Peugeot 407 Coupé, luxusní GT i s malým nafťákem

Pokud je pro vás současná nabídka motorů Peugeotu 407 Coupé jediným důvodem, proč si nekoupit jedno z nejluxusnějších a nejkomfortnějších GT s cenou pod milion, pak pro vás máme dobrou zprávu.

Tip: Velký test Peugeotu 407 Coupé s motorem 3,0 V6 naleznete zde, s motorem 2,7 V6 HDi zde.

Automobilka Peugeot totiž rozšíří nabídku pohonných jednotek tohoto modelu o čtyřválcový nafťák 2,0 HDi o výkonu 100 kW (136 k) a točivém momentu 320 Nm. Přesné specifikace této verze sice nejsou k dispozici, ale kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 5,9 l na 100 km.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků