Peugeot 407 Coupé: modernizovaná verze na českém trhu i s 3,0 V6 HDi

Peugeot 407 Coupé byl na náš trh uveden již koncem roku 2005. V průběhu letošního roku, tedy krátce za polovinou svého předpokládaného „života”, se dočkal decentní modernizace a upravená verze se nyní dostává i na český trh.

Symbolem faceliftu je nový motor 3,0 V6 HDi FAP, který nahrazuje dosavadní 2,7 V6 HDi. Motor je pevně spjat s automatickou šestistupňovou převodovkou a dosahuje maximálního výkonu 177 kW (240 k) při 3 800 ot/min. Nejvyšší točivý moment 450 Nm je k dispozici od 1 600 ot/min do 3 600 ot/min.

Je pozoruhodné, že zrovna s tímto motorem se Coupé 407 stává nejvýkonnějším sériově vyráběným vozem značky za její bezmála stodvacetiletou automobilovou historii, přičemž žádný trhač asfaltu to rozhodně není.

Jízdní výkon charakterizovaný zrychlením z 0 na 100 km/h za 7,7 s je tak zajímavý spíše spojením se zajímavou spotřebou paliva v rámci tohoto segmentu. V porovnání s předcházející verzí V6 HDi je spotřeba nižší o více než 15 % (přičemž výkon se zvyšuje o 18 %) a v kombinovaném provozu dosahuje 7,2 l/100 km.

Tip: Přečtěte si náš test dosavadního Peugeotu 407 Coupe V6 HDi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Verze Coupé 407 poháněná tímto motorem se z exteriéru na první pohled odlišují dvěma koncovkami výfuku symetricky umístěnými po stranách difuzéru. Další vývojovou změnou jsou například vnější zpětná zrcátka, která jsou znatelně větší a poskytují větší plochu pro zpětný výhled. Dále je nyní k dispozici i kompletní řada telematických systémů WIP Com, WIP Nav (dostupná nabídka navigačního systému s hands-free sadou Bluetooth) i nový WIP Bluetooth (doplněk na přání, který může být spojen s autorádiem WIP Sound a zahrnuje USB vstup a hands-free sadu).

V České republice je Peugeot 407 Coupé Pack 3,0 HDi FAP V6 AUT6 s bohatou výbavou v sérii nabízen za cenu 1 190 000 Kč.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků