Peugeot 407: drobné omlazení a nový agregát

Peugeot 407: drobné omlazení a nový agregát

Francouzská automobilka Peugeot přichází s faceliftem pro svůj model 407, který je známý především svou prodlouženou přídí a typickou „tlamou“. Přední část se stala terčem drobných kosmetických úprav, které však nejsou vidět hned napoprvé. Mírně byla upravena maska a přední světlomety, přičemž do předního nárazníku přibyly parkovací senzory. Facelift se však na první pohled výrazněji projevil v zadní části, zde jsou nové světla s čirými směrovkami a celkově se změnila i organizace jednotlivých žárovek.

O mnoho zajímavější jsou pak změny technického charakteru, jenž potěší snad každého fanouška automobilky. Velmi rozšířený vznětový dvoulitr s označením HDi nyní disponuje výkonem 103 kW (140 koní) a dodržení emisních limitů Euro 5 také nebude problém. Novinkou v nabídce pohonných jednotek je ještě ekologický agregát 2,0 Bioflex spalující palivo E85, ten však ve střední Evropě zatím nebude k dispozici.
 

Omlazené Peugeoty 407 a 407 SW se v showroomech objeví již začátkem léta za přibližně stejnou cenu, jako „starší” model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 407 a 407 SW
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků