Peugeot 407 Coupé: okouzlující gétéčko (první dojmy)

asimov  |  08. 03. 2006 01:49

Zrovna jsem dokoukal Best Motoring, jezdila tam AE86 (Toyota) . To co se dnes prezentuje jako sportovní auto je sranda k popukání Hlavně, aby to bylo dobře odhlučněné a mělo to 8 pytlů

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  08. 03. 2006 02:29

Myslim, ze Peugeot 407C jako sportovni auto ani neprezentuje, coz jsem si take celou cestu na prezentaci vtloukal do hlavy  A pokud se na nej podivam jako na pohodlne cestovni auto, ktere je kupe spis proto, ze je to elegantnejsi, nemohu s nim byt nespokojen. Je pekne, pohodlne, prostorne, dobre zpracovane atd.

Pouze se nemohu smirit s tim, ze ma stara 325i E46 se 190 PS, se kterou jsem na prezentaci dorazil, je nesrovnatelne rychlejsi a dokonce dravejsi, coz uz je co rici, protoze limuzinove naladeni R6 v BMW je hodne do jemna. V tom nekde soudruzi udelali chybu, pri jizde s 3,0 V6 jsem si chvili rikal, jestli mi nahodou omylem nedali 2,2i...

Odpovědět  |   | 
Mr.Digital  |  08. 03. 2006 19:59

tedy s těmi hodnotami zrychlení je to opravdu tristní ......opravdu pohodlné auto pro starší pány . Přeci model coupé by měl být opravdu vlajkovou lodí i s patřičnými hodnotami .....nebo jsou všechny novější Peugeoty takhle líné ? Nemám o nich vůbec přehled, jen občas vidím nějakého na zadním nárazníku při jízdě z kopce - pak ale přichází jízda do kopce a tam začíná legrace - ale nechci vyvolávat nějaký flame prostě někdo musí být rychlejší )

Odpovědět  |   | 
puck  |  08. 03. 2006 09:16

toto nie je sportak, to je auto pre francuzskych paprdov na dochodku aby sa mali cim prezentovat na cote'd azur

Odpovědět  |   | 
KaMo  |  08. 03. 2006 07:53

Tohle má být "okouzlující" auto ?  Spíš ta stará 406 Coupé vypadala o mnohem líp a elegantněji než tohle. koukám na to, ze všech pohledů a nic moc.  Příd stejná jako ostatní modely lva (u mě hnusná), bok velmi divný - nemastný neslaný, jen část zádě a interiér můžu pochválit.

Odpovědět  |   | 
OCTAVIA RS  |  08. 03. 2006 11:55

S tou 406 mas velku pravdu.

Odpovědět  |   | 
Zbyna  |  08. 03. 2006 22:02

tobě se asi líbí žigukík, co?

Odpovědět  |   | 
mouse  |  12. 03. 2006 22:10

ses magor, je to nadherne auto! Nechapu jak to muzes srovnavat se 406? toto je uplne neco jineho!

Odpovědět  |   | 
doctor.x  |  08. 03. 2006 08:18

co to tam je za pipinu? tu k tomu davaji zadara? ... vubec mi u toho auta nesedi.

Odpovědět  |   | 
notebook.mail  |  08. 03. 2006 08:23

Mel byste si radsi napred clanek precist... Aspon uvod...

Odpovědět  |   | 
Audipetr  |  08. 03. 2006 08:31

Jo jo, i by ses trochu pobavil  Vubec dik za hezkej clanek, dobry cteni po ranu

Odpovědět  |   | 
doctor.x  |  08. 03. 2006 08:23

design je trochu starsiho razeni, je to jen okopirovany audi ci wolf. Auto za mega, nic moc, jsou lepsi a hezci kary, radeji bych sel do volva nez do peugeota za tyhle prachy. U me to ma ------------- (velky minus)

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  08. 03. 2006 10:16

A co ma Volvo za konkurenci zminovanemu vozu? Nova C70tka je jednak kabriolet (narozdil od stare uz se nedela jako coupe) a jednak se jeste neprodava.

Odpovědět  |   | 
Manitou  |  09. 03. 2006 09:05

Nova C70 je CC s pevnou strechou
http://www.swedespeed.com/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/FWD%20and%20AWD/C70%20Mk%20II/Exterior%20-%20EU

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  09. 03. 2006 13:44

A to vyvraci co? Ja jsem nikdy netvrdil, ze ma nova C70 platenou strechu. Jenom tvrdim, ze je to kabrio a nikoliv kupe jako tahle 407cka a tudiz to neni prima konkurence.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  08. 03. 2006 09:00

Design cele rady 407 je pomerne strasny, takze neprekvapi, ze ani kupe nevypada dobre. Obrovska tlama a la Maranello a metrovy previs vypada jeste hur, nez u Oktavky. Pininfarinova 406 Coupe vypada porad o dve tridy lip. Dynamika je uboha, motory celkem slabe... Francouzsti soudruzi by se meli podivat na Accord Coupe a nebo Volvo, jak ma kupe nejen vypadat, ale taky jezdit. To uz i ta Solara od Toyoty jezdi lip a chvala na ticho v interieru a plavny podvozek predurcuje tohle auto k postarsim seladonum s barvenymi vlasy, touzicim po nejake te mladici.
 
Jo a jeste poznamka k tomu machrovani, ze uz maji kupe v nabidce 108 let - jake kupe jezdilo v dobe 405ky? Nebo tim mysli tridverovou verzi 309 (opravdu kupe v kazdem detailu, jen co je pravda)? Tyhle marketingovy hlasky proste miluju...

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  08. 03. 2006 12:57

405 coupe existovala. Jen nevim, jestli se prodavala v civilu, ale myslim, ze alespon v malem poctu musela. Stoprocentne se s ni jezdil Dakar, Pikes Peak a nektere rally. Tudiz predpokladam, ze pro rally existoval nejaky homologacni model, ale jiste to nevim...

Odpovědět  |   | 
bohous  |  08. 03. 2006 13:58

405 coupe nebylo. šlo o speciály které toho s 405 nemeli mnoho spolecneho (cely zadek auta byl jen rám a laminát)  v podstatě to jen vytvářelo zdání podobnosti s P405

Odpovědět  |   | 
kruch  |  08. 03. 2006 09:05

Jasem dalsi kdo si mysli ze 406c zustava rozhodne neprekonana.

Odpovědět  |   | 
muse  |  08. 03. 2006 10:19

Presne tak, 406C je best a aj ked peugeoty sa mi nikdy nepacili pre ich "zzenstilost", 406C bolo naopak u mna vzdy auto snov (ked pocitam nieco dostupne).  Ale nebyt tej nehorazne skaredej prednej tlamy (ako u vsetkych Peugeotov), tak by ta 407C usla. Zadok aj interier je na 99%, bok na 85%, ale predok mozno na 5%. Aspon u mna.

Odpovědět  |   | 
PájaTHC  |  08. 03. 2006 11:03

"...od dob modelu 21 již po 108 let"
Kupé v roce 1898? Máte nějakou fotku?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  08. 03. 2006 11:25

Přesně tak, v roce 1898 byl představen model 21, který se prodával jako 4-místné coupé. Vyrobeno bylo 9 kusů.

Hledal jsem hledal, ale fota jsem nenašel. Pouze toto by mělo být 21 coupé: http://www.aquitaine33.com/rami/image/14.jpg

- jinak stručný přehled modelů Peugeotu naleznete zde: http://peugeot.mainspot.net/models1.shtml

Odpovědět  |   | 
Ráďa  |  08. 03. 2006 11:10

Juuu, docela nezvyk vidět Andrejku pro změnu oblečenou  ...Design to má docela pěkný, ke kupé už se ta přední tlama docela hodí. (možná mezi mezi A a B sloupkem to přerušení skla)
.
Jinak to jste z nějakého levného kraje pane Janda. U nás v Ostravě holky koukají leda tak po Audi A8 ( ve své době  i TT) a luxusních full-size off roadech. Už ani zánovní Porsche 911 netáhne a vy si myslíte že na nějaký Peugeot budou koukat?

Odpovědět  |   | 
xX  |  08. 03. 2006 13:21

Hmm, tak to sou pekny kr*vy - jestli A8 ma bejt jako neco lepsiho, tak to fakt nevim. Pochopil bych kdyby koukaly po Maserati Quattroporte nebo prinejhorsim i po novym Skovym mercedesu - ale A8 - vzdyt to je auto pro socky, ktery nemaj na BMW nebo neco lepsiho .

A TT - auto buzerantu - to bych snad nechtel ani zadarmo ...

Odpovědět  |   | 
Palo  |  08. 03. 2006 16:54

tak sedni sve vytunene filcky a nezavid A8 je podle tebe pro socky, BMW je zase podle me pro zakomplexovany chudaky, kteri to, jak jsou dobri, pomeruji podle toho cim jezdi. Vidam jich denne hodne, mysli si jaci jsou borci, ale v hlave maji tak akorat "nadelano". Bohatsim lidem, co jsou v pohode a maji BMW z duvodu, ze se jim libilo vice nez auta od konkurence (a jinak to moc neprozivaji) se pokorne omlouvam.

Odpovědět  |   | 
xX  |  08. 03. 2006 19:25

Vytunena filcka je cool - bohuzel ji ale nemam . BTW ja jsem psal ze se mi libi hlavne to Maserati, BMW by byla takova znouzecnost. Ale vzhledem k tomu ze auta pouzivam jako spotrebku, tak si nemusim honit ego nejakou (pseudo)exkluzivni znackou - vystacim si se svoji japonskou rejzi, o kterou by si spravny fanda do aut neoprel ani kolo . Zato se nekrade, muzi ji nechat stat kdekoli bez obav a vyse oprav od koupe do 90tis km byla zatim 0,-. Zatim radsi investuju do jinych veci nez do aut - to Maserati mozna az budu rentier ...

Odpovědět  |   | 
ldf  |  08. 03. 2006 18:11

Až na to že A8 je dražší než BMW, tak nevim kdo je socka, když kupuje BMW

Odpovědět  |   | 
xX  |  08. 03. 2006 19:20

Tak to uz pak vubec nechapu jak si nekdo muze koupit A8 - ten musi bejt uplne mimo

Odpovědět  |   | 
delph  |  08. 03. 2006 22:59

a seděl jsi někdy prosím tě v a8 a v bmw7? že tak porovnáváš?  já teda velký zkušenosti s 7 nemám ale a8 jsme měl tu čest větší tak můžu říct že já bych šel do audiny

Odpovědět  |   | 
xX  |  08. 03. 2006 23:28

Ne nesedel - jen v BMW5 a A6 a podle toho soudim i vyssi radu. Ale jak rikam, auto mych snu je Quattroporte a ne tyhle nezajimavy masovky ...

Odpovědět  |   | 
xX  |  08. 03. 2006 23:33

A samozrejme jsem psal jak na me pusobi obe dve znacky co se tyce image - u me osobne Audi zadny image nema - je to stejna tuctovka jako VW a ostatni krapy .... BMW a Mercedes jsou nekde jine. Ale samozrejme Maserati, Jaguar to je zas jeste uplne jina liga (zduraznuji co se tyce image ...).

Odpovědět  |   | 
koffr  |  08. 03. 2006 11:21

kdyby tohle bylo nejmensi auto u tejhle firmy tak by to ještě šlo

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  08. 03. 2006 13:05

Na 406 Coupe to vazne nema, tohle se mi moc nelibi  A to se mi sedan a kombi docela libi, ale od tohohle jsem cekal neco vic, ale uvidime v realu... 406 Coupe pro me zustava nejkrasnejsim Peugeotem a jednim z nejkrasnejsich aut vubec. 
Jeste mi trochu nehraje dynamika, nase 607 neni lehci a ma 0-100 o vterinu rychleji. Sice s petikvaltem, ale stejne, navic dosahnout s ni maximalni rychlost jde, a zas takovou vecnost to netrva

Odpovědět  |   | 
flux  |  08. 03. 2006 21:47

u mňa vyvoláva nadštandardné dojmy - veľmi pekné auto ktoré sa určite po krátkom čase neokuká. 406coupe sa mi tiež páčila celé roky , porovnať ich zatial nedokážem, 407 som naživo ešte nevidel.  A hlavne že sa nevybrali designovou cestou tých otrasných coupe/cabrio člnov ako pri P 307coupe (prípadne Megane cabrio).
K motorom - možno by sa Francúzi mohli konečne inšpirovať z úspešných WRC PSA.
 
P.S. Fór so slečnou k autu je starý skoro ako ľudstvo samo  , o.i. sa použil ako ošúchaná poznámka v jednom dieli Simpsonovcov (slečna pri aute sa vždy srdečne zasmiala pánom s rovnakou otázkou -ako by ju nepočula už 250-ty krát)

Odpovědět  |   | 
Valdauf  |  08. 03. 2006 19:11

Teda kucí malý ušatý,škubněte si občanky,rozmlaťte si svoje medvídky,bramboráčky a audinečky,hezky nakakejte ve všech šourůmech na všechny piškůtky a všem bude krásně u srdíčka.Brej nápad,ne?Anebo uspořádáme sbírku na můj účet a já si tohle koťátko pořídím,protože já ho přímo žeru.PAPA LALA.

Odpovědět  |   | 
daemon78  |  09. 03. 2006 08:15

ten pan fotograf, zrejme p. janda, ktoreho si vazim za kvalitne texty na celom autorevue.cz by mal trochu viac studovat knizky o fotografovani. aspon taky kratsi kurz by mu neuskodil. uz pri fotografovani veresovej by to mohlo byt aspon trochu kompozicne zvladnute.myslim ze vereska tam vcelku pozovala a neboli to take rychlovky, takze sa dalo pohrat s takymi detailami ze fotka nebude s odseknutym prednym kolesom atd..
co sa tyka tej sotoliny -> to sa naozaj nedali urobit fotky toho auta ked to auto bolo este ciste ? predstavovat nove auto ktore je vcelku dost spinave mi nepride ok
d.

Odpovědět  |   | 
josh_flux  |  09. 03. 2006 10:23

v tom prípade ak bude zvolaný súbeh na opakované fotografovanie si zas ja želám, aby bola modelka nasmerovaná do póz s hlbokým viditeľným dekoltom, vypichnutím jej pozadia do popredia (tak ako na želanie pózujú herečky/speváčky fotografom v zámorí aj pri udalostiach typu oscar) , v tomto prípade vhodne zakomponovaným do napríklad nasadania či hľadania vecí v aute v predklone. Samozrejme lascívne pohľady nech sú k tomu samozrejmosťou

Odpovědět  |   | 
Bubla  |  06. 05. 2007 15:26

Projel jsem to (2.7hdi, automat) a sedacky jsou niz nez u klasiky 407 nicmene posez je stale moc vysoko (vzhledem ke desigenu vozu to beru jako velkou vadu), volant taky neni idealne. Nejhorsi casti vozu je ale brzdovy pedal takovy jobovky jsem nezazil. Navic nechapu kam pazout timto vozem smeruje, design sportovni, interier taky, sedacky pomalu supersport ALE motor a prevodovka z Metra!?

Kdyz budu chtit velkyho linyho pazouta na dlouhy cesty vemu 607 od coupe jsem cekal aspon naznak sportovniho auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A