Peugeot 407 Coupé: modernizovaná verze na českém trhu i s 3,0 V6 HDi

7 komentářů

deerhunter
25. září • 15:17

ta cena je naprosto, ale naprosto totalne mimo !! p. Ondrasik ma pravdu, ze to auto je spickove GTcko, tiche, komfortni, vsechno jak ma byt, je to vyzraly auto, ale tyhle penize jsou proste ulet, nevim co tim Peugeot sleduje ? chce z toho udelat nejaky sberatelsky auto ? protoze moc se jich asi neprodalo a novy motor tomu nepomuze, cena musi dolu........................moc konkurentu neni, Laguna Coupe (nevim ted kolik stoji v 3.0 nafte..), ale pak uz jen premiova trida a tady fakt neni o cem mluvit --> E-coupe 350CDI 170kW 7kvalt automat zacina na 1 285 000,- a GT se blizi vic nez treba 330d Coupe ( od 1 132 000,- 180kW) nebo A5 3.0 TDI, kazdopadne ten Peugeot je proste furt jen blbej Peugeot s prednim nahonem (jen s prednim narozdil od A5...), navic uz ponekud starsi model...nechapu..

G
25. září • 17:57

Já nevím proč tak řešíte cenu?? Vždyť dobře víte, že se jedna o ofic. cenu, nikoliv o reálnou, ta je níž v řádech statisíců :)

deerhunter
26. září • 11:05

no jedine tak :)

Dusan
25. září • 8:14

Jel jsem v tom, auticko je to hodne zajimave, ale bohuzel v mych ocich ho do znacne miry degraduje ta oskliva lacine vyhlizejici palubni deska ze sedanu. Ono ani v sedanu za pul mega to neni na dnesni dobu zadne terno, preci jenom je to nejstarsi stredni trida na trhu, ale u auta s cenou pres mega je to proste neakceptovatelne. V tohle ma vyhodu konkurencni Laguna Coupe, ktera ma sice palubku take ze sedanu, ale pusobici mnohem kvalitnejsim dojmem.

Radek Ondrášík
25. září • 8:46

Na druhou stranu P407 Coupe valcuje cokoli v okoli +- 1milionu komfortem jizdy. Nejlepsi odhlucenni, nejnizsi akusticky hluk, velmi komfortni a jiste adaptivni odpruzeni apod. Proste GT jak delane. Pravda, par veci by to chtelo doladit, ale jinak to auto je presne takove, jake ma GT byt a to, jak to dotahli do finale je neskutecne.

Ghostyx
25. září • 12:03

Stejne to ale na Lagunu Coupe nema. Je lehci, jeji vzhled exterieru a interieru je bozi, V6 Dci je vynikajici a o samonataceci zadni naprave se P 407 Coupe muze jenom zdat! ;-)

Radek Ondrášík
25. září • 12:47

Laguna i P407 jsou vozy GT a ne zadne sportovni auta u kterych se hraje na jizdni vykony. Ano v technicke pasazi bude asi Laguna kupe GT (ne V6) lepsi. Jinak v komfortu vladne P407 a Laguna ne ni v tomto podani (kupe) nema. A to rikam i presto, ze Renault mam opravdu rad a jsem fanouskem teto znacky. Ale proste hluk v P407C s vrstvenymi skly je pri 200 kmh nizsi, nez u vozu stredni tridy pri 160 kmh...

Doporučujeme

Články odjinud