Peugeot 407 Coupé: jen několik kroků k sérii

14 komentářů

Ozzy
30. června • 0:17

Feueralarm! Nach dutzenden Brandunfällen ruft Peugeot in Skandinavien den 307 zurück. Aber nicht in Deutschland – bislang.

karel
25. června • 9:37

Ten středový panel je skutečně hrozný,naprosto bezúčelně překnoflíkováno,neergonomické,zejména pro menší řidiče,rovněž v kapličce přebudíkováno.Za vyšší rychlosti nelze tlačítka intuitivně dosáhnout...K tomu určitě tradičně nepřesná převodovka a dost neergonomicky /alespoň z obrázku/ umístěná řadící páka....K tomu bezúčelné převisy karoserie....Za ty peníze si raději koupím nové BMW řady 3....Po svezení v tomto autě snadno zapomenete,že existuje nějaké,zcela průměrné a předražené 407 coupé kde Vás bude pořád něco rozčilovat svojí nedokonalostí,kterou za vydaný balík peněz nejste připraveni očekávat....

JenTak
29. srpna • 8:19

Jen tak btw... už jsi v "novém" BMW 3 jel? Já bohužel jo... a rád jsem se vrátil do svého P307 (!).

LUCKHASH
24. června • 18:34

Halt alfa GT ještě stale nema konkurenci...pažouti se ji ani nepřibližili

vratu
24. června • 15:25

Mě se jednoduše nelíbí... :( nemastný, neslaný! 406 Coupe nesahá designem ani na paty. Na svojí dobu to bylo nej auto a do teďka je super, tohle není ani elegantní ani extravagantní... a ta přístrojovka, to je čudlíků... 407 se mi nelíbí!

Pierre
24. června • 10:59

Neni to sice žádný výkřik designu poslední doby, ale nelze říc, že je nové coupé ošklivé! Je to věc názoru, halt někomu se líbí, někomu ne. Příšerný je ten středový panel. Ta nevzhledná tlačítka se hodí maximálně do 307, zde je to ostuda! 
Já jsem měl 406 coupe 2,2 HDI. Dělal jsem svého času ve Francii a od firmy jsem měl velkou slevu na Peugeoty. Z toho co bylo tenkrát k mání jsem si vybral právě ono coupe. Na dlouhé cesty v jednom, max. 2 osobách s jedním kufříkem ideální vůz. Najezdil jsem s tímto autem, spíše nalítal po německých dálnicích, 200tis km a nemohu mu nic vytknout. Motor měl sice jen necelých 100kW, ale na svižnou jízdu to stačilo, podvozek klasická Francie, spotřeba okolo 8l nafty při maximální využívání motoru byla přijatelná. Další výhodou u tohoto vozu byl dost velký zájem mladý Francouzů o ojetiny, takže jsem se ho pak rychle zbavil.
V každém případě se se 407 coupe 2,7 HDI půjdu projet a třeba mě dosatne, uvidíme.  

tomas
24. června • 10:44

Pokašlali to jak Opel s Calibrou

goes
24. června • 9:53

Nema smysl si cokoli nalhavat, 406 coupe byl etalon elegance. Za poslednich 15 let neznam hezci a elegantnejsi coupe, nez je toto. Bylo designove absolutne vyvazene. Bohuzel kapku zaostavaly motorizace. Kdyz pominu slaby 2.0 16V a do coupe se nehodici stary HDI, ktery byl moc dizlovy, tak zbyval 3.0V6, ale se svymi 150kW a 5st. manualem opravdu nevynikal zadnou super dynamikou. Jak se rikalo, 406 coupe byl sportak pro duchodce. Ja osobne jsem cca pred 3mi mesici byl krok od koupe 406coupe, nakonec jsem to vynechal a zamackl slzu.
Po prohlednuti 407 coupe jak v Brne tak na netu musim rict, ze je to velmi nepovedene. Pripomina mi to situaci, kdy nekdo natoci super film, ktery je velmi uspesny a tak za kazdou cenu musi natocit i dil druhy, ktery uz bohuzel hraje pouze druhou ligu. 407 coupe nema z puvodni elegance nic a to doslova. Uz ve clanku jsou zminovane ony previsy, ktere jsou v realu opravdu hrozne. Dalsi veci co je odpuzujici je ten usmev, 406 coupe melo svou vlastni predni masku, jinou, nez 406 sedan a to velmi povedenou, tady se jedna o velkou unifikovanost a tak se da rict, ze jenom zkosili strechu a udelali coupe.
Ze 407 coupe se stalo prumerne cupatko, ktere svemu starsimou sourozenci svym designem, vyvazenosti, eleganci nesaha po kotniky. Asi se bude dobre prodavat, protoze takovych aut je na trhu pomerne malo, ale je to uz moc velke a moc stejne a moc nudne.
Pokud muzu porovnat velikost obou aut, merim 188cm, tak ve 406 coupe nebyl problem ani na prednich, ani na zadnich sedackach, vsude spousta mista pro posadku, nad hlavou, pro kolena, nohy atd.
Jsem z toho dost zklaman, hlavne z predni masky a celkove pojateho designu, ktery zunifikoval i takove auto, ktere vynikalo prave tim, ze bylo velmi osobite, originalni a proste super.
Pevne verim tomu, ze pokud kolem mne projede 407 coupe, tak otocim hlavu, ale tim to konci, kdyz kolem mne projizdi 406 coupe, tak se otocim, prebehne mraz po zadech a jeste dlouho nad nim premyslim.

Sparky
1. července • 18:35

Tak tebe fakt nepochopim! Proc tady brecis nad autem, ktere bylo ve vsem naprosto prumerne... Jestli Frantici neco zvladli fakt perfektne, tak je to tahle kara !

doubt
24. června • 13:20

Též naprosto souhlasím. Tak krásné a elegantní auto, jako 406 Coupé se hned tak nevidí. Kdysi jsem nad ním velmi vážně uvažoval a dodnes na to hledím jak puk, když jede okolo...

kruch
24. června • 11:07

Naprosta uplna absolutni pravda. Odpocivej v pokoji, 406 coupe. Amen.

Hoofy
24. června • 8:35

no neni to nejhorsi, ale za 406coupé to o hooooooodne velky kus zaostalo :(
pro me je spis zklamanim a jednickou stale zustava starsi model

Yaroukh
24. června • 9:11

souhlasim
jinak 407 ma IMHO o cislo-dve vetsi cumak ve srovnani se zbytkem auta (a o tri-ctyri ve srovnani se zadkem)

mayklmaykl
24. června • 8:29

mno fakt nemam rad francouzsky auta-tak nejak kvuli vsemu,nicmene tohle je fakt pekny....se to šnekožroutum povedlo

Doporučujeme

Články odjinud