Peugeot 407 Coupé 3,0 V6: klidná riviéra (test)

Chudas  |  24. 08. 2006 10:17

Díky mému kamarádovim jsem se s timhle vozem svezl na konopišti při představení..... byl sice sníh ale taky to ve mě zanechalo pár věcí:
- Podvozek je nádherně komfortní, do zatáček se to nějak axtrémně nenaklání a filtruje i opravdu slušné díry.
- Jel jsem s 2.7 HDI s automatem a ten motor má celkem slušnej turboefekt.
- Automat to je to co mi nejvíc vadilo řadí pomalu a zmateně, kickdown trval pěkně dlouho to i moje pajero tam vo ty 2 kvalty hodí rychlejc, na to že při vývoji spolupracovali s ANSIN což je jeden z nejlepších výrobců převdovek teda nic moc. Jediné plus vidim v hladkých přeřazeních.
- 2há věc co mě ukrutně vadila byl výhled šikmo vpřed, kdy jsem díky nesmyslně velkému mohutnému sloupku ( je to kupé vim) neviděl do zatáčky a to mám 181 cm a sedačku jsem měl celkem ve předu, tak jsem se do zatáčky musel nahýbat.
- Po stránce komfortu tomu nejde nic vytknout ostatně jako skoro všem Fr. autům, podvozek, odhlučnení, sedadla, volant.....

Dojem z vozu celkově 2, na dálniční přesuny 1-.....

Odpovědět  |   | 
Valdauf  |  24. 08. 2006 11:13

Jen k tomu turboefektu.Nevím,kde jsi ho našel,protože v C6 tenhle motor tahá už někde od 1500 ot/min až do 4500 ot/min.Krásně,plynule a automat Ti tam sází kvaltíky jedna radost.A to je citrouš ještě o metrák těžší.

Odpovědět  |   | 
puck  |  24. 08. 2006 17:49

moj nazor na toto auto je stale rovnaky: vhodne pre starnucich seladonov so sedinami na prevazanie po cote'd azur. aj tak tam je povolena vacsinou 40ka

Odpovědět  |   | 
kruch  |  24. 08. 2006 10:52

Diky za clanek Zvedl mi naladu

Jinak 406 je pro me etalon designu, takze - 407 never ever. A po vcerejsi nasteve servisu, ja, fanousek Peugeotu(!!!), jsem se pristihnul pri kacirsky myslence "Peugeout never more"

Odpovědět  |   | 
mrkevvzime  |  24. 08. 2006 11:05

proc je v clanku 8,7s a v tabulce 9.1s?
BTW ten motor je pekne slaboucka lemra na 3l ja mam 1,8 a ma to 190koniku je fakt, ze to ma turbo, ale stejne

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  24. 08. 2006 11:14

Hm, Formule měly 1,5 Turbo a pres 1000 k Každopádně ten motor není o maximálních výkonech, ani a to auto to ani nijak nepotřebuje. Upřednostněny jsou jiné priority naladění.

Jinak 8,7 s je oficiální údaj výrobce, 9,1 s je naměřená hodnota zrychlení.

Odpovědět  |   | 
Chudas  |  24. 08. 2006 11:18

Jo 406 cupé to bylo auto :)
9.1 naměřila redakce jinak v papírech to má 8.7.

Turboefekt to opravdu má, když jsem z klidu dupnul na plyn tak 1-2sec se auto plížilo a pak to koplo, od 2500 do přeřazení to má nádherný lineární zátah bez výrazné špičky == ideální na komfort jak bylo zmíněno v testu. A ta převodovka sice řadí jemně a hladce ale je POMALA a zmatená a to si přečti i v jinejch testech. Vůbec celý to auto je dálniční cruiser takže tam žádný superfast kickdowny nepotřebuješ.

Odpovědět  |   | 
KOSS  |  24. 08. 2006 12:22

Zmíněný turboefekt, nemůže býti pocit z něj zapříčiněn automatickou převodovkou? Myslím tím, že prodlení při kickdownu a logicky pak turhnutí motoru, může tento pocit vyvolat.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  24. 08. 2006 12:45

Ono je to vícero faktory, turbo + automat + el. plyn = prodleva. Je jen otázkou jak je velká.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  24. 08. 2006 13:46

Auto s Turbem jsme ridil pouze jednou. Pažout 406 combi 2.0HDI....souhlasim uplne s prvnim prispevkem. Auto pohodlne az hruza(mysleno v dobrem), odhlucneni dokonale, ergonomie snad bez chyby....ale tak brutalne mohutnej predni sloupek, ze do zatacky nevidim a to mne desne ale desne vadi(dela to to velke sklopeni celniho skla-sloupek pri preklopeni auta je velice nevhodne nemahan a tak musi byt logicky pri takovem sklonu mohutny), doslova reknu a budete se tomu smat, zlata Felicia, nebo Wartburg(tam jsem sloupek prakticky ani nepostrehl. Kdyz nevidim na vozovku, tak mi to proste vadi(stejne to je kdyz ridim P206). A to opravdu neomluvim. JAkmile neni vizualni kontakt s vozovkou dostatecny, auto je nebezpecne..K motoru...2l turbo(sice dehet) cekal jsem peklo, byl jsem zvykly na slabe motory, ale co se udalo pri seslapnuti plynu...nejdrive opravdu nic a pak nijak zvlast velke zrychleni(byla to ta varianta silnejsiho HDI, nepamatuju se kolik kw, myslim zhruba 80..). Muzu rici, ze po motorove strance jsem byl zklaman. Nicmene nic jineho tomu nemohu vytknout (dlouho jsem ho neridil). Jenom ten sloupek a linej motor 2.0HDi....design, jak zvenku a zevnitr krasny.

Odpovědět  |   | 
matuS  |  28. 08. 2006 23:26

ak sa ti zda, ze p406 2,0hdi ma dokonale odhlucnenie, tak je najvyssi cas, aby si navstivil usneho lekara. snad ti este pomoze.

Odpovědět  |   | 
luka  |  05. 09. 2006 17:51

Musím s Martinem souhlasit,co se mohutnosti předních sloupků týká. Nemám sice s peugeoty osobní zkušenost,ale opticky sloupky mají obludné rozměry a ani to málé okýnko za A-sloupkem viditelnost příliš nezachrání.Podobně na mě působí nové seaty (Altea,Leon,Toledo).
Je to takový MPV efekt,ale,že by nějak zvyšoval bezpečnost? Z vlastní zkušenosti můžu říct,že to jde i jinak - u Mazdy 3 mi sloupky nepřekážejí vůbec a nedá se říct, že by to bylo nějaké málo bezpečné nebo nedostatečně vyztužené auto.
To Radek Ondrašík : dovolím si nesouhlasit ohledně nedůležitosti velikosti kufru u GT. Při přesunech napříč Evropou je nutné vzít si s sebou pár tašek. Jenom fakt, že se tam vejde bag s golfovými holemi někdy nemusí stačit

Odpovědět  |   | 
PájaTHC  |  25. 08. 2006 00:13

* Výborný poměr ceny, výbavy a image
* Cena v testovaném provedení: 1 314 500 Kč

Tak tato kombinace mně celkem rozesmála.

Odpovědět  |   | 
puck  |  25. 08. 2006 21:39

mna celkom tiez za tu cenu sa uz da zohnat jaguar x-type so 100x lepsim image a rovnakym motorom

Odpovědět  |   | 
Roňouch  |  26. 08. 2006 22:07

Dnešní nový auta jsou s tou svojí váhou co se zrychlení týče prostě v prdeli.

Odpovědět  |   | 
deerhunter  |  01. 09. 2006 21:49

jj, ale X-type je sedan a ctyrkolka k tomu, to bych k 407 Coupe moc neprirovnaval ... pokud ale zustaneme u kupatek, tak v tehle cenove relaci se dostavame k novemu trojkovemu kupe z Mnichova, vykonove srovnatelne by bylo 325Ci, o 330Ci ani nemluve ... tolik penez za Peugeota je proste tragedie ... jo a nezapominejme taky na MB CLK 280 (3.0 V6 170 kW, od 1 264 000,-).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti