Peugeot 407: drobné omlazení a nový agregát

Francouzská automobilka Peugeot přichází s faceliftem pro svůj model 407, který je známý především svou prodlouženou přídí a typickou „tlamou“. Přední část se stala terčem drobných kosmetických úprav, které však nejsou vidět hned napoprvé. Mírně byla upravena maska a přední světlomety, přičemž do předního nárazníku přibyly parkovací senzory. Facelift se však na první pohled výrazněji projevil v zadní části, zde jsou nové světla s čirými směrovkami a celkově se změnila i organizace jednotlivých žárovek.

O mnoho zajímavější jsou pak změny technického charakteru, jenž potěší snad každého fanouška automobilky. Velmi rozšířený vznětový dvoulitr s označením HDi nyní disponuje výkonem 103 kW (140 koní) a dodržení emisních limitů Euro 5 také nebude problém. Novinkou v nabídce pohonných jednotek je ještě ekologický agregát 2,0 Bioflex spalující palivo E85, ten však ve střední Evropě zatím nebude k dispozici.
 

Omlazené Peugeoty 407 a 407 SW se v showroomech objeví již začátkem léta za přibližně stejnou cenu, jako „starší” model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 407 a 407 SW
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků