotky.
Co se týká Golfu, tak je podle mě chyba v interiéru, ne ve vnějším vzhledu. Nejenom já si myslím, že design a kvalita materiálů je horší než u Golfu IV. Třeba standardní volant je hnus. A konkurence nespí. 307 byl oproti 306 velký skok kupředu, mazda 3 je skvělá a nová Astra bude bomba.
Souhlasim, 307 je docela pekne auto. Navic pri testech v Brne jsem vyzkousel i jizdy, zejmena 2.0 HDI (ted doufam ze se nepletu v obsahu) bylo super.
407 je ovsem jina kava. Na me to auto pusobi desne NErobustne. Takova plechovka. Veliky predni otvor v kapote se mi take nelibi. Je to neco ala Jaguar. Zadni cast nesedi k predku. Interier je divny. Je sice masivni, jenze tohle uz solidnost a bezpecnost nevzbuzuje, to uz vzbuzuje pocit stisnenosti a neschopnost splynout s autem v jeden celek (tedy u me).
Co se Golfu tyce. Jdete si do toho vozu sednout. Kvalita materialu vysoce prevysuje predchozi verzi. Vy usuzujete na kvalitu podle fotek, tedy podle barvy, respektive tvaru. Barva je divna, to mate pravdu, ale na omak jsou mekcene, presne slicovane, nic nevrze ani v mrazu atd. Volant, ktery tolik kritizujete je v zakladni verzi prevzaty z Pola (Touranu), nicmene neni problem, v jine vybave, popripade za priplatek muzete mit jiny (+kuzi obsity).
Pravda pravdouci, konkurence nespi a to je dobre. 307 na Golfa nema (odmysleme si design a cenu). Mazda 3 je jasny konkurent (zejmena s benzinovym motorem). Astra bude konkurent nejvetsi, nebot nabidne vynikajici benzinove ale i naftove jednotky. Jeji slabinou je vsak klasicka zadni naprava (tedy ne viceprvkova jako u Golfu). Ja vim, ze odladena klasika muze byt lepsi nez spatny multilink, takze s hodnocenim pockam az na projeti a prime porovnani.
P.S. Tot muj osobni nazor.
Nová Astra má velmi povedený zevnějšek, i vnitřek se mi líbí více než u Golfu, ale je takový hodně chudý a hranatý. Naživo ale vypadá lépe než na fotkách.
Tak to se těším. Mě se Astra líbí už na fotkách . Vypadá to, že automobilka musí mít trochu problémy a pak teprve stojí její nové modely za to. Viz. Astra a Fiaty Panda a Idea. U VW si asi mysleli, že mají svý jistý a vývoj Golfa podcenili. A Peugeot se nám po velkých úspěších taky začíná kazit. No uvidíme jakou nasadí cenu té 407.
Promin ale neco lepsiho nez 607 v ty dobe teda nebylo.Dovolil bych si oponovat. Je pravda je to subjektivni ale stejne. pokud mas na mysli BMW to se mi zdalo moc tvrdy na muj vkus a Mercedes???ten se mi uz chvili moc designersky nelibi. Je to muj nazor. Nicmene 407 je i na mne krapet priliz. Kdyz s designem zadku prisel Renault tak jsem si rika OK Vel Satis byl ikrapet orisek ale aspon byl jiny takovy jaky by to melo bejt, Laguna, Megan ty uz se jim vice povedly ale Proc Peugeot se snazi neco zkopirovat???jako kdyby nemel vlastni napady. To nechapu. To si myslim ze nema zapotřebí
"Peugeot 307 sedan míří do Číny. Evropští zákazníci mají zatím smůlu"
Bych řek spíš štěstí..
A Fabia Sedan se ti libí?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.